שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 19 מתוך 19

נושא: SAITO מפרק טיסן

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    479
    תודה!
    7
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל SAITO מפרק טיסן

    יש לי מנוע מסוג SAITO 100 .
    את הטיסן הראשון הצליח לפרק....עכשיו העברתי אותו לטיסן דו כנפי של GP ,מסוג SKY BOLT.
    הוספתי בולמי זעזועים בין לוח האש לתושבת המנוע
    אבל מה בשבת האחרונה בזמן הטיסה ב א ו י ר נשבר הצינור המחבר בין המנוע לאגזוז
    לשאלה :
    לכל בעלי מנוע שכזה , איך פתרתם או הפחתתם את עוצמת הרעידות של המנוע ?

    תודה

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SAITO מפרק טיסן

    אתה מאזן את הפרופים שלך?
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    479
    תודה!
    7
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SAITO מפרק טיסן

    ידעתי ששכחתי....לכתוב, אבל הפרופ מאוזן

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת שמואל
    הודעות
    328
    תודה!
    1
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SAITO מפרק טיסן

    תחליף לחשמלי
    ניסיתי, זה עובד

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SAITO מפרק טיסן

    הבהרה: לא הטסתי טיסני דלק ב 15 שנה האחרונות ובט שאין לי את המנוע הנ"ל.

    אוקיי אז הפרופ בסדר
    יש לי 2 רעיונות:
    1. לשפר את הבולמים הקיימים
    2. לעגן את האגזוז גם עם משככי זעזועים כדי להפחית את המומנט. כלומר שלא יהיה תלוי באויר וכל נשא החיבור הוא על הצינור שכל פעם נשבר.

    מה אתה אומר?
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SAITO מפרק טיסן

    מנסיון של 120 ו 150 המנועים האלה "רועדים" וצריך כל הזמן לבדוק מה התפרק.
    פרק הזמן של הטסה עם כח מלא צריך להיות קטן (המראה,ריחוף,יציאה ממצבים מסוכנים).
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    492
    תודה!
    3
    הודה 25 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SAITO מפרק טיסן

    אכן מנועי סאיטו די רועדים יחסית למקבילים.
    לפי תאירך כנראה הבנת שמשהו צריך לוותר למנוע
    הראשון היה הטיסן ולאחר שבודדת המנוע מהמסגרת הרעידות אמנם נחלשו לעומת הגוף אך לא פסקו וההוכחה צינור המפלר שבור.
    פיתרונים: תושבת משככת של הייד (בערך $60)
    איפו קונים: סנטרל הובי USA
    רק בשמחות

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    492
    תודה!
    3
    הודה 25 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SAITO מפרק טיסן

    אכן מנועי סאיטו די רועדים יחסית למקבילים.
    לפי תיאורך כנראה הבנת שמשהו צריך לוותר למנוע
    הראשון היה הטיסן ולאחר שבודדת המנוע מהמסגרת הרעידות אמנם נחלשו לעומת הגוף אך לא פסקו וההוכחה צינור המפלר שבור.
    פיתרונים: תושבת משככת של הייד (בערך $60)
    איפו קונים: סנטרל הובי USA
    רק בשמחות

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SAITO מפרק טיסן

    מנועי סאיטו מצטיינים בקומפרסיה חזקה במיוחד. מכן מתחיל ענין הרעידות. הפרופלור, בנוסף לתפקודו ככנף מסתובבת, משמש גם כפונקציה של גלגל תנופה למנוע. עצתי לך, על מנת להגדיל את המסה של ה"גלגל תנופה" התקן את הפרופלור הגדול ביותר, מפלסטיק, שיכול המנוע הזה לשאת. לדעתי 15X6 יתן תשובה טובה.
    איזה פרופלור היה מותקן עד עכשיו ?

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    479
    תודה!
    7
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SAITO מפרק טיסן

    פגעת בול,חשבתי גם על זה באמת אני מטיס עם 15x6 .
    אולי אני יעבור לפרופ מעץ ( מהסיני ) הוא יותר קל או פרופ apc .
    היום אני משתמש בפרופ מאסטר שחור .
    (אם הייתי שכך יהיה לא הייתי קונה saito )

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    קרית חיים
    הודעות
    436
    תודה!
    4
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SAITO מפרק טיסן

    גם לי יש מנוע סאיטו 82 שגרם להמון רעידות (מהרעידות נפתחו כל הברגים בין התושבת והמנוע והשתחרר האגזוז) , אפילו את הסיכה לא הצלחתי לכוון מהרעידות.
    נפסק לחלוטין לאחר החלפת תושבת מנוע

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SAITO מפרק טיסן

    התכונה הזו מורגשת יותר בסאיטו, מאשר במנועים אחרים בעלי יכולת דומה.

    מנוע YS .63FZ/S, מספק כוח דומה לסאיטו 82..

    עוד כחודש יהיה ה-YS .70, שיספק כוח דומה לסאיטו 1.00.


    החיסרון של מנועי YS הוא העלות הגבוהה של הדלק שהם דורשים; לפחות 20% ניטרו, לעומת 15% שהסאיטו שותים, ו-5-10% שמנועי OS ותואמיהם מסתדרים איתו נהדר.

    דלק עתיר ניטרו גם נצרך הרבה יותר מהר.


    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SAITO מפרק טיסן

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה

    דלק עתיר ניטרו גם נצרך הרבה יותר מהר.

    זה מעניין, יש לזה הסבר ?

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SAITO מפרק טיסן

    יוסי, בשלב ראשון דלק "עתיר ניטרו" הוא "דל דלק" והיות והמנוע עובד על כמות דלק ללא קשר לניטרו אז הנה סיבה בסיסית לצריכה גבוהה.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SAITO מפרק טיסן

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    יוסי, בשלב ראשון דלק "עתיר ניטרו" הוא "דל דלק" והיות והמנוע עובד על כמות דלק ללא קשר לניטרו אז הנה סיבה בסיסית לצריכה גבוהה.
    לא הבנתי, תסביר במשפטים שאינם כוללים יותר מארבע מילים, כאשר כל מילה בת לא יותר משתי הברות...

    וברצינות, לא הבנתי את ההסבר, אני שואל מכיוון שיש לי רקע מסויים במנועים, כאשר אבין את ההסבר אסביר גם את ה- 130K$ שלי....

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SAITO מפרק טיסן

    מקור האנרגיה במנועי דלק הוא הדלק - במקרה שלנו הכוהל - המתאנול....
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    479
    תודה!
    7
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SAITO מפרק טיסן

    ציטוט נכתב במקור על ידי mini_guy צפיה בהודעה
    גם לי יש מנוע סאיטו 82 שגרם להמון רעידות (מהרעידות נפתחו כל הברגים בין התושבת והמנוע והשתחרר האגזוז) , אפילו את הסיכה לא הצלחתי לכוון מהרעידות.
    נפסק לחלוטין לאחר החלפת תושבת מנוע
    היי,

    באיזה תושבת מנוע אתה משתמש ? איזה תושבת בדיוק אתה ממליץ

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SAITO מפרק טיסן

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    לא הבנתי, תסביר במשפטים שאינם כוללים יותר מארבע מילים, כאשר כל מילה בת לא יותר משתי הברות...

    וברצינות, לא הבנתי את ההסבר, אני שואל מכיוון שיש לי רקע מסויים במנועים, כאשר אבין את ההסבר אסביר גם את ה- 130K$ שלי....
    מבחן בחשבון כשאתה קונה גלון דלק עם 10% ניטרו, אחוז הדלק הוא 90% (בהזנחת השמן) מהנפח.
    כשאתה קונה גלון דלק עם 20% ניטרו, אחוז הדלק הוא 80% (בהזנחת השמן).

    המנוע שורף דלק בתערובת סטוכיומטרית (אופס סליחה על הקללה). כמות הדלק הנדרשת כמעט קבועה ללא קשר לכמות הניטרו, ולכן כמעט לא משנה כמה ניטרו יש בנוסף. שריפת הניטרו יש לה ערכים חשובים לצורכי שימור המנוע אבל את הכח מייצר הדלק הנשרף.
    כך שקנית פחות דלק, הוא יגמר יותר מהר.

    4Letter words are
    FCUK
    SIHT
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: SAITO מפרק טיסן

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    זה מעניין, יש לזה הסבר ?
    בוודאי שיש, יוסי.


    למתנול יש יחס דלק-אויר (Stoichiometric ratio) של 6.5:1 לערך.
    כלומר שכדי לשרוף גרם אחד של מתנול, דרושים 6.5 גרם של אויר (היחס משקלי, לא נפחי).

    לניטרו היחס משתנה, שכן הוא יכול להתרכב עם חמצן שבאויר באופנים שונים וליצור תוצרי בעירה שונים.
    הערך לניטרומתן הוא בין 2.5:1 לבין 0.5:1... כלומר שכדי לשרוף גרם אחד של ניטרו, דרוש הרבה פחות אויר, רק בין 38% לבין 7.7% מכמות האויר הדרושה למתנול...

    כשמנוע פועל עם דלק המכיל יותר ניטרו, התערובת צריכה להיות יותר עשירה ועם הרבה ניטרו, הרבה יותר עשירה.

    קרא והבן מהטבלה הזו.


    צביקה,


    מקור האנרגיה במנוע הוא המתנול וגם הניטרו... ניטרומתן אינו Nitrous Oxide, המספק חמצן לשריפת דלק אחר. הניטרו עצמו נשרף ומפיק אנרגיה.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •