אני בדרך כלל לא מסתכל על מיילים שמגיעים עם כותרת כזו, הפעם במקרה נכנסתי. לא להאמין, אין סוף לתעלולים.
אני בדרך כלל לא מסתכל על מיילים שמגיעים עם כותרת כזו, הפעם במקרה נכנסתי. לא להאמין, אין סוף לתעלולים.
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
ידועה לי התופעה (ראיתי את אותו פרק של כולבוטק), ואני אבדוק אותה בעצמי ונראה מה יהיה.
תודה על השיתוף!
בברכה,
תומר עינבר
מאז השידור אני בודק בכל פעם, ועד כה לא קרה לי שאפילו אגורה אחת נספרה לרעתי.
כנראה שגם בעלי התחנות ראו את הפרק הזה (וטוב שכך).
בפעם הראשונה הפצתי 'דואר זבל' לכל אנשי הקשר באאוטלוק..
זה נראה לי בעיה עם הצינור שמאבד לחץ ואז לפני שלוחצים על הידית ישנה בניית לחץ מחדש שמייצרת גבייה נוספת, שהרי בסיום התדלוק הידית קופצת ומפסיקה את המשאבה כשעדיין יש לחץ בצינור.
בכל מקרה בשורה התחתונה יש גבייה נוספת לא חוקית.
אני הייתי מצלם ותובע ייצוגית את אחת מחברות הדלק, רק זה יפתור את העניין.
איציק אתה גדול ... זה פשוט לא יאומן ומכוון.
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
תודה ששיתפת, לא ראיתי את התוכנית על הדלק.
אני יבדוק בתחנה הקבועה בה אני מתדלק.
___________
בברכה
חי
בתוכנית עצמה אמרו שהבעיה היא בתחנות שמתדלקים בהם לעיתים רחוקות, כלומר באיזורים שהתנועה בהם דלה..
והדלק מספיק לשקוע בצינור.
בתחנות דלק במרכז העיר שמתדלקים בהם לעיתים קרובות אין סיכוי שזה יקרה..
הבעיה אינה הדלק אלא כניסה ויציאה של אויר בצינור בגלל הפרשי לחצים.
זו אחת מהסיבות שמומלץ לא לפמפם עוד דלק בסוף התדלוק "בכדי למלא את המיכל עד הסוף" בגלל שלמעשה כל לחיצה יוצרת את אותו הוואקום בדיוק ולמעשה דוחפת הרבה אויר לצינור ומוציאה אותו למיכל בתשלום.
כמו כן, הוא ציין במפורש שבחלק מהתחנות מדובר בתחנות עמוסות.
מצד שני, כמו הרבה כתבות צרכניות לאחרונה, לשם ההיסטריה והרייטינג "שוכחים" לציין עד כמה התופעה שכיחה ויוצרים מצגת שווא שהדבר שכיח ברמת ה100%.
דא"ג, מתבצעות בדיקות שגרתיות של משרד התמ"ס (אם אינני טועה) לאותן משאבות באופן קבוע כחלק מאישור העסק. כנראה שהבדיקות אינן מספיקות.
נכון הוא ביקר בתחנות עמוסות.. אשר עמוסות בשעות העומס..
אבל ממה שרואים הם לא ביקרו בשעות העומס..