איך לדעת מתי הסוללה כמעט ריקה ולנחות על מנת למנוע פריקה עמוקה ולא להרוס אותה?
איך לדעת מתי הסוללה כמעט ריקה ולנחות על מנת למנוע פריקה עמוקה ולא להרוס אותה?
תעשה טיסה כך זמנים ומתי שתרגיש שהסוללה נחלשת תנחית וסתם דוגמא הטסתה 8 דקות אז תכוון תטימר בשלט ל6:30 דקות..
מקווה שעזרתי![]()
סאשה
הכלים שלי:
FUNJET
T-REX 600 NSP
FUTABA 8FGH
PIAGET
EAGLE EPP 3D
EASYSTAR
MICRO JET
F-18 EDF
ולסיום.. אתר המטיסים האילתים!
http://eilatfly.co.lil
ניסוי ותהייה...
ניתן לחשב בערך זמן טיסה, לנחות ולבדוק מתח ובהתאם לבדוק זמנים שוב
אני לא הייתי מחכה שהסוללה תחלש וארגיש ירידה בביצועים - מתי שתרגיש יהיה מאוחר מידי ...במקרה הטוב תצליח להנחית בשלום והרגת סוללה במקרה הרע הרגת טיסן ...
בד"כ עובדים בשיטת ניסוי ותהייה אבל בפעם הראשונה תמדוד זמן ותלך על בטוח לאחר מכן תטען את הסוללה ותראה כמה נכנס לתוכה (ביחס לסה"כ הסוללה ) וזמן הטיסה וכך תדע בכמה להאריך את זמן הטיסה .
בברכה ,
שחר ג.
ההבדל בין מי שאתה ,
לבין מה שאתה רוצה להיות ,
הוא במה שאתה עושה ...
כלומר להפסיק כאשר מתח התאים יורד ל- 3.7 וולט?
אוווי *** שכחתי שזה פורום טיסנים XD חח דיברתי על מסוקים
בקשר לטיסנים שחר וגאי צודקים זה ניסוי ותהיה עם יש לך " WATS-UP" אז אתה מסודר..
ואני יסביר לך למה...
כשאתה מחבר בין הבקר לסוללה את הWATS-UP ומעלה חצי טורים בודק זרמים סתם דוגמא הוא מראה 15 AMP ופול מנוע 30 AMP ויש לך סוללה 1500 MAH אז זה שווה ל 1.5 AMP
אז זמן הטיסה המקסימלי יערוך כ- 7.5 (בהנחה שאתה לא יורד מחצי מנוע)
החישוב 1.5 (אפרז' הסוללה) לחלק ל30(צריכה של המנוע בפול) שווה 0.05 (5 דקות טיסה)
1.5 (כנ"ל אמפרז' הסוללה) לחלק ל 15 (צריכת המנוע בחצי) שווה 0.1 (10 דקות טיסה)
ובהנחה שאתה תעבור מחצי לפול מדי פעם זמן הטיסה הוא הוא 7.5 אך ככה אתה תגמור את הסוללה.. אז זמן הטיסה המשוער(שבריא לסוללה) הוא 6 ד' טיסה.
בקיצור אני לא רוצה לסבך אותך תן לי פרטים על המנוע, בקר, סוללה, טיסן ואני כבר אחשב לך כמה דקות יש לך לטוס בממוצע.
מקווה שעזרתי !
סאשה
הכלים שלי:
FUNJET
T-REX 600 NSP
FUTABA 8FGH
PIAGET
EAGLE EPP 3D
EASYSTAR
MICRO JET
F-18 EDF
ולסיום.. אתר המטיסים האילתים!
http://eilatfly.co.lil
ממליץ לך , אם אין לך מד הספק, לחבר מד מתח לסוללה תוך הרצת מנוע במקסימום על הקרקע, כשהמתח תחת עומס ב3.4V לתא זה הזמן הבטוח לתכנן סיום טיסה.
תוכל ככה לקבל תחושה כמה זמן יש לך ולתכנת טיימר בשלט.
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
לBOOGLE, ין לי WATTS UP אבל יש לי מודד, מה שאתה אומר זה להריץ את המנוע בפול מנוע עד שהתאים יגיעו ל3.4? 3.4 זה לא פריקת יתר?
תיקח זמן הכי פשוט
רועי צבי
הכנסו לגלריה שלי:http://runryder.com/helicopter/gallery/78716/
Eagle-3D גוף קרש
Reactor-OS 75-3D
יאק 55-גוף קרש
PILATUS PC-9
Frontier-Trainer
יאק 55 של גרנוט-דפרון
Tango-3Dחשמלי
יאק 55M -דפרון
Hitec Aurora 9 2.4GHz
פריקת יתר זה 2.5V לתא תחת עומס, אפשר לרדת עם תאים גם ל2.9V לתא וזה עדיין בסדר, כך ש3.4 זה בסדר גמור.
תמדוד מתח וחכה בסבלנות בפול מנוע עד שיגיע ל3.4 זה המצב הכי קשה למערכת כך שהזמן שיקח למתח להגיע ל3.4 זה המינימום שתוכל להיות באויר בצורה "בטוחה"
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
עבור על השלבים הבאים:
1.פרוק את הסוללה במטען ולאחר מכן טען אותה למקסימום ורשום את הקיבולת של הסוללה.
2.הטס את הטיסן במשך 3 דקות באופן שבו אתה רגיל להטיס מבחינת מצערת תרגילים וכו... על מנת לדמות אופין טיסה הכי מדוייק שאפשר למה שאתה רגיל להטיס.
3.לאחר טיסה של 3 דקות נתק את הסוללה וטען אותה במטען תוך שאתה בודק כמה קיבולת חזרה לסוללה.
4.את הקיבולת שחזרה לסוללה חלק ב 3 וכך תקבל את הקיבולת שאתה צורך לדקת טיסה ממוצעת המתאימה לסטאפ שלך ולסיגנון ההטסה שלך.
5.קח את הנתון שקיבלת בסעיף 1 והכפל אותו ב 0.8, זו הקיבולת המקסימלית שעליך לצרוך בטיסה אחת עם מקדם ביטחון מסויים וללא גרימת נזק לסוללה או חשש לקאט.
6.חלק את הקיבולת מסעיף 5 בקיבולת לדקת טיסה (סעיף 4) ותקבל את מספר הדקות שבטוח להטיס.
7.כוון טיימר לפי התוצאה מסעיף 6 וטוס לשלום באופן בטוח.
הערה: מומלץ לחזור על הבדיקה הזו כאשר הסוללה מתיישנת או שמרגישים ירידה בביצועים שלה.
אתה מוזמן לחנות של הסיני לפה ותסתכל על Battery Monitor.
__________________________________________
איתיP
מועדון ארסוף
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי