שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

נושא: גוברנר לרפטור 30

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    231
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל גוברנר לרפטור 30

    יש לי שני רפטור 30 מנועי OS 32 (לדעתי עדיף על הTT39) שנמצאים אצלי בארון.
    בהטסות 3D גרף המנוע שלי באיידל 2 (DX7) תמיד באיזור ה 100-90-65-90-100
    ז"א ה-65 כדי לא "לקרוע" את המנוע בעצם באיזור האמצע ב"סטיק" ששם הפיץ -0-
    יש לי 9254 על המצערת.
    האם יש טעם להוסיף גוברנר?
    אם אקבע את הסל"ד מראש לדוג' 2900 ומנוע ה30 לא יוכל לספק זאת אז מה הטעם?
    מה שכן עם גובורנר, אוכל להעלות את ה 65% ל 100 ובעצם הגוברנר ישמור לי על המנוע.

    מישהו מכיר את הTHROTTLE JOCKEY החדש TJ-STD ואם יש שוני גדול בינו לבין הREVMAX או ה PRO?----- חוץ מהמחיר כמובן 25$ פחות

    שאלה קצת ארוווווווכה לא?

    בכל אופן חברים מאחל לכם לכבוד השנה החדשה שנהיה לראש (אלומיניום) ולא לזנב ללא נועל
    מטלון
    צוות הרכבת פ"ת

    FLY bar less or FLY less

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוברנר לרפטור 30

    היי אילן.
    גוברנור הוא מומלץ בכל אופן בכדי לשמוחר על המנוע ולמיקסום היכולת שלו.
    במיקרה שלך אני יודע שאתה צריך סט אפ מחודש כמו שצריך ובמסוק 30 כדאי לתת פיצוי מנוע לכל תנועת סטיק סייקליק.
    כלומר - אם תיתן ימינה או שמאלה או UP DOWN יהיה פיצוי לפתיחת מנוע יחד עם תנועת הסטאיק וכך לא תתקבל דעיכה משמעותית.
    אגב את הטריק הזה ביצענו אף לפני שיצאו GV-1 של פוטבה לשוק שהיו סומרי הסל"ד הראשונים בשוק.
    אם תרצה עזרה תגיד לי,קפוץ אלי ונבצע יחד הכל שתוכל ללמוד כמו שצריך.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    231
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוברנר לרפטור 30

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    היי אילן.
    גוברנור הוא מומלץ בכל אופן בכדי לשמוחר על המנוע ולמיקסום היכולת שלו.
    במיקרה שלך אני יודע שאתה צריך סט אפ מחודש כמו שצריך ובמסוק 30 כדאי לתת פיצוי מנוע לכל תנועת סטיק סייקליק.
    כלומר - אם תיתן ימינה או שמאלה או UP DOWN יהיה פיצוי לפתיחת מנוע יחד עם תנועת הסטאיק וכך לא תתקבל דעיכה משמעותית.
    אגב את הטריק הזה ביצענו אף לפני שיצאו GV-1 של פוטבה לשוק שהיו סומרי הסל"ד הראשונים בשוק.
    אם תרצה עזרה תגיד לי,קפוץ אלי ונבצע יחד הכל שתוכל ללמוד כמו שצריך.
    תודה עמית, הבנתי את הטריק עם הסייקליק ג-א-ו-נ-י - !! איך גורמים לתנועת הסייקליק להשפיע על
    המצערת בזמן הזזת AIL\ELEV לעזאזל!! דרך הGOVERNOR? טוב זה בטח לא לעכשיו, אהיה איתך בקשר תודה
    אילן

    נ.ב תציץ ב HELIKRAFT יש את הJOCKEY STANDART כדאי?
    http://www.helikraft.com/advanced_se...f9ac1874d1be66
    נערך לאחרונה על ידי matalon; 19-09-2009 בשעה 10:46:21.
    מטלון
    צוות הרכבת פ"ת

    FLY bar less or FLY less

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: גוברנר לרפטור 30

    לא.
    פשוט בונים PROGRAM MIX עם הערכים הנכונים שנכנס לפעולה רק במתג איידל אפ.
    לא מסובך אבל אפשרי.
    תוכל לראות את הדרך להפעיל את המיקס בסרטון הנ"ל החל מהדקה הרביעית ומעלה בה מוסבר איך להפעיל ולבנות מיקסים ברדיו.
    בהצלחה
    http://www.youtube.com/watch?v=YpMJT6OSueE
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •