שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

נושא: DR vs EndPoint

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    503
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל DR vs EndPoint

    הלו הלו,

    למומחים שבינינו - מה ההבדל בין DR ל EndPoint, או - האם יש סיבה להעדיף שיטה אחת על רעותה?
    ממה שאני הצלחתי להבין ההבדל העקרי הוא ש DR אפשר לשנות ON THE FLY (נניח דרך סוויטצ` בשלט) ו EndPoint לא.


    גלעד
    נערך לאחרונה על ידי giladba; 07-05-2010 בשעה 00:53:47.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: DR vs EndPoint

    הבנת נכון.
    EP קובע את המהלך המקסימלי של הסרוו, ו DR מאפשר מהלך בחלק יחסי מהטווח הכולל.
    DR הומצא עוד לפני שהיו שלטים דיגיטאליים ואיפשר שני מצבים, היום יש גם שלשה מצבים ויותר.
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: DR vs EndPoint

    EP מגביל את טווח התנועה של הסרוו.
    למשל: יש לך הגה גובה בטיסן מסויים ומעבר לזווית מסוימת זה יוצר לחץ מיותר על הסרוו, אז אתה מפחית את תנועת הסרוו דרך EP (ולא DR).
    DR מאפשר לך לקבוע עד כמה ההגה יהיה חריף או עדין הוא עובד באחוזים מתוך הEP(מקווה שהמשפט הזה מובן).

    עריכה: צביקה ענה שנייה לפניי
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    503
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: DR vs EndPoint

    Shay, ZvikaF,

    לסיכום - EP קובע את הטווח הכללי ו DR קובע טווחים שונים מתוך ה - EP (נניח EP הוא 80% ו DR 1 הוא 70 ו DR 2 הוא 50, אז טווח התנועה ב DR 1 יהיה 80%X70% =56%).


    תודה,
    גלעד

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: DR vs EndPoint

    במילה קצרה - כן
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: DR vs EndPoint

    השימוש של מצבים אילו הוא שונה לחלוטין.
    EndPoint קובע את סך כל מהלך הסרוו ואת כמות ההיגוי המקסימלי שאתה יכול להשתמש בה.
    Dual rate מאפשר לך שני מצבים של כמויות היגוי, להיגוי עדין יותר ולהיגוי אגרסיבי.
    לדוגמא, לפני טיסת ניסוי ראשונה, כשאתה לא יודע כיצד הטיסן יתנהג ממריאים עם היגוי מופחת ולאחר מכן כשאתה רוצה ביצועים חדים יותר בהגה מסוים (בדרך כלל הדבר אפשרי רק בהגה גובה ומאזנות) הרי שבהעברת מפסק הדבר מתאפשר בעודך באויר.
    דוגמא נוספת, לפני נחיתה, אתה יכול להקטין את טווח פעולת המאזנות כדי להמנע (בטיסן שרגיש לכך) מהזדקרות קצה כנף (בירידת המאזנת) כשמגיעים לנחיתה לאט ובזוית התקפה גבוה.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: DR vs EndPoint

    תאמת שהיום בצהרים הכנתי תשובה ארוכה ומפורטת, עם גרפים וכו', ואז אמרתי לעצמי, שנייה אני הולך לבדוק את זה כי לא הייתי בטוח לגבי משהו, ואז התערר כל עולמי, חוץ מלהגדיל טווח של סרוו מעבר ל 100%, אין כל כך הרבה הבדל ביניהם מתחת ל 100%...
    50% DR מתנהג בדיוק אותו הדבר כמו 50% EP.
    אה ואפשר לצמד DR לסוויץ'. זהו.
    גיא.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •