שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: סופסוף!

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Modi`in, Israel
    הודעות
    998
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 42 הודעות
    כניסות לבלוג
    21
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל סופסוף!

    למי שהתלונן שחסר שרשורים על הצלחות...

    היום בבוקר לקחתי את הקופטר לטיסת כיול. שתי סוללות של כיף צרוף - התחלתי מריחוף פשוט לכיול הזנב וסיימתי עם FF ואפילו קצת Nose-in!
    רצף הריסוקים, תקלות, קריסות זנב בהמראה ומה לא - סופסוף נשבר .
    עכשיו אפשר לטוס באמת...
    הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...

    ואדים

    Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
    Great Planes Super Sportster EP
    Futaba 7C 2.4GHz

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סופסוף!

    יפה. גם לי היה יום מוצלח. הלכתי להטיס לבד בצורה מרוכזת ועיניינית וממש התקדמתי בתרגילים.
    אמרתי - הפעם בלי פחד . אני יודע את החומר מהסימולטור ואין לי ממה לפחד. יתרסק - יתרסק.

    בסוף לא התרסק, עשיתי סוללת כיול קצבי גלגול ועלרוד, ואז 3 סוללות של פאנל (הקפה הפוכה שהזנב מוביל) ופירופליפים. הכל היה בשליטה בלי "כמעט ונפגע".

    תנסו את זה - להיפתר מהפחד ולהעיז (בצורה מושכלת - רק את מה שיודעים לעשות בסימולטור). רק ככה לומדים.
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,064
    מנחת הבית
    היה בעבר מנחת ראשון לציון
    תודה!
    151
    הודה 92 פעמים ב 71 הודעות
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סופסוף!

    אתם יכולים לפרט מה הכוונה בטיסת כיול?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סופסוף!

    יפה לך
    אין הנאה גדולה יותר מהצלחה
    תמשיך כך
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    872
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סופסוף!

    ציטוט נכתב במקור על ידי HeliDraco צפיה בהודעה
    למי שהתלונן שחסר שרשורים על הצלחות...

    היום בבוקר לקחתי את הקופטר לטיסת כיול. שתי סוללות של כיף צרוף - התחלתי מריחוף פשוט לכיול הזנב וסיימתי עם FF ואפילו קצת Nose-in!
    רצף הריסוקים, תקלות, קריסות זנב בהמראה ומה לא - סופסוף נשבר .
    עכשיו אפשר לטוס באמת...
    שמח שיצאת מהנאחס..................

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Modi`in, Israel
    הודעות
    998
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 42 הודעות
    כניסות לבלוג
    21
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סופסוף!

    ציטוט נכתב במקור על ידי איזי צפיה בהודעה
    אתם יכולים לפרט מה הכוונה בטיסת כיול?
    הי כולם

    המון תודה על הברכות

    איזי - הכוונה היא לכיול הזנב. כדי לוודא שהזנב מחזיק טוב, הסרוו צריך להמצא נכון על הבום - כך שפסיעת הלהבים תאפשר שמירת זנב מדויקת כמה שאפשר בריחוף כשהג'ירו במצב Rate (מצב "רגיל", ללא שמירת זנב). כמובן שבנוסף הגבר הג'ירו צריך להתאים. את כל אלה צריך לכוון בריחוף (אי אפשר לעשות את זה על הקרקע לפני טיסה) וזה מה שעשיתי היום. ואפילו הצלחתי לא להתרסק, כפי שקרה לי בנסיונות הקודמים - מה שמשמח במיוחד .
    הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...

    ואדים

    Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
    Great Planes Super Sportster EP
    Futaba 7C 2.4GHz

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    791
    תודה!
    5
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סופסוף!

    גם לי מגיע מזל טוב
    אחרי הרבה טיסות שאני קורא להם ריחופים ולא טיסות
    סוף סוף עברתי את מחסום הפחד
    והתחלתי להטיס את הקופטר שלי בשמיניות אמיתיות
    פניות חדות והתחלתי לאסוף ביטחון
    בדרך למעבר לאיידל ולרולים ולופים ועוד......
    המסוקים של דורון במסדר בוקר

    נערך לאחרונה על ידי אריה הלפרין; 09-01-2010 בשעה 21:09:19.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Modi`in, Israel
    הודעות
    998
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 42 הודעות
    כניסות לבלוג
    21
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סופסוף!

    ציטוט נכתב במקור על ידי אריה הלפרין צפיה בהודעה
    גם לי מגיע מזל טוב
    אחרי הרבה טיסות שאני קורא להם ריחופים ולא טיסות
    סוף סוף עברתי את מחסום הפחד
    והתחלתי להטיס את הקופטר שלי בשמיניות אמיתיות
    פניות חדות והתחלתי לאסוף ביטחון
    בדרך למעבר לאיידל ולרולים ולופים ועוד......
    המסוקים של דורון במסדר בוקר

    אכן מזל טוב אריה. עם קצת עקשנות והתמדה - זה עובד
    הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...

    ואדים

    Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
    Great Planes Super Sportster EP
    Futaba 7C 2.4GHz

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    מושב ליד אשקלון
    הודעות
    1,586
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סופסוף!

    חן חן חברים ... בהצלחה בהמשך הדרך ...
    CopterX 450SE - למכירה !!!
    Trex 500 ESP
    Fox
    ASW 15
    DX7

    guylederer0@gmail.com
    גיא

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סופסוף!

    מזל טוב אריה - היציאה מהפחד היא אכן חוויה.
    אתה מתכוון לטירקס 500 באומרך קופטר ?

    איזי - הכיולים אצלי היו דווקא לשחק עם הסווש מיקס בשני הצירים כדי להשיג קצב פליפ קדמי ופליפ צידי זהים.
    צריך לזכור גם קצב פירואט אחיד בשני הצצדים (ע"י שינוי END POINT).
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    791
    תודה!
    5
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סופסוף!

    [QUOTE=sharonx;116715]מזל טוב אריה - היציאה מהפחד היא אכן חוויה.
    אתה מתכוון לטירקס 500 באומרך קופטר ?


    אמרתי קופטר התכוותי לקופטר
    ה500 עדיין מפחיד אותי יותר אפילו שהוא קל יותר להטסה
    אחרי ה500 ה450 מרגיש לי פחות מאיים ויותר חברותי
    ולכן אני מעיז יותר
    כמו כן הנזק אם יהיה קטן יותר
    לאט לאט גם זה יבוא

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,100
    תודה!
    92
    הודה 45 פעמים ב 37 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סופסוף!

    אריה כל הכבוד
    ישר כוח !!!!!!!!!!!!!!!
    מהקטן לגדול

    Blade MCPX
    TREX 500 ESP
    TREX 550
    TREX 700 NITRO FLYBARLESS

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •