שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 17 מתוך 17

נושא: קופטר ae

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל קופטר ae

    בשעה טובה לקחתי את הקופטר ae לטיסת מבחן
    עבר יותר מחודש מאז ריסקתי את הקודם(me עד לטיסת המבחן הזאת
    היו כמה בעיות והם :
    הגלגל שיניים נאכל מעט על ידי הפיניון ואני חושב שהוא היה צמוד מידיי ואולי יש להשאיר מרווח קטן
    המנוע והבקר דיי התחממו לעומת מה שהכרתי בעבר... ואולי זה נובע מהבעיה הקודמת
    ודבר נוסף הוא שבבית הזנב יש מעין גלגל שנוגע ברצועת זנב (לא יודע מה השימוש של זה בדיוק) אבל יש בו מה שנראה כחלק מסויים שמשתפשף מרצועת הזנב(שנראת לא פגומה ושלמה )

    היה גם רעידות במהירות נמוכה בתחילת ההנעה
    אשמח לעיצות בעניין
    ודבר נוסף הוא אחרי אותה התרסקות שנבעה מקאט בגובה רציני נכנסתי לחרדה
    למרות שתיכנתתי את הבקר מחדש והגדרתי קאט רך
    עדיין קשה לעלות לגובה. הסיבה הנוספת לפחד הוא שהרבה זמן לא הטסתי.......וגם עצם העובדה שהמסוק בגירסא מתכתית....נעלתי את רוב הברגים עם דבק נועל ועדיין......חושש
    את הספינדל לא הדבקתי מכיון שניסיתי לפתוח בו את הברגים ולא הצלחתי אז הסקתי מזה שהוא הודבק במפעל...
    מה דעתכם????

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    1,065
    מנחת הבית
    היה בעבר מנחת ראשון לציון
    תודה!
    151
    הודה 92 פעמים ב 71 הודעות
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קופטר ae

    טמפרטורה גבוהה של המנוע והבקר (מה עם הסוללה?) יכולה להיות בגלל מספר סיבות, אני מניח שבחרת מנוע ובקר מתאימים למסוק. אצלי המנוע, הבקר והסוללה היו מתחממים בגלל חוסר תיאום בין גרף המצערת לזוית הלהבים, הטסתי בסל"ד ראש נמוך מידי יחסית לזוית להבים גבוהה. שינוי גרף המצערת כך שהראש יסתובב במהירות גבוהה יותר פתר את הבעיה ונתן גם עוד בערך 2 דקות טיסה.

    האם הרעידות מגיעות מהזנב או מציר הרוטור הראשי? האם הלהבים הראשיות מאוזנות? לא עם משקל אלא על ידי חיבורם למאזן להבים ובדיקה מי כבדה יותר. התוצאה יכולה להיות שונה מזו שמתקבל מבדיקה עם משקל בגלל מרכזי כובד שונים בכל להב.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    מושב ליד אשקלון
    הודעות
    1,586
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קופטר ae

    בקשר לספינדל ולשאל החלקים ש"הורכבו במפעל" אני מאד מאד מאד מזהיר אותך ... כל חלק תפרק ושים לוקטייק מחדש ( ולא דבק CA ) הספינדל זה אחד הדברים היותר מפחידים ששם חובה לשים לוקטייק ... תפתח את הברגים באותה הזמן או תחמם אם מלחם ... אחרי זה תנקה אותם טוב טוב ושים לוקטייק שוב ...
    CopterX 450SE - למכירה !!!
    Trex 500 ESP
    Fox
    ASW 15
    DX7

    guylederer0@gmail.com
    גיא

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קופטר ae

    כן ......נראה לי שאני חייב לפתוח את הברגים בספינדל ולהדביק מחדש בשביל השקט הנפשי......
    דרך אגב גם בזנב אותו סיפור שמגיע מורכב......וסגור חזק לא הצלחתי לפתוח.....
    הלהבים מאוזנות.....מה עם שאר הדברים יש להשאיר רווח בין הפיניון לגלגל שיניים?
    מה עם החומר שעוטף את הגלגל שנוגע ברצועת הזנב על מה זה מעיד?
    אולי הרצועה מתוחה מדיי או משהו אחר?

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קופטר ae

    בקשר למנוע והבקר הם מתאימים העברתי אותם מהמסוק שהתרסק לחדש מה שנראה לי שההתחממות נובעת מזה שהפיניון צמוד מידיי לגלגלשיניים המרכזי מה שגרם לשיניים שלו להאכל קצת...

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קופטר ae

    תתקשר, אנסה לעזור לך
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קופטר ae

    רק בסוף שבוע היה לי את הזמן להתעסק שוב עם המסוק....התגעגעגעתי לתחושה
    בסופו של דבר החלטתי להוציא את הברגים בספינדל ולהדביק אותם בדבק נועל הברגות...
    האמת שהם היו מחוזקים אבל רק בשביל הביטחון
    את המנוע הזזתי הרחקתי מעט כך שיש רווח זעיר בין הפיניון לגלגל שיניים המרכזי
    את הבקר כיוונתי כבר
    וביצעתי טיסת מבחן והפעם בגובה רב ייותר...
    יש לי תחושה שאני יצטרך להחליף להבים יש קילוף קטן בלהב אחת
    תודה עודד על ההזמנה לעזרה ...אבל חושב שהסתדרתי אני מקוה שיום אחד אני יצליח להגיע אליך אני חייב לקבל הסברים ולראות איך מכוונים מסוק
    בצורה מקצועית ועוד כמה דברים..
    אני רוצה להעיד שקניתי לא מזמן קיט מסוק me של קופטר במחיר מצחיק...330 ש"ח
    מחיר לדעתי ממש שווה וכבר לא שוה להזמין מח"ול שווה לפרגן לבחור בארץ ולקנות ממנו
    זוהי דעתי.....והייתי חייב לרשום אותה פה....

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קופטר ae

    בקשר לפיניון, המרווח צריך להיות שואף ל-0 . אם אתה רואה או מרגיש מרווח, זה גדול מדי.
    צריך להצמיד את הפיניון לגלגל"ש לגמרי אך לא תחת לחץ, כל מרווח מעלה באחוזים ניכרים את כוחות הגזירה על השיניים וזה מאיץ בלאי ומתכסח ביתר קלות בתאונות.
    בכל מקרה אסור שההצמדה תייצר לחץ והתנגדות, אלא הצמדה קלה.
    לגבי התחממות בקר ומנוע, אתה חייב לבדוק את התיכנות. מנוע ובקר מתחממים, אבל תלוי כמה
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קופטר ae

    אכן אפשר לאמר בעצם שהמרחק שואף ל 0
    לפני כן הגלגלים היו צמודים מאוד בלחץ ועכשיו יש מצב של נוגע אבל לא לוחץ
    המנוע והבקר התחממו בטיסה הזאת אבל בצורה סבירה מעט יותר ממה שאני זוכר בעבר לפני ההתרסקות
    בקשר לתכנות הבקר השינויים שעשיתי היו בהתנעה רכה ובקאט אופ הדרגתי
    שום דבר מעבר לזה...

    תודה רבה!!!

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    746
    תודה!
    3
    הודה 43 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קופטר ae

    גם אני הזמנתי קיט כזה לדעתי שווה כל אגורה.
    וגם אם ההפרשים לא גדולים עדיף לקנות כחול לבן .

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    מושב ליד אשקלון
    הודעות
    1,586
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קופטר ae

    אגב ... אם אתם רוצים לדעת בוודאות שיש לכם מרחק סביר בין הפניון של המנוע לגג"ש
    הכי טוב ( ועובד תמיד ) לקחת חתיכת נייר ולשים בין הפיניון לגג"ש לדחוף את המנוע רק שיגיע בנייר לחזק ולהוציא את הנייר מהמקום ... אבל זה לא לעצלנים
    מקווה שעזרתי ...
    גיא
    CopterX 450SE - למכירה !!!
    Trex 500 ESP
    Fox
    ASW 15
    DX7

    guylederer0@gmail.com
    גיא

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קופטר ae

    ציטוט נכתב במקור על ידי guylederer צפיה בהודעה
    אגב ... אם אתם רוצים לדעת בוודאות שיש לכם מרחק סביר בין הפניון של המנוע לגג"ש
    הכי טוב ( ועובד תמיד ) לקחת חתיכת נייר ולשים בין הפיניון לגג"ש לדחוף את המנוע רק שיגיע בנייר לחזק ולהוציא את הנייר מהמקום ... אבל זה לא לעצלנים
    מקווה שעזרתי ...
    גיא

    גיא ידידי היקר
    הדרך הזאת אינה נכונה
    עובי הנייר הוא בדרך כלל 0.1 מ"מ ובנוסף יש את הרווח בין הגלגל"ש לנייר
    המרווח הנכון נמדד במיקרונים ולא בעשיריות, מרווח של עשירית מ"מ הוא גדול ומיותר
    הדרך הנכונה היא להצמיד אך לא בלחץ, ולבדוק שלמרות ההצמדה המערכת מסתובבת חפשי
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    מושב ליד אשקלון
    הודעות
    1,586
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קופטר ae

    עודד אני לא אתווכח איתך כמובן שיש לך יותר ניסיון ממני :}
    אני ניסיתי כמה וכמה שיטות ומצאתי לבד שהשיטה הזו הכי יעילה ( למתחילים ) לדעתי ...
    רק הזכרתי את זה ... מי שיקח וישתמש והכל טוב ויפה אז מצויין ... אם לא אז לא נורא ;]
    המשך שבוע טוב ( ושימשיך המזג אוויר הזה ... אחלה טרמיקות ! )
    גיא
    CopterX 450SE - למכירה !!!
    Trex 500 ESP
    Fox
    ASW 15
    DX7

    guylederer0@gmail.com
    גיא

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    257
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קופטר ae

    ציטוט נכתב במקור על ידי yaron78 צפיה בהודעה
    רק בסוף שבוע היה לי את הזמן להתעסק שוב עם המסוק....התגעגעגעתי לתחושה
    בסופו של דבר החלטתי להוציא את הברגים בספינדל ולהדביק אותם בדבק נועל הברגות...
    האמת שהם היו מחוזקים אבל רק בשביל הביטחון
    את המנוע הזזתי הרחקתי מעט כך שיש רווח זעיר בין הפיניון לגלגל שיניים המרכזי
    את הבקר כיוונתי כבר
    וביצעתי טיסת מבחן והפעם בגובה רב ייותר...
    יש לי תחושה שאני יצטרך להחליף להבים יש קילוף קטן בלהב אחת
    תודה עודד על ההזמנה לעזרה ...אבל חושב שהסתדרתי אני מקוה שיום אחד אני יצליח להגיע אליך אני חייב לקבל הסברים ולראות איך מכוונים מסוק
    בצורה מקצועית ועוד כמה דברים..
    אני רוצה להעיד שקניתי לא מזמן קיט מסוק me של קופטר במחיר מצחיק...330 ש"ח
    מחיר לדעתי ממש שווה וכבר לא שוה להזמין מח"ול שווה לפרגן לבחור בארץ ולקנות ממנו
    זוהי דעתי.....והייתי חייב לרשום אותה פה....

    לגבייי הקיט ב330 שקל ..
    נכנסתי לאתר קופטר X והכנסתי לסל הקניות
    הזמנה לקיט ,, לא קבלתי מהם שום מסר
    או טלפון ..

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    מושב ליד אשקלון
    הודעות
    1,586
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קופטר ae

    אופטימי ...

    חברים שלום,

    בתאריכים 10.3 - 15.4 , אנו יוצאים לחופשה

    בתאריכים הנ"ל :

    - לא יבוצע עדכון למלאי מוצרינו עד ה15.4 , וכך מי שממתין למוצרים כלשהם שאמורים להגיע למלאי , אין יכולת לרכושם עד לתאריך הנ"ל.

    - לא יטופלו עסקאות בכרטיס אשראי , לכן נא לא לבצע עסקאות לתשלום באשראי טלפוני

    - לא יבוצע מענה למייל האתר.

    - ניתן יהיה להמשיך ולבצע עסקאות בתשלום PAYPAL בלבד.

    חג פסח שמח לכולם
    CopterX 450SE - למכירה !!!
    Trex 500 ESP
    Fox
    ASW 15
    DX7

    guylederer0@gmail.com
    גיא

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    257
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קופטר ae

    ציטוט נכתב במקור על ידי guylederer צפיה בהודעה
    אופטימי ...

    חברים שלום,

    בתאריכים 10.3 - 15.4 , אנו יוצאים לחופשה

    בתאריכים הנ"ל :

    - לא יבוצע עדכון למלאי מוצרינו עד ה15.4 , וכך מי שממתין למוצרים כלשהם שאמורים להגיע למלאי , אין יכולת לרכושם עד לתאריך הנ"ל.

    - לא יטופלו עסקאות בכרטיס אשראי , לכן נא לא לבצע עסקאות לתשלום באשראי טלפוני

    - לא יבוצע מענה למייל האתר.

    - ניתן יהיה להמשיך ולבצע עסקאות בתשלום PAYPAL בלבד.

    חג פסח שמח לכולם
    חופשה נעימה ..
    להשתמע אחרי החופשה
    חג פסח שמח .....

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    מיקום
    קריות
    הודעות
    781
    תודה!
    2
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קופטר ae

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    גיא ידידי היקר
    הדרך הזאת אינה נכונה
    עובי הנייר הוא בדרך כלל 0.1 מ"מ ובנוסף יש את הרווח בין הגלגל"ש לנייר
    המרווח הנכון נמדד במיקרונים ולא בעשיריות, מרווח של עשירית מ"מ הוא גדול ומיותר
    הדרך הנכונה היא להצמיד אך לא בלחץ, ולבדוק שלמרות ההצמדה המערכת מסתובבת חפשי
    ברכבים חשמליים זו הדרך שהיצרן מציע
    חובה להכניס נייר בין הספור לפניון על מנת לקבל את הרווח הדרוש
    אבשלום
    טייסת הקריות

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •