שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: טיסן מהיר

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    691
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל טיסן מהיר

    מבקש המלצה לטיסן מהיר,
    מנוע 46
    תודה.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיסן מהיר

    קבל תמונה של טיסן מהיר.
    קל לבניה וטס כחץ מקשת. שמו בישראל diamond duster
    מתאים בדיוק למנוע 46
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	DSC00110.JPG‏ 
Views:	207 
Size:	407.5 קילובייט 
ID:	18375  

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    191
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיסן מהיר

    2 שאלות של מתחילים
    לאיזה מהירות הטיסן הזה מגיע ?
    ומה נותן האגזוז הזה שעליו ?
    תודה רבה ,
    גל

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיסן מהיר

    זו באמת שאלה אופיינית למתחיל....

    צינור-תהודה (tuned-pipe) משתמש באנרגיה של גזי-הפליטה ובתזמון המעברים, כדי ליצור תהודה, היוצרת גידוש בכמות התערובת בצילינדר, לפני הדחיסה.

    לחץ התערובת בצילינדר, כאשר המנוע מצויד בצינור-תהודה ובתחום הסל"ד האפקטיבי שלו, הוא על-אטמוספרי.

    יש מסת אויר ודלק בצילינדר, שהיא יותר גדולה מנִפחוֹ. כתוצאה מהגידוש, מפיק המנוע יותר הספק, בהשוואה למה שהוא יכול להפיק עם המשתיק הסטנדרטי.
    צינור-תהודה כמו זה שבצילום יכול להוסיף להספק המנוע בין 20% לבין 45%. בסל"ד פירושו הגברה של 1,500-3,000.

    חוץ מזה, לטיסן הזה קוראים Diamond Dust; כלומר 'אבק יהלומים' (לא Duster).


    לענייננו, בועז, הטיסן הזה עובר את ה-225 קמ"ש, עם מנוע טוב ומדחף מתאים. מנוע טוב פירושו Rossi R.40 Pylon, או R.45 חמישה מעברים, או West Eurotech, או Jett ודומיהם.
    שום OS הנמכר כיום לא יעשה את זה...
    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 04-01-2010 בשעה 05:25:50.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיסן מהיר

    הטיסן המסוים הזה שבתמונה, Diamond Dust (תודה לדר צאלון על התיקון בשם הטיסן), מצויד במנוע mvvs 45 pylon. הוא מגיע למהירויות בלתי נתפסות. לדעתי אפילו מעבר ל225 קמ"ש. ציידתי אותו בפרופלור 8X9 או משהו דומה (אינני זוכר במדויק. בניתו והטסתו היו לפני 5 שנים) והוא הסתובב בסל"ד גבוה מאד.
    אבל כמו שציין קודמי, זה בפירוש לא טיסן למתחיל. אולי עם מנוע o.s. 46 ללא צינור תהודה הוא יטוס במהירות גבוהה, אבל עדיין אפשרית למטיס ברמת ביניים.
    בכל מקרה, ביקשת המלצה לטיסן מהיר - קיבלת.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    73
    תודה!
    2
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיסן מהיר

    למי שרוצה - ישלי קיט של DIAMOND DUST חדש וגם קיט נוסף שבניתי ולא סיימתי

    הטיסן כבר הוכח שמגיע ל 300קמ"ש עם מנוע מתאים
    הוא יציב מאוד גם במהירות נמוכה כך שלטיסן מהיר הוא מאוד סלחן בנחיתה

    אבל למי שרוצה מהירות באמת - טיסן Q40 אם מנוע נלסון ללא שליטה על המצערת מייצר אדרנאלין בגוף

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיסן מהיר

    משהו לא ברור לי בתגובתך
    ה-DIAMOND DUST מגיע, לדבריך, למהירות של 300 קמ"ש. אין ספק שזו מהירות ממש בלתי רגילה לטיסן מכל סוג שהוא. "אבל למי שרוצה מהירות באמת - טיסן Q40 עם מנוע נלסון ללא שליטה על המצערת מייצר אדרנאלין בגוף"
    אז לאיזו מהירות עשוי טיסן זה להגיע ????

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    54
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיסן מהיר

    לגבי הטיסן הנ"ל (diamond duster) יש לכם מושג אם ניתן להשיג בארץ?
    funtana 90s
    os 120
    trainer excel
    tunder tiger 46
    Yak 54 קרש
    Enegine O.S 46 Ax
    Futaba 7CH 2.4

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיסן מהיר

    קרא הודעה אחת לפני האחרונה שלי. ציטטתי אותה במלואה עבורך:

    "למי שרוצה - ישלי קיט של DIAMOND DUST חדש וגם קיט נוסף שבניתי ולא סיימתי
    הטיסן כבר הוכח שמגיע ל 300קמ"ש עם מנוע מתאים
    הוא יציב מאוד גם במהירות נמוכה כך שלטיסן מהיר הוא מאוד סלחן בנחיתה
    אבל למי שרוצה מהירות באמת - טיסן Q40 אם מנוע נלסון ללא שליטה על המצערת מייצר אדרנאלין בגוף"

    לא נראה לי שאפשר ברור מזה
    צור קשר עם חבר הפורום וסגור איתו עסקה.

    הטיסן שאני בניתי נעשה יש מאין, מתוכנית.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    73
    תודה!
    2
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיסן מהיר

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    משהו לא ברור לי בתגובתך
    ה-DIAMOND DUST מגיע, לדבריך, למהירות של 300 קמ"ש. אין ספק שזו מהירות ממש בלתי רגילה לטיסן מכל סוג שהוא. "אבל למי שרוצה מהירות באמת - טיסן Q40 עם מנוע נלסון ללא שליטה על המצערת מייצר אדרנאלין בגוף"
    אז לאיזו מהירות עשוי טיסן זה להגיע ????
    נכון נכון, התכוונתי האדרנלין שאתה מקבל בעת ההמראה בידיעה שאין לך שליטה על המצערת. גם בעת הנחיתה אתה צריך להיות מדויק, אין הזדמנות שניה לתקן את הנחיתה

    בכל זאת זה שונה.......

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיסן מהיר

    אני משער שעברתי כברת דרך ארוכה ממך בחיים. תמיד ידעתי שאין זה מספיק, בשיחותי עם אחרים, שאדע למה אני מתכוון. אם ברצוני להעביר את התרשמותי או את כוונותי במלואן, חשוב שאביא לידיעתם את הדברים באופן ברור מעבר לכל ספק.
    הפעם שיפרת. אילו פירטת בהודעתך הקודמת, הכל היה ברור מלכתחילה והיית חוסך מעצמך התנצלות והסבר נוסף
    הטיסן שהצגתי את תמונתו, אכן מצויד במנוע pylon 40 (לא 45 כפי שרשמתי בטעות קודם לכן. תודה לדר צאלון על התיקון) ללא מצערת. ענין האדרנלין הוא יחסי. באופן אישי, אצלי גם עם מנוע בעל מצערת כמות האדרנלין בטיסן מהיר, גבוהה למדי.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיסן מהיר

    חבר'ה איזה פרופ צריך בשביל OS 46 בשביל טיסן מהיר(T-34[אולי לא כל כך מהיר...])
    כרגע יש לי 9060 אולי אפשר לרדת ל8080?
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיסן מהיר

    לדעתי פרופ. 9X6 קטן מידי למנוע 46. כנראה המנוע עובד בסל"ד גבוה, אבל בנצילות נמוכה. הייתי מנסה להשאר באותו קוטר ועולה בפסיעה, תוך כדי שמירה על סל"ד גבוה, מעל לרגיל (משהו בסביבות 12000 ומעלה). ההמלצה אינה יכולה להיות חד משמעית היות והיא תלויה במספר גורמים: איכות המנוע (בלאי), סוג הדלק, תיאום תערובת דלק/אויר במנוע, מבנה הטיסן, הגרר שהוא מייצר בטיסתו.
    לכן פעל בצורה נסיונית. על בסיס מנוע מתואם היטב, נסה קודם עליה בפסיעה באותו קוטר וראה לאן זה מוביל אותך. אני מאמין שזו הדרך הנכונה. הייתי קופץ ישר ל-9X8 ומשם ממשיך ל-9X10, אם יהיה צורך.
    בכל מקרה לא הייתי יורד לקוטר קטן מ-"9.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיסן מהיר

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    לדעתי, פרופ. 9X6 קטן מידי למנוע 46. כנראה המנוע עובד בסל"ד גבוה, אבל בנצילות נמוכה. הייתי מנסה להשאר באותו קוטר ועולה בפסיעה, תוך כדי שמירה על סל"ד גבוה, מעל לרגיל (משהו בסביבות 12000 ומעלה). ההמלצה אינה יכולה להיות חד משמעית היות והיא תלויה במספר גורמים: איכות המנוע (בלאי), סוג הדלק, תיאום תערובת דלק/אויר במנוע, מבנה הטיסן, הגרר שהוא מייצר בטיסתו.
    לכן פעל בצורה נסיונית. על בסיס מנוע מתואם היטב, נסה קודם עליה בפסיעה באותו קוטר וראה לאן זה מוביל אותך. אני מאמין שזו הדרך הנכונה. הייתי קופץ ישר ל-9X8 ומשם ממשיך ל-9X10, אם יהיה צורך.
    בכל מקרה לא הייתי יורד לקוטר קטן מ-"9.

    FS,


    אני יכול להסכים איתך בחלק מהמקרים, אבל בוודאי שלא לקבוע כלל...

    לרוב מנועי ה-45-46., זהו המדחף שיאפשר למנוע לפתח הספק מרבי בטיסה שמשמעותו, המהירות המוחלטת.
    לרוב, כדבריך, המדחף העדיף הוא 11x5-11x6.
    אבל יש מנועים שמעצם תכנונם, נועדו לסל"ד גבוהים.

    כזה הוא למשל ה-Rossi .45 5-port. מדחף 'רגיל' של מנוע 45. לא יאפשר לו להתקרב לסל"ד של שיא ההספק בטיסה.
    עליו, מדחפי 8x7 או 8.5x6.5, הם המתאימים ביותר.

    והמפתח הוא הגעה להספק המרבי; לא בהכרח ליעילות מרבית.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טיסן מהיר

    הכל מתחיל בשאלת תם.
    השאלה מנוסחת יפה. איזה במנוע מדובר - את זה עלינו לנחש. חס וחלילה שסוג המנוע יהיה חלק מהשאלה. שאם לא כן, התשובה היתה פשוטה והשרשור היה משעמם. טוב, גם זו דרך.
    היות והשאלה התכוונה למנוע 46, באופן טבעי התבייתתי על מנוע o.s. או מקביליו בשוק. עדיין אני חושב שבזה מדובר.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •