שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: טעינה.

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    1,161
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל טעינה.

    שלום רציתי לדעת האם אני יכול לטעון את הסוללה הנ"ל http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=9608
    ב5A עם אקיוסל 6.

    בדר"כ אני מטעין דרך מצבר קטן, אבל אני לא חושב שהוא יספיק.


    עוד שאלה:
    אם יש לי סוללה 3200MAH 3S
    בכמה אני צריך לטעון אותה כדי להטיס הכי מהר ולשמור עליה?
    ומהי הנוסחא לחשב את זה?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינה.

    ע"פ נתוני הסוללה אתה יכול לטעון אותה ב- 5A אבל לא תוכל לעשות זאת עם ה- ACCUCELL, משום שההספק המירבי שלו 50W - תוכל להגיע לקצת פחות מ- 4A.

    לא יותר מ- 1C כלומר 3.2A ולטעון במצב FAST כאשר מחבר הבלאנסר מחובר.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    1,161
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינה.

    תודה.

    במידה ואני רוצה להטעין 5A מהם המרכיבים למתכון?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינה.

    1 סוכר
    2 קמח
    0.5 ק"ג תותים טריים.....

    היות והספק המטען 50W החישוב פשוט :
    מחלקים את הספק המטען במתח הסוללה ומקבלים את הזרם המאכסימאלי שניתן למשוך מהמטען :לסוללה 3 תאים מתח סופי 12.6V נקבל כ- 3.9A זרם מאכסימאלי.
    לסוללה 2 תאים מתח סופי 8.4V נקבל כ- 5.9A תיאורטיים יש לזכור שהמטען מוגבל לזרם מאכסימאלי של 5A.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    ע"פ נתוני הסוללה אתה יכול לטעון אותה ב- 5A אבל לא תוכל לעשות זאת עם ה- ACCUCELL, משום שההספק המירבי שלו 50W - תוכל להגיע לקצת פחות מ- 4A.

    לא יותר מ- 1C כלומר 3.2A ולטעון במצב FAST כאשר מחבר הבלאנסר מחובר.

    במצב FAST המטען הזה מדלג או מקצר משמעותית את השלב הסופי של הטעינה CV
    מכיוון שזה השלב שבו מתבצע גם האיזון במטען זה אין כל משמעות לחיבור הבאלנסר בכל אופן חיבור באלנסר גם לא מזיק.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי נח נח צפיה בהודעה
    שלום רציתי לדעת האם אני יכול לטעון את הסוללה הנ"ל http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=9608
    ב5A עם אקיוסל 6.

    בדר"כ אני מטעין דרך מצבר קטן, אבל אני לא חושב שהוא יספיק.


    עוד שאלה:
    אם יש לי סוללה 3200MAH 3S
    בכמה אני צריך לטעון אותה כדי להטיס הכי מהר ולשמור עליה?
    ומהי הנוסחא לחשב את זה?
    זו סוללה קצת בעסה
    היא אומנם מאפשרת פריקה מהירה אבל ממש אין צורך בעוצמה כזו
    סוללה 1000 מילי מתאימה לשוקפלאיירים או טיסנים חשמליים קלים
    הסוללה שוקלת מעל 100 גרם שזה המון ובטיסנים האלה כל גרם חשוב.
    למשל הסוללה הזו :
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=6471

    שוקלת 20 גרם פחות
    תתן לך זמן טיסה ארוך יותר ועולה הרבה פחות כך שאפשר לבוא עם שתי שלוש סוללות טעונות מבית

    אגב אחרי שגילחת 20 גרם מהסוללה אתה יכול לגלח איזה 5-10 גרם מהמנוע כי כבר לא צריך מנוע גדול
    ובעקבות כך עוד איזה 5 גרם בבקר ועוד 2-3 גרם בפרופ
    ועוד כמה גרמים בחיזוקים

    בקיצור זו תגובת שרשרת שיכולה לחסוך לך פי 2-3 מהמשקל שהורדת מהסוללה וזה המממווווןןן ומשמעותי מאוד גם באופי טיסה גם במשך הטיסה וגם בעמידות לריסוקים

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    במצב FAST המטען הזה מדלג או מקצר משמעותית את השלב הסופי של הטעינה CV
    מכיוון שזה השלב שבו מתבצע גם האיזון במטען זה אין כל משמעות לחיבור הבאלנסר בכל אופן חיבור באלנסר גם לא מזיק.
    לא נכון, המטען הזה מבצע איזון מיד בתחילת הטעינה

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינה.

    כתוב במדריך שכדי לבצע איזון צריך לעבור למצב BALNACE כך שלא בטוח שבמצב FAST במאזן בכלל עובד.
    רוב המטענים מאזנים בסוף כי איזון רציף מאריך את זמן הטעינה , חלק מהמטענים מאפשרים לבחור.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי leetal צפיה בהודעה
    לא נכון, המטען הזה מבצע איזון מיד בתחילת הטעינה

    דוד,


    איזה מטען? לא קישרת לינק למילה...

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    כתוב במדריך שכדי לבצע איזון צריך לעבור למצב BALNACE כך שלא בטוח שבמצב FAST במאזן בכלל עובד.
    רוב המטענים מאזנים בסוף כי איזון רציף מאריך את זמן הטעינה , חלק מהמטענים מאפשרים לבחור.
    בדקתי אישית אצלי, הוא קודם מאזן
    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה

    דוד,


    איזה מטען? לא קישרת לינק למילה...
    דר, המטען המדובר של פותח הדיון

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי leetal צפיה בהודעה
    לא נכון, המטען הזה מבצע איזון מיד בתחילת הטעינה
    מסכים, בנוסף אם אתה טוען סוללה שאחד או יותר מהתאים עייפים משהוא אתה מיד רואה את ההבדל בין טעינה ללא באלנסר ועם בלאנסר.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs down תגובה להודעה: טעינה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    במצב FAST המטען הזה מדלג או מקצר משמעותית את השלב הסופי של הטעינה CV
    מכיוון שזה השלב שבו מתבצע גם האיזון במטען זה אין כל משמעות לחיבור הבאלנסר בכל אופן חיבור באלנסר גם לא מזיק.
    טעות בידך
    המטען מבצע איזון למתח התאים באופן רציף לאורך כל שלב הטעינה,פריקה וכל מוד אחר שבו הבאלנסר מחובר.
    ב FAST תהליך הורדת זרם הטעינה הוא מהיר יותר ומסתיים בקבלת סוללה הטעונה בכ 95% קיבולת אבל מדובר בסוללה מאוזנת לגמרי.
    ציקי

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינה.

    היה לי את ה150W והוא ביצע איזון רק בסוף
    עכשיו יש לי את ה208B ויש שם אופציה לבחור את אופן ביצוע האיזון .
    בשתי התמונות האלה אפשר לראות לפי הגרפים שהתאים נשארים לא מאוזנים כמעט עד הסוף
    ורק בסוף כל תא שמגיע למתח המטרה מחכה לאחרים .





    הגרפים הם של מישהו שצירף מתוך המטען 150W שאמור לפעול עם אותה תוכנה וזה גם תואם את מה שכתוב במדריך למשתמש של ה 50W

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    טעות בידך
    המטען מבצע איזון למתח התאים באופן רציף לאורך כל שלב הטעינה,פריקה וכל מוד אחר שבו הבאלנסר מחובר.
    ב FAST תהליך הורדת זרם הטעינה הוא מהיר יותר ומסתיים בקבלת סוללה הטעונה בכ 95% קיבולת אבל מדובר בסוללה מאוזנת לגמרי.
    ציקי
    ה- ACCUCELL 50W לא מבצע איזון בפריקה.
    אשמח אם מישהוא יוכיח לי אחרת.

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •