שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 19 מתוך 19

נושא: חווית הפלייברלס שלי

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל חווית הפלייברלס שלי

    היום הטסתי את הפלייברס 700 של אורי לביא, הרי הוא המסוק האקס של רועי TOOLY
    במילה אחת - נדהמתי מהמסוק.....
    כאחד שמטיס הרבה זמן עם פלייבר חוויותי שינויי ענקי.
    תגובות המסוק מידיות בלי DELAY, ממש מהר שרק חושבים וזה יוצא החוצה למסוק.
    ההרגשה בטיסה מדהימה, יש תחושה אמיתית לחלוטין של המסוק, כלומר בדיוק מה שאני עושה בסטיקים זה מה שתכלס 1 ל 1 קורה באוויר
    הדיוק שבטיסה, החדות, המהירות, פשוט חותך את האוויר ולאאאאא רוצה להיחנק..... מדהים!!!

    מדהים פשוט מדהים

    גם אני רוצה עכשיו לרוץ ולקנות מערכת פלייברלס של מיקאדו...
    נערך לאחרונה על ידי asafsee; 04-03-2010 בשעה 21:06:23.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חווית הפלייברלס שלי

    תזהר אסף
    עכשיו יבואו כל אלו שיגידו לך שזה לא בדיוק זה, וזה לא משהו, ושההרגשה לא בדיוק ככה וכו...
    אין מה לעשות,
    פלייברלס זה פלייברלס!
    מיקאדו זה מיקאדו!
    והשילוב של השניים על ה 700 יוצר מפלצת מדוייקת שלא נגמר לה הכוח!
    שמח שנהנת, יש סיבה טובה ומוצדקת לכך

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חווית הפלייברלס שלי

    תודה זיקי
    אני לא מחפש את דעותייהם של אחרים, לי יש את החוויה שלי והיא יחודית...
    אחרים יכולים לחוות משהו אחר....וזה בסדר גמור
    אסף

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    Dimona, Israel, Israel
    הודעות
    983
    תודה!
    7
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חווית הפלייברלס שלי

    תזהר זה ממכר!...

    אסף איך המערכת מתנהגת באוויר ?
    האם הרגשת שינוי משמעותי מהפלייבר והגירו ? האם זה שינוי קיצוני?

    בכל מקרה ! הכי חשוב שנהנת אחינו...
    בברכה
    גל אסולין....

    Trex 700
    Trex 250 se
    protos 500
    scaedu 50 evo
    katana
    cassna

    hitec Aurora 9
    rd 8000

    מספיק לא?

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חווית הפלייברלס שלי

    המערכת נותנת תחושה מושלמת שאתה שולט במסוק.... בלי עיקובים בלי רצונות של המסוק
    ממש נתו אתה חש כמו פסיק שהמסוק זז וזה פשוט מדהים
    מבחינת טיסה רגילה השינוי המהותי זה בכוח האינסופי שיש למסוק, חדות הטיסה, דיוק, תחושה בזמן אמת...

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    Dimona, Israel, Israel
    הודעות
    983
    תודה!
    7
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חווית הפלייברלס שלי

    אהה הבנתי !

    יפה
    צריך להתנסות בפלייברלס בכדי להבין באמת את גודל הדבר הזה.....
    בברכה
    גל אסולין....

    Trex 700
    Trex 250 se
    protos 500
    scaedu 50 evo
    katana
    cassna

    hitec Aurora 9
    rd 8000

    מספיק לא?

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חווית הפלייברלס שלי

    כן בהחלט, עד שלא תנסה להטיס לא תבין באמת על מה אני מדבר...
    הייתי בשוק שהטסתי בהתחלה.... תנסה ותבין

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    Dimona, Israel, Israel
    הודעות
    983
    תודה!
    7
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חווית הפלייברלס שלי

    *** קודם כל צריך לבנות את מה שקניתי חח אחרת כך רק לדבר על זה ....
    בברכה
    גל אסולין....

    Trex 700
    Trex 250 se
    protos 500
    scaedu 50 evo
    katana
    cassna

    hitec Aurora 9
    rd 8000

    מספיק לא?

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    Dimona, Israel, Israel
    הודעות
    983
    תודה!
    7
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חווית הפלייברלס שלי

    ואגב אסף מזל טוב על מכירת הטירקס !
    בברכה
    גל אסולין....

    Trex 700
    Trex 250 se
    protos 500
    scaedu 50 evo
    katana
    cassna

    hitec Aurora 9
    rd 8000

    מספיק לא?

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Israel
    הודעות
    750
    תודה!
    7
    הודה 31 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חווית הפלייברלס שלי

    למה יש כזה שינוי גדול בכח? בחדות, בתגובות ובתחושה אני מבין. למה יותר כח? ואגב, כמו בגדי המלך החדשים, המבחן האולטימטיבי יהיה לתת למטיס מסוק X באוויר בלי פלייבר ואח"כ מסוק אחר זהה באוויר עם פלייבר ורק אח"כ לקבל חו"ד.

    זה המבחן האמיתי.
    בברכת נחיתות טובות,
    אבי סירוטה

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חווית הפלייברלס שלי

    אתה שואל למה למערכת יש יותר כוח? כיוון שאין את החיכוך של הפלייבר באוויר פחות אנרגיה מתבזבזת על כך ועקב כך יש יותר כוח
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Israel
    הודעות
    750
    תודה!
    7
    הודה 31 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חווית הפלייברלס שלי

    מעולם לא הטסתי ללא פלייבר אבל אני בספק אם באמת המטיס הממוצע יידע להבחין בתוספת הכח הכל כך מורגשת במסוק עם מנוע נתון ומערכת פלייבר או מסוק זהה עם מנוע זהה ללא פלייבר. שוב-הכל בהנחה ולא נעשו שינויי מנוע\סלד\pitch
    בברכת נחיתות טובות,
    אבי סירוטה

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חווית הפלייברלס שלי

    ציטוט נכתב במקור על ידי אבי סירוטה צפיה בהודעה
    מעולם לא הטסתי ללא פלייבר אבל אני בספק אם באמת המטיס הממוצע יידע להבחין בתוספת הכח הכל כך מורגשת במסוק עם מנוע נתון ומערכת פלייבר או מסוק זהה עם מנוע זהה ללא פלייבר. שוב-הכל בהנחה ולא נעשו שינויי מנוע\סלד\pitch
    נו, וגם אם המטיס הממוצע לא יבחין מיד בשינוי (למרות שבשינוי מבחינים מיד) אז מה?
    עדיין:
    המנוע יתאמץ פחות.
    צריכת הדלק תרד.
    אמינות המסוק תעלה, פחות מכניקה ולינקים בראש המסוק.
    ביצועי המסוק יעלו.

    החיסרון היחיד במערכת הוא המחיר ולכן מערכת כזו לא מתאימה לכל כיס ולכל אחד, מלבד המחיר יש רק יתרונות וכמו בכל תחום בהנחה שהולכים על אחת איכותית.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חווית הפלייברלס שלי

    ציטוט נכתב במקור על ידי אבי סירוטה צפיה בהודעה
    למה יש כזה שינוי גדול בכח? בחדות, בתגובות ובתחושה אני מבין. למה יותר כח? ואגב, כמו בגדי המלך החדשים, המבחן האולטימטיבי יהיה לתת למטיס מסוק X באוויר בלי פלייבר ואח"כ מסוק אחר זהה באוויר עם פלייבר ורק אח"כ לקבל חו"ד.

    זה המבחן האמיתי.
    שינוי גדול בכוח:
    עקב הפחתת הגרר ממכלולי הראש (אין פלייבר) והגדלת הנצילות של הראש והמנוע.

    בחדות:
    ג'ירו אלקטרוני מגיב מהר יותר, מדויק/חד יותר ממכני.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חווית הפלייברלס שלי

    ציטוט נכתב במקור על ידי אבי סירוטה צפיה בהודעה
    מעולם לא הטסתי ללא פלייבר אבל אני בספק אם באמת המטיס הממוצע יידע להבחין בתוספת הכח הכל כך מורגשת במסוק עם מנוע נתון ומערכת פלייבר או מסוק זהה עם מנוע זהה ללא פלייבר. שוב-הכל בהנחה ולא נעשו שינויי מנוע\סלד\pitch
    אבי התשובה לשאלתך היא חד משמעית - כן.

    חוסר הגרר של הפאדלים (משטחי עילוי לכל דבר) מחד, וחוסר העומס על הדיסקה עקב משקלם מאידך - מורגש מאוד בהטסה, וגם מטיס מתחיל ישים לב לתוספת הכוח (הגדולה מאוד!!) שנוספה למסוק.

    מניסיון עם מס' מסוקי FBL ומס' מע' FBL, אני יכול להגיד לך שהדברים שכתבתי הם מבוססי ניסיון לא רק שלי, אלא גם של חברי בשטח.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Israel
    הודעות
    750
    תודה!
    7
    הודה 31 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חווית הפלייברלס שלי

    או.קי. דברי חלילה לא מחוסר אמון אלא אולי מחוסר ניסיון עם מערכות אלו. כשמסבירים לי ל א ט-ובהגיון- אני מבין מהר. שכנעתם אותי.
    תודה.
    נערך לאחרונה על ידי אבי סירוטה; 08-03-2010 בשעה 19:25:56.
    בברכת נחיתות טובות,
    אבי סירוטה

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    89
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חווית הפלייברלס שלי

    לא עדיף את השידרוג של אליין?

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Question תגובה להודעה: חווית הפלייברלס שלי

    ציטוט נכתב במקור על ידי ilan צפיה בהודעה
    לא עדיף את השידרוג של אליין?
    עדיף על מה?

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    642
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חווית הפלייברלס שלי

    גם אני הטסתי את המסוק של אורי אפילו בריחוף ואני לא מגזים מרגישים את ההבדל לא של הכוח כמובן אלה של החדות ושל ה"משמעת" של המסוק אחרי כמה הקפות כבר הבנתי שזה כבר עולם אחר

    ועכשיו גם לי יש פלייברלס בדרך לארץ והיום זה כן לכל כיס כי יש הבדל של 100דולר +-
    600 LE FBL הכול כולל מנוע 55 רק 1200 דולר!!! המסוק מוכן לטיסה רק מערכת רדיו כמובן
    דביר עיני.

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •