Hi,
We were informed by Hong Kong Post that they had scanned some of the Tracking Number Labels by mistake, that's why we are suffering the 'wrong destination' problem. About 600 packages were impacted. Don't worry, your packages are still on their right way, only the tracking information is not correct.
Hong Kong Post will provide us with a list of new tracking numbers next week, and we will update our database asap, so that you can see the right tracking.
Please don't worry now ,I tracked for you agian just now, it shows correct destination:
Destination - Israel
The item (RT037756107HK) left Hong Kong for its destination on 23-Nov-2009
So please wait for it a few more days ,you will recieve it soon.
Apologize for the confusion it caused. Should you have further inquiries, please contact us by CSE
תרגום ע"י גוגל ..
הי,
התבשרנו על ידי הונג קונג פוסט שהם סרקו כמה תוויות מעקב מספר בטעות, בגלל זה אנחנו סובלים מהבעיה "היעד הלא נכון". כ -600 חבילות היו מושפעים. אל תדאג, חבילות שלך עדיין על הדרך הנכונה שלהם, רק את המידע המעקב אינו נכון.
הונג קונג פוסט תספק לנו רשימה של מספרי מעקב חדש בשבוע הבא, נעדכן את מסד הנתונים שלנו בהקדם האפשרי, כך שתוכל לראות את המעקב הנכון.
אנא אל תדאג עכשיו, אני מעקב לך שוב רק עכשיו, זה מראה היעד הנכון:
יעד - ישראל
את הפריט (RT03XXXXX07HK) עזב הונג קונג עבור היעד שלה ב 23 בנוב '2009
אז נא להמתין עוד כמה ימים, תקבל אותו בקרוב.
מתנצלים על הבלבול שזה גרם. אם יש לך שאלות נוספות, אנא פנה אלינו באמצעות מנוע החיפוש המותאם אישית