שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

נושא: רפטור 50 הרצועה שמדביקים בפעמון...

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    47
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל רפטור 50 הרצועה שמדביקים בפעמון...

    שלום לכולם! חדש פה...
    הפעמון והקלאצ שברפטור אמורים להתחמם?
    קרה לי כבר כמה פעמים שהיתה לי הפרעת רדיו והקלאצ' נפתח הלכו לי ככה איזה 3 קלאצים אני יכול לכופף ולהצמיד את זה חזרה? זה יעבוד או שאין מנוס וצריך לקנות חדש?

    את הרצועה שבפעמון קבלתי מודבקת ובגלל שהקלאצ' נפתח הוא גם שרף את הרצועה איך אני מדביק חדשה? דבק מהיר זה טוב? יש איזה משהו שצריך לשים לב אליו?

    משהו יודע מה העובי של הדיסקית? שנמצאת בין הפעמון לקלאצ' כנראה טעיתי בדיסקית ובגלל זה הכל מתחמם ונפתח שם כל הזמן... יש לזה גם קשר להפרעות רדיו - מתכת במתכת זה לא בריא!

    תודה מראש!!!

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    276
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רפטור 50 הרצועה שמדביקים בפעמון...

    בוא נתחיל מהסוף -
    לגבי הדיסקית שבין הפעמון לקלאץ', ולמעשה לגבי כל רכיב במסוק אתה חייב להשתמש אך ורק ברכיב במידות המדויקות שציין היצרן. תבדוק טוב בחוברת ההרכבה ותראה איזה דיסקית בדיוק אתה צריך.
    ברור שהתחממות של הקלאץ' מעידה על בעיה ואני מאמין שאתה צודק שהדבר נובע עקב חיכוך מתכות.
    לגבי פס החיכוך של הקלאץ' - תדביק אותו עם אפוקסי. שים-לב לפני הדבקת הפס החדש שהסרת לחלוטין את הישן בלי שום שאריות. תוכל להסיר שאריות דבק ע"י שימוש במעט אצטון.
    לא הייתי משחק עם סגירת הקלאץ' עצמו היות ולא תוכל להגיע לרמת הדיוק של המפעל (אלא אם יש לך גישה למכונות ייעודיות לעיבוד מתכת) ואז או שהקלאץ' יהיה פתוח מדי או סגור מדי. מעבר לכך יש את נושא עייפות החומר וייתכן מצב שפתיחה וסגירה של הקלאץ' יביא למצב של "גזירת" הקלאץ בזמן טיסה ואתה מ-מ-ש לא רוצה שזה יקרה.

    לסיכום - קלאץ' חדש, הסרה מוחלטת עם אצטון והדבקת פס חדש עם אפוקסי, והחלפת הדיסקית לזו שרשומה בחוברת ההרכבה.

    בהצלחה.
    נערך לאחרונה על ידי alonj; 14-10-2008 בשעה 14:39:36.
    Flying is the second greatest thrill known to man.
    Landing is the first...

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    47
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs up תגובה להודעה: רפטור 50 הרצועה שמדביקים בפעמון...

    ואוו תודה רבה!
    טוב אז בחוברת לא מופיעה מידה וכן אני יודע זה נשמע מוזר אבל באמת שאין מידה לדיסקית הספציפית הזאת משהו אולי יודע מה הגודל?
    את הפס הדבקתי עם דבק מהיר כמה זה קריטי?

    שאלה נוספת יש עוד דיסקה בצורת אליפסה עם 2 חורים קטנים לברגים וחור במרכזנמצא בין המנוע לקלאצ... נקראת shim בספר... מה תפקידה?
    תודה מראש

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רפטור 50 הרצועה שמדביקים בפעמון...

    אם לא היה את השימס הזה אז הלחיים של המצמד היו נלחצים גם כן להאב ולא היו יכולים להיפתח. השימס הזה דואג לשמור עליהם למעלה וכך גם חופשיים.
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רפטור 50 הרצועה שמדביקים בפעמון...

    אגב, בנוגע להרכבת הפעמון- כדי לשמור על מרווח אחיד ומינימלי בהדבקה:
    1. אין לשים כמות גדולה מדי של אפוקסי.
    2. יש ללפף שניים שלושה סיבובים של איזולירבנד ואז לדחוף את המצמד לפעמון אחרי ששמת את הרפידה עם הדבק - כך הוא ילחץ את הרפידה ויבטיח הדבקה טובה ואחידה ומרחק שווה ועגול.

    כאשר אתה מפרק- שים לב למצמד: אם הוא שרוט מלמעלה אז יש חיכוך מלמעלה. לפעמים זה קורה אצל אנשים ששמו את השייבה של המנוע וכך יצרו מניפה גבוהה מדי.
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •