רכשתי טריניר TRI60
אני עומד להזמין מנוע מהסיני
התלבטתי בין
מבוע 61 שתי פעימות
אט
מנוע 91 4 פעימות
עזרתכם נחוצה
תודה
רכשתי טריניר TRI60
אני עומד להזמין מנוע מהסיני
התלבטתי בין
מבוע 61 שתי פעימות
אט
מנוע 91 4 פעימות
עזרתכם נחוצה
תודה
טיסנאות זה עולם,יש בו הכול
ברור ש 2 פעימות
1. בגלל פער המחיר
2. סוג הדלק זול יותר
3. התחזוקה קלה יותר
4. פלגים זולים יותר
5. משקל קל יותר
ויש עוד
רק 4 פעימות .
עם 4 פעימות יטוס הרבה יותר טוב .
4 פעימות שותה פחות דלק
ההבדל בתחזוקה אינו מהותי
פלאגים לא נשרפים כמעט אף פעם
משקל של 4 פעימות קל יותר
סלד נמוך יותר ומומנט גבוה יותר
בד"כ אמין הרבה יותר
נשמע ומרגיש באוויר הרבה יותר טוב
רק 4 פעימות
הרכבתי לאחרונה על טריינר 46 - מנוע 4 פעימות בגודל 56 של OS וזה מדהים!
בחיים לא חוזר ל2 פעימות!!!
נערך לאחרונה על ידי asafsee; 22-04-2010 בשעה 08:39:34.
רק 4 פעימות
הכי טוב וגם יותר אמין
Katana V2 46 3D ז''ל
yak 55 3D 46
calipso F3A
SD-10 2.4GHZ
עומר ביטון 0544595261
אמרו כבר הכל.
לא נותר לי אלא לצרף את המלצתי למנוע 4 פעימות.
מצד שני, בדוק עלויות.
מנוע 61 2 פעימות יעלה לך, כולל המשלוח קרוב ל-90$, ובתוספת מכס ומעמ, כמעט 120$.
מנוע 91 4 פעימות יעלה לך, כולל המשלוח כ-160$, ובתוספת מכס ומעמ, כ-210$.
מנקודה זו רק אתה לבדך יכול לקבל החלטה.
אני מטיס טריינר 60 עם מנוע OS 70 פעימות 4 והוא קצת חלשץ עם מנוע 60 2 פעימות הוא טס יותר טוב. אז אם אתה הולך על ה 4 פעימות אז תלך על ה 90 ותבדוק שהפרופ שלך לא מגיע לרצפה. כדי לשים פרופ 13 הייתי צריך להגביה את הכן נסע הקידמי.
מנחם
רק 4 פעמות 91
יש ורצוי לעבור למדחף 3 להבים 11X8 ( להקטין את גודל הפורופ ) מציון אפשר להזמין גם מהסני .
טוס על זה