שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

נושא: למבינים במנועי ASP

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל למבינים במנועי ASP

    שלום לכל המומוחים

    יש לי את המנוע הזה http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...e_Glow_Engine_
    בתוך צינור האגזוז ישנה דיסקה מחוררת האים הוצאתה תשפר לי את ביצועי המנוע ?
    והאים הגדלת נחיר הפלטה מ-6מ"מ ל 7 מ"מ יתנו לי יותר סל"ד מבלי לפגוע במנוע ?
    אני מעוניין להתקין את המנוע ל P-51 משקל 2.8 ק' אורך כנף 154 ס"מ עם פרופ 11/7 APC.
    תודה לעונים

    עמיחי מליק

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    492
    תודה!
    3
    הודה 25 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: למבינים במנועי ASP

    מתוך הכרות עם האקזמפלר הנ"ל כמה דברים!
    להוציא הפחיתמהמפלר זה בסדר
    להגדיל קדח היציאה לא טוב, יחסר לך לחץ למיכל הדלק
    דלק 10% COOLPOWER ואתה מסודר
    פרופ מומלץ: 11X7
    מנוע סביר עבור המחיר.
    רק בשמחות

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: למבינים במנועי ASP

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boaz Barnea צפיה בהודעה

    דלק 10% CoolPower ואתה מסודר...
    בועז,


    עם ההערה הזו איני יכול להסכים!

    מדובר במנוע ABC שעבורו הדלק המתאים מכיל הרבה שמן-קיק.

    ה-CruelPower, שאינו מכיל גרם שמן-קיק, יכול, אולי, להתאים למנועי YS (וגם בו יידרשו החלפות סדירות של המסבים), אבל לא למנוע כזה.

    יצרנו 'מצווה עליך' להשתמש רק בשמן-קיק בדלק.
    למרות שאיני מאלה שרואים בדברי יצרני-מנועים 'כזה ראה וקדש'; עבור המנוע הזה, לא פחות מ- Omega המכיל כ-5% שמן-קיק; אם חייבים להשתמש בדלק מאותו היצרן.


    עמיחי,

    להלן תהליך ההרצה המומלץ עבור מנוע מסוג זה.



    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    492
    תודה!
    3
    הודה 25 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: למבינים במנועי ASP

    אחת למשתמש
    המנוע הזה יהיה חלש על המוסטנג שתיארת
    לך על מנוע גדול מזה, לפחות 60-90

    השניה ל-דר
    צ'מע
    השתמשתי במנוע הזה ע"ג צונאמי במשך כשנה ומשהו ברציפות והוא עבד אצלי קשה.
    ניסיתי הרבה סוגי דלקים וזה שהתאים לי מאד היה 10% COOLPOWR
    עם קיק בלי קיק כולה $55 אצל הסיני ויש אחד חדש.
    רק בשמחות

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: למבינים במנועי ASP

    תודה על התשובות
    הגדלתי את פתח היציאה בחצי מ"מ והמנוע עובד יפה (עם הפחית).
    בחיבורי המפלט יוצא שמן שחור (מכירים דרך טובה לאטום ?).
    השתמשתי בדלק Omega 5%
    הטיסן מיועד למנוע 40,46 והרכבת מנוע 60 תהווה בעיה במרכז כובד והתאמה לקאוול ).
    לחבר יש DAGO RED גוף פייבר עם מנוע ASP 60 וטס מהיר ועצבני .
    דר - שלח לי בבקשה קישור למפלט לחץ .

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    303
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: למבינים במנועי ASP

    הי עמי,

    לא סתם קוראים ל- CoolPower בשם CruelPower, יש לזה סיבה... (רמז: תקרא את התגובה של דר)

    דלק של מאגנום יספיק לך, חבל להוציא כסף לחינם.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: למבינים במנועי ASP

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boaz Barnea צפיה בהודעה

    ניסיתי הרבה סוגי דלקים וזה שהתאים לי מאד היה 10% CoolPower
    עם קיק בלי קיק כולה $55 אצל הסיני ויש אחד חדש.
    בועז,


    בצעירותי (כמו שאומרים), הפעלתי מנוע OS.40FP עם הדלק המחורבן הזה, לאורך תקופה ממושכת...
    ...פשוט מפני שאז עוד לא ידעתי עד כמה הדלק הזה מחורבן...

    התוצאה; ציפוי הניקל התקלף מהצילינדר...

    אפילו אם מדובר ב-$55, אפשר להמנע מנזקים ומהחלדת מסבים, ע"י שימוש בדלק עדיף.
    ועבור המשתתף הזה, גם זה כסף.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    492
    תודה!
    3
    הודה 25 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: למבינים במנועי ASP

    דר

    הסיכוי שהבחור יגמור מיסבים, צילינדרים, בוכנות וכו' בגלל איזה דלק די קלוש
    לעומת זאת הסיכוי שהטיסן יחזיר את נשמתו לבורא לפני כל אלה גדול הרבה יותר
    הקיצר 5% 10% עם קיק או רק סינטטי הכל ספקולציה
    רק בשמחות

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Smile תגובה להודעה: למבינים במנועי ASP

    שלום חברים
    יש לי נסיון מר עם דלק מגנום (אפשר להריח בו את האציטון ).
    מנועי 46 ו55 OS לא אוהבים אותו במיוחד לא את 10% (הרבה קאטים )
    גם לחברים עשה בעיות גם במנוע 120 .
    מאז שאני משתמש באומגה החיים יפים
    לא מזמן פורסם דלק אומגה 10% בפורום ב 80 ש"ח.

    ושוב יש פתרון לשמן השחור היוצא מנק ' החיבור של המפלט ?

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    3,672
    תודה!
    3
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: למבינים במנועי ASP

    מסכים עם כל מילה- האומגה עדיף על ה COOL POWER מניסיון.
    אבל שכחתם מתחרה נוסף בשוק וזהו הראפיקון.
    ממליץ עליו בחום- מוריד את טמפרוטורת המנוע ומעלה את כוח המנוע בעוד כ 10%. עד כה 100% הצלחה עם הראפיקון.

    ניר
    RcWorks
    ניר בורשטיין
    Nir Burshtein
    בנייה, הרכבה והדרכה
    ייעוץ וליווי מתחילים
    054-245-7838

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •