הי,
הבנתי שישנה המלצה לגרז את הגגשים והקורונות במסוקים "גדולים" (550 וצפונה) על מנת להפחית את השחיקה, האם זה נכון/מומלץ?
הי,
הבנתי שישנה המלצה לגרז את הגגשים והקורונות במסוקים "גדולים" (550 וצפונה) על מנת להפחית את השחיקה, האם זה נכון/מומלץ?
יוסי
SAB Goblin 700
Futaba 14SG
צוות מישור אדומים
תמיד מומלץ לשמן בשמן מכונות תפירה עד פיצ' של 2 מ"מ (גובה השן של הגלגל שיניים) ג"גשים מעל 2 מ"מ מומלץ גריז סיליקון בגדול זה עיין של סמיכות השמן\גריז והעומסים על הג"גשים ככול שיש יותר לחץ ככה מומלץ להשתמש בסיכוך סמיך יותר
ככה שזה לא באמת הפיצ' שקובע אבל אפשר לנחש לאיזה לחצים הג"גש מיועד לפיה P:
סם לב רק שאתה משתמש בסיכוך רטוב הוא מושך אבק אז צריך לנקות ולסכך מחדש שהעסק מתלכלך
אומנם אני לא מטיס מסוקים, אבל במכוניות תמיד יש שאלה אם לשמן מקומות פתוחים. מצד אחד, גריז יגרום לפעולה חלקה יותר ויפחית את הבלאי, מצד שני אבק וחול (במקרה שלי) שמצליחים להגיע לכל מקום לא סתם "יעברו" ליד המקום המגורז אלא ידבקו עליו. ואז דווקא החול שנדבק יגרום בלאי יותר גבוה מאשר אם לא היה גריז.
מתן.
שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.
אני לא מגרז כדי שלא ייווצר שם לכלוך כמו שהזכירו לפניי, אם מתחילה להיווצר שחיקה - מחליפים גג"ש..
שמן מכונות תפירה(סינטטי) נישמע פיתרון חביב לבעיה שאתם מתארים...
ליכלוך לא נידבק אליו, ככה גם לספרי סיליקון אגב..
אני שם גריז סיליקון כמו זה שמגיע עם הקיט ומקפיד על ניקיון בין הטיסות. יש תוצאות טובות המסוק עובד מאד שקט וחזק.
רוב המטיסים הורסים את המסוק לפני שמתחילה שחיקה =]
איך מגיע גריז סיליקון בפחית קטנה או בתצורת ספריי ואיפה קונים את זה וכמה זה צריך לעלות
goblin 700 red
goblin 700 carbon red
spektrum Dx9
skookum 540
אלכס, בחנויות הום סנטר או אייס ודומיהם.
אני קניתי ספרי סיליקון של יעקובי , זה בא במיכל כמו מיכלי צבע ספרי וזה מספיק להמון זמן.
עולה כמה שקלים ושווה כל גרוש שתשקיע בו.
שחר
אם זה לא יכול להרוג אותך, זה לא ספורט זה משחק!
TREX 500
NAZA QUAD
KKMULTICOPTER QUAD
BIXLER- הי"ד, אותר בחלקים :-)
AURORA 9
אין כל צורך לגרז גלגל פלסטיק
האבק שזה יצבור יעשה יותר נזק ממחסור בגירוז
אגב, לא במקרה תמיד גלגל פלסטיק מתממשק לגלגל מתכת, זה בדיוק בשביל לחסוך את הצורך בשימון
לא שרע לגרז, אבל זה מחייב ניקוי יסודי בתדירות גבוהה ביותר, אפילו אחרי כל יום הטסות
שורה תחתונה, יותר פשוט להחליף גלגל כשצריך מאשר לדאוג לו ולהאריך (או לקצר) את חיין באחוזים נמוכים ביותר
מאחל לכולכם ששחיקה בגלגל תהיה הצרה העיקרית שלכם![]()
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110