בשעה טובה לקחתי את הקופטר ae לטיסת מבחן
עבר יותר מחודש מאז ריסקתי את הקודם(me עד לטיסת המבחן הזאת
היו כמה בעיות והם :
הגלגל שיניים נאכל מעט על ידי הפיניון ואני חושב שהוא היה צמוד מידיי ואולי יש להשאיר מרווח קטן
המנוע והבקר דיי התחממו לעומת מה שהכרתי בעבר... ואולי זה נובע מהבעיה הקודמת
ודבר נוסף הוא שבבית הזנב יש מעין גלגל שנוגע ברצועת זנב (לא יודע מה השימוש של זה בדיוק) אבל יש בו מה שנראה כחלק מסויים שמשתפשף מרצועת הזנב(שנראת לא פגומה ושלמה )
היה גם רעידות במהירות נמוכה בתחילת ההנעה
אשמח לעיצות בעניין
ודבר נוסף הוא אחרי אותה התרסקות שנבעה מקאט בגובה רציני נכנסתי לחרדה
למרות שתיכנתתי את הבקר מחדש והגדרתי קאט רך
עדיין קשה לעלות לגובה. הסיבה הנוספת לפחד הוא שהרבה זמן לא הטסתי.......וגם עצם העובדה שהמסוק בגירסא מתכתית....נעלתי את רוב הברגים עם דבק נועל ועדיין......חושש
את הספינדל לא הדבקתי מכיון שניסיתי לפתוח בו את הברגים ולא הצלחתי אז הסקתי מזה שהוא הודבק במפעל...
מה דעתכם????