מדהים...
5 כוכבים, מועמד ל"אוסקר", סרטון מעולה !![]()
מדהיםםםםםםםםםםםםם
איזה יופי של סרטון!
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube
סרטון יפה![]()
הסרטון עשה לי חשק להתחיל עם חופשיים
מעייף, איך הוא לא מסתבך עם הכבל ? אין יותר מגלילים היום?
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
יש מגלילים - אבל רק כדי לאחסן את הכבל.
אם תזרוק טיסן ד-2 עם מגליל מחובר לחוט - אתה יכול לפצוע מישהו... (וגם זה הרבה פחות נוח לזרוק ככה)
ברוב המקרים אין בעיה מיוחדת להטיס עם כבל פרוס על הקרקע.
צריך לשים לב כמובן אם אוספים חוט שלא לעשות פלונטר ברגליים,
וגם בשטחים עם צמחייה מסוג מסויים, צריך להיזהר שהכבל לא יתפס בשורשים.
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube
רק לא הבנתי אם הוא מטיס עם אגודלים או שתי אצבעות ....
![]()
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube
שאלה:
יש חוק בנושא משיכת הדאון כמו עפיפון לצורך עלייה בגובה?
הרי אפשר למשוך את הדאון כל הזמן והוא יהיה כמו עפיפון - ירצה לעלות.
משתתף בכושר יכול לרוץ כל הזמן והדאון יהיה באוויר כל עוד המשתתף בתנועה.
בברכה,
תומר עינבר
כל זמן שהטיסן עם הכבל (כמו עפיפון) לא מודדים זמן. תוצאת הטיסה נחשבת מזמן שחרור הטיסן מהכבל ועד לעצירתו המוחלטת.
ואוו
מושלם
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
זה כל החוכמה בטיסנים חופשיים. הטיסן מאוזן לטיסה ללא שליטה מרחוק.
ע"י טיימר קוצבים זמן בין פעולות מכניות למשל הפניית הגה כיוון כך שהטיסן יסתובב,שינוי פיתולי כנף,שינוי זווית הגה גובה, וכן מכוונים את פיתולי הכנף בצורה כזאת שהטיסן "פוגש" טרמיקה הוא יתברג לתוכה וישאר בה.
צריך גם להוסיף על דבריו של גיל, שטיסן חופשי מתוכנן במיוחד כדי שיוכל לעשות זאת (בשונה מטיסן דאון רדיו שהייה סטנדרטי).
דאון רדיו שהייה, אשר נכוון לו את ההגאים למצב מסויים, לא יהיה מסוגל לטוס חופשית ולהתברג לתרמיקה באותה קלות (אם בכלל) כמו שדאון חופשי עושה זאת.
אחד ההבדלים הבולטים לעין למשל הוא הדיהדרל הגבוה של הכנף - שמטרתו לעזור לטיסן לשמור על יציבות בציר הגלגול, בניגוד לדאון רדיו (שבו הדיהדרל הרבה יותר נמוך) - שאותו המטיס יכול לתקן בעזרת השלט.
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube