ברשותי רפטור 30 עם ראש אלומיניום ,הגברתי את הסלד כדי למנוע וובלינג של הזנב באמת עזר אבל ,יש לי הרגשה שבפול מיצערת אין לי מספיק סלד כוח מנוע מה עושים?
ברשותי רפטור 30 עם ראש אלומיניום ,הגברתי את הסלד כדי למנוע וובלינג של הזנב באמת עזר אבל ,יש לי הרגשה שבפול מיצערת אין לי מספיק סלד כוח מנוע מה עושים?
חבר יקר.
אינני מכיר וובלינג בזנב.
יכול להיות שיש לך האנטינג וזה לא ממש קשור לסל"ד אלא לג'ירו.
וובלינג מגיע מהראש אל כל גוף המסוק ומרעיד את הסקידים - האם לזה התכוונת?
ואין קשר לסוג המנוע אגב..
בברכה עמית פורת
מבכירי מדריכי ההטסה
שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
0547551009
אולי כאשר הוא אומר "וובלינג של הזנב" הוא מתכוון לתנועות של הזנב מעלה מטה שהיו בגלל סל"ד נמוך בראש.
יכול להיות שהזוויות לא מכוונות ויש לך זווית נמוכה מדי.
יכול להיות שהמצערת לא נפתחת במלואה בגלל כיול לא נכון של הלימיטים או מיכאנית.
איך הגברת את הסל"ד? האם יש גוברנור? יכול להיות גרפים לא נכונים או כיול לא נכון של הגוברנור שלא יודע מה הלימיט הנכון של המצערת.
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il
תודה אופיר זה בדיוק מה שהיתכוונתי,אני חדש בתחום אז תודה על ההבנה.
בכל מקירה שיחקתי בגרפים של הפיטש קייר וטרוטל קייר באמת נעלמו לי הרעידות אך ניראה לי שפגעתי בכיוון אחר,ייעוץ?
אני ההיתי יושב מחדש על כיוון המסוק מכאני קודם ולוודא טוב טוב שהמצערת עוברת בל 5 השלבים ואח"כ זויות 4-, 5-6 , 10.5 .שתדע כי הכל מכוון נכון תמשיך מאותה נקודה.
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
זווית בנקודה תחתונה: -5
באמצע סטיק +5
בחלק עליון של הסטיק 10 (אפשר להגיע גם ל11)
בשתי הנקודות האחרות לא לשים ערך (INH).
בערכים אלו לא לגעת ולשנות רק את עקומת המצערת.
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il