מישהו יודע איך מוציאים מיסב אחורי במנוע ASP?
מישהו יודע איך מוציאים מיסב אחורי במנוע ASP?
****מצטער על הפרסומת****
פילוטאז' מייבאים אתה מנעים אם תתקשר אליהם או תגיע אליהם הם כבר יעזרו לך
****סליחה על הפרסומת****
שי
Futaba 10CHP
Outrage Velocity 50, YS 56-SR
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.
בכל המנועים, למעט חריגים בודדים ממש, תהליך הוצאת המיסב האחורי זהה.
אחרי שאתה מפרק ומסיר את השרוול והבוכנה, כולל הטלטל, האום ותושבת הפרופלור, אתה מחמם את גוף המנוע בהיקף החיצוני שמסביב למיסב. אפשר לחמם בעזרת מניפה חמה מאוד או להכניס לתנור אפיה ביתי, בטמפ. גבוהה, למשך זמן מה. כאשר אתה סבור שגוף המנוע כבר חם דיו, אתה עוטף אותו במטלית עבה ומכה בחוזקה את חלקו האחורי על משטח עץ יציב.
ברגע שגוף המנוע חם במידה הנכונה, המיסב יחליק בקלות החוצה.
תנור אפיה 200 מעלות 10 דקות לחמם מראש המייסב נופל לבד. ההחזרה הפוך לחמם את הגוף להקפיא את המייסב.
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
תודה עבור הפירוטים.
ההחזרה אפשרית גם ללא הקפאת המיסב. החימום וגם ההקפאה מבוססים על עקרון התפשטות החומר. היות ומקדם ההתפשטות של הפלדה נמוך לעין שיעור מאשר זה של האלומיניום, השפעתו בהקפאת המיסב בטלה בשישים.
אם אתה מעוניין ממש "ברשימת מכולת" כולל תמונות לאיך לבצע את התהליך כפי שתארו קודמיי אני ממליץ על הקישור הבא:
http://www.raptortechnique.com/enginebearing.htm
קשה לך להאמין, אבל בכל זאת.
חימום אלומיניום במעלות בודדות נוספות מועיל יותר מהקפאת מיסב. אני מתאר לעצמי, על דרך ההגיון, שאתה מתכוון לטמפ. של 18- מעלות בפריזר של מקרר רגיל ולא כמו בתעשיה, שם מקררים להקפאה בחנקן נוזלי.
אני, מכל מקום, מחמם בלבד ומסתדר עם זה טוב מאד.
לידיעתך, טרמודינמיקה היה אחד המקצועות החזקים ביותר שלי, בשעתו (זה היה לפני זמן רב).
מנחם,
אל תשכח להוציא גם את גל-הארכובה, לפני שתחמם את המנוע בתנור...
אם לא, הוא יצא כשהמיסב האחורי עליו והפרדתם קשה בהרבה... ליתר דיוק, קל יותר לדחוף את גל-הארכובה מהמיסב האחורי, כאשר האחרון תפוס בחזקה בצינה (crankcase), מאשר להפריד בין שניהם כשהם בחוץ.
מה קרה למיסב האחורי של המנוע שלך?