להסיר כל ספק, רשמיי הם רשמים אישיים ואינני מתיימר להיות מומחה או לייצג את OS או יבואנה
לאחר ששבת שעברה ביצענו הרצה למנוע, השבת סגרנו סיכה ויצאנו ל"התפרע" ולהחליט האם השידרוג הזה היה כדאי,
המטיסים: אנוכי, דמבו ואלון ברק.
התוצאה: מנוע חזק מאוד לא קיימת הדעיכה שכולנו מכירים בטיסה מאומצת על מנוע ה-50 הרגיל
נתונים יבשים (לטיסת איידל):
סל"ד ראש: ~2100
טמפרטורה: ~86 מעלות יציבה
אגזוז: ALIGN
מסוק: פלייבר רגיל ( לא פליירבלס)
זמן טיסה:התקצר במעט עקב הצריכה המוגברת של הדלק , בין 1/2 דקה לדקה, תלוי בסגנון ההטסה, לדעתי המטיס ה"ממוצע" לא ירגיש שינוי מהותי בצריכה.
סיכום: הרשמים הראשונים שלי ושל דמבו היו:"זה מסוק בדיוק כמו בסימולטור,זריז מאוד ואין דעיכות" , למרות שצריך לזכור שמאפייני הטיסה גם תלויים בפרמטרים אחרים, ללא ספק יש כח והרבה.
עלות תועלת:המטיס המתחיל והממוצע יצטרך לשקול עם הוא רוצה להוציא 100 דולר נוספים לקבל מנוע שכזה,לאגרסיבים שביננו שרוצים עוד ועוד כח, נראה שזה כדאי , מעניין גם מה יקרה עם נסב את המסוק לפליירבלס...
משמועות ש- OS הפסיקו לייצר את ה-50 , סביר להניח שנראה את ה-55 יותר ויותר בשטח.
טוב, נהייתי צמא מכל הכתיבה הזאת, אני הולך לשתות קצת ניטרו...
גיא