היי,
1. מה דעתכם על התקנת פושרודים מקרבון במקום מפלדה לצורכי חסכון במשקל (טיסן אקסטרא 330 קל)?
2. איזה שיטות אתם התנסתם בהתקנת גלגלים לטיסנים מקאפה/דפרון?
תודה,
גלעד
היי,
1. מה דעתכם על התקנת פושרודים מקרבון במקום מפלדה לצורכי חסכון במשקל (טיסן אקסטרא 330 קל)?
2. איזה שיטות אתם התנסתם בהתקנת גלגלים לטיסנים מקאפה/דפרון?
תודה,
גלעד
אתה יכול לעשות פושרודים גם משיפודי עץ, הדבר החשוב זה שהם לא יהיו גמישים.
אם הסרוואים נמצאים רחוק מההגאים כמו בזנב תצטרך להעביר את הפושרודים דרך צינורית שמודבקת לגוף, תשתדל שהפושרוד לא יוכל להתקמר בשום נקודה, פשוט תוודא שכשהסרוו מזיז את הפושרוד אתה לא יכול "להחזיר" את ההגה בחזרה עם האצבעות. הורנים ארוכים ורכים גם יגרמו לזה.
מוט קרבון 2 מ"מ עולה פי 5 ממוט פלדה באותו קוטר, לא?
אפשרי בהחלט - אצלי מותקן בד-2 פושרוד מקרבון בגלל המשקל הקל שלו.
אבל אתה צריך לדעת שפושרוד מקרבון אמנם חזק מפלדה, אבל גם הרבה יותר שביר ממנה.
בנחיתה לא כ"כ טובה ברוחות חזקות נשבר לי ההגה גובה וגם הפושרוד.
פלדה היתה רק מתכופפת קצת...
אם ההבדל במשקל לא משמעותי בטיסן שלך, הייתי נשאר עם פלדה.
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube
אם המשקל כול כך חשוב לך, אפשר להשתמש גם במוט קרבון דק (וגמיש) כול עד לאורכו יהיה נקודות "קיבוע", למשל אם הפושרוד עובר במקביל וקרוב לגוף הטיסן, הדבק טבעות או חתיכות צינורות קטנים שיעבור דרכן -מעיין מסילה (כמו בפושרוד באמת), כול מספר ס"מ, תלוי בגמישות של המוט, ואין הבעיה אפשר לשים קרבון דק מאוד, בהצלחה!