שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 17 מתוך 17

נושא: דחוף !!!

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    757
    תודה!
    226
    הודה 142 פעמים ב 66 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל דחוף !!!

    חברים יקרים יש לי בעיה מאוד גדולה ומעצבנת עם שני מסוקי ה450 שלי
    אחד טארוט 450 והשני טירקס 450
    הבעיה התחילה עוד עם הטארוט כשלפני שהיא התחילה הוא היה טס מדהים!!
    הבעיה היא עם הגיירו\הזנב לא בדיוק מובן מה מקורה לכן אניפונה אליכם, בזמן ריחוף סטנדרטי של המסוק הזנב שומר מעולה(401+9257), אבל מרגע פתיחת לא חריפה במיוחד של המצערת הזנב פשוט נזרק שמאלה בצורה מאוד מאוד חריפה עד כדי איבוד שליטה, לפני שבוע נוסף לי גם הטירקס למלאי האישי כאשר בעבר הטסתי אותו אצל חבר וגם הוא טס מדהים משום מה פיתח בדיוק את אותה הבעיה!
    חשוב לציין שאני יודע לכוון מסוקים בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים... ואם הגעתי למצב שאני מטיל ספק בעבודה שלי על שני המסוקים הללו, אז לאחר כמה בדיקות עם אנשים נוספים-אין לי ספק שהכל כשורה בסטאפ המכאני והאלקטרוני, מכניקת הזנב הולכת חלק הרצועה מתוחה כראוי הגיירו מכוון בצורה מושלמת אין חופשים מיותרים אין צירים עקומים.
    הגעתי כבר למצב שהחלפתי מכלול זנב שלם כולל הגיר הפנימי בגוף המסוק עם המיסבים כדי לשלול בעיות מהאיזור הזה... אני מניח שאם לי זה קרה בשני מסוקים בתקופה קצרה אז בטוח שעוד משהו נתקל בתופעה אשמח לקבל כל מיני עצות לבדיקה או לשמוע כל דבר שיכול להוביל לפתרון הבעיה!
    תודה בכל אופן לכל העוזרים.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דחוף !!!

    הוראות יצרן בשלט בטוח יפתרו את זה !!!
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דחוף !!!

    אולי תנסה לבדוק את כיוון 'סרוו' הגיין בשלט לעומת כיוון הג'יירו עצמו, זה יכול לקרות אם הכיוון הוא מה שנקרא - הפוך על הפוך.
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דחוף !!!

    עד כמה שהבנתי מהכתיבה של "הבורר" המסוק טס בסדר
    עד לפני זמן מה ופתאום החל לפתח תופעות לוואי .....
    99 אחוז שזה הגדרות בשלט לא נכונות לפי המלצות של מומחים
    שמייצרים הגדרות חדשות ושונות משל היצרן.
    הפתרון נשלח וממתינים לתשובה של הבדיקה !
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    454
    תודה!
    2
    הודה 33 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דחוף !!!

    תתכן בעייה של פיץ' יתר:
    נוצר מצב של דעיכה במהירות הראש ואיתה הזנב,הגיירו נותן פקודה נכונה,הסרוו מגיב נכון
    אך בשל חוסר סל"ד ברוטור הזנב התיקון לא מספק.

    פיתרון אפשרי- הפיכת הגרף של המצערת לשטוח לחלוטין לדוגמא 100-100-100-100-100
    הורדת הפיץ' ע"י ה-SWASH MIX .
    הייתי מנסה את שינוי הגרף לפני הכל!

    האם ניסית לעבוד עם סוללות שונות? ,ייתכן כי הסוללות שלך "חלשות" יחסית ונכנעות תחת עומס
    דבר שמתבטא בנפילת מהירות ראש שיכולה להסביר את התופעה.

    אנא עדכן ממצאים.


    ערן.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    1,568
    תודה!
    193
    הודה 325 פעמים ב 164 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דחוף !!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי sagi צפיה בהודעה
    הוראות יצרן בשלט בטוח יפתרו את זה !!!
    ממתי היצרן של השלט קובע לך את ההגדרות ??
    איפה כתוב ב"הוראות היצרן" כמה הגיין צריך להיות, או לאיזה איזה סרוו צריך להיות ברוורס ואיזה לא ? או כמה סאב טרים צריך לתת ??
    עוד לא ראיתי חוברת הוראות יצרן של שלט ששם כותבים לך ערכים ספציפיים שעל פיהם אתה צריך לנהוג.. מה גם שלדעתי היצרן של השלט לא יכול לקחת אחריות על דברים כאלה כי מאיפה הוא אמור לדעת על מה אתה בדיוק הולך להתקין את המערכת שלו ?

    היצרן כותב בהוראות בד"כ הוראות כלליות בלבד כמו מה התפקיד של כל פונקציה בשלט ומשאיר את ההחלטה בידי המטיס.
    זה הרי ברור שבכל מסוק או טיסן או גי'רו או בקר כזה או אחר ההגדרות תהיינה שונות לגמרי אחת מהשניה.

    אם כבר, היצרנים של המסוק/ג'ירו או כל רכיב אחר דווקא הם יכול לכתוב בהוראות שלהם המלצות כאלה ואחרות כמו איזה גרפים או איפה לשים גריז ואיפה לא..
    ועדיין, כל מה שרשום לך בהוראות יצרן זה המצלות בלבד ומי שמבין באמת יודע שההמלצות האלו טובות אולי למי שמתחיל בתחום והן מהוות נקודות מוצא בלבד.
    מוטי ברטוב
    הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
    שלט פוטאבה 8FG - סקירה
    Goblin570 3 Blades
    Goblin380
    "די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דחוף !!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי bartovmoti צפיה בהודעה
    ממתי היצרן של השלט קובע לך את ההגדרות ??
    איפה כתוב ב"הוראות היצרן" כמה הגיין צריך להיות, או לאיזה איזה סרוו צריך להיות ברוורס ואיזה לא ? או כמה סאב טרים צריך לתת ??
    עוד לא ראיתי חוברת הוראות יצרן של שלט ששם כותבים לך ערכים ספציפיים שעל פיהם אתה צריך לנהוג.. מה גם שלדעתי היצרן של השלט לא יכול לקחת אחריות על דברים כאלה כי מאיפה הוא אמור לדעת על מה אתה בדיוק הולך להתקין את המערכת שלו ?

    היצרן כותב בהוראות בד"כ הוראות כלליות בלבד כמו מה התפקיד של כל פונקציה בשלט ומשאיר את ההחלטה בידי המטיס.
    זה הרי ברור שבכל מסוק או טיסן או גי'רו או בקר כזה או אחר ההגדרות תהיינה שונות לגמרי אחת מהשניה.

    אם כבר, היצרנים של המסוק/ג'ירו או כל רכיב אחר דווקא הם יכול לכתוב בהוראות שלהם המלצות כאלה ואחרות כמו איזה גרפים או איפה לשים גריז ואיפה לא..
    ועדיין, כל מה שרשום לך בהוראות יצרן זה המצלות בלבד ומי שמבין באמת יודע שההמלצות האלו טובות אולי למי שמתחיל בתחום והן מהוות נקודות מוצא בלבד.
    אולי ברמת העקרון אתה צודק אבל במבחן השטח שלי
    זה הוכח אחרת כאשר שיניתי אצלי הגדרות מ-travel Adj
    ל-GYEO SENS הבעיה נפתרה במיידית.
    מעבר לזאת לא זכור לי שציינתי שהיצרן קובע לך ערכים
    כגון רגישות של הג'ירו או סוג הג'ירו.
    בשורה התחתונה אני מטיס לפי הגדרות יצרן (GYRO SENS) ולא
    דרך הגדרות של ה- Travel Adj ויש לי נעילת זנב כמו שצריך.
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rehovot, Israel, Israel
    הודעות
    894
    תודה!
    63
    הודה 57 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דחוף !!!

    אין כל קשר בין איכות שמירת הזנב לבין שימוש בתפריט הג'יירו GYRO SENS ב-DX7 או בערוץ ה-GEAR ע"י ה-T.ADJ שלו. זה עניין של העדפת המטיס אם הוא רוצה הגדרת תלויית מפסק GEAR למעבר בין מצב שומר זנב למצב רגיל, או אם הוא רוצה להגדיר לכל מצב טיסה NORMAL, STUNT1 , STUNT2 , או HOLD רגישות ג'יירו נפרדת שתשתנה בהתאמה בהעברת מפסק ה-F.MODE בין מצבי הטיסה הללו. כך או כך, הג'יירו אמור לתפקד באותו אופן בין אם זה בשומר זנב ובין אם לאו בשני האופנים הללו.
    נערך לאחרונה על ידי liran; 20-05-2010 בשעה 19:01:54.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    1,568
    תודה!
    193
    הודה 325 פעמים ב 164 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דחוף !!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי liran צפיה בהודעה
    אין כל קשר בין איכות שמירת הזנב לבין שימוש בתפריט הג'יירו GYRO SENS ב-DX7 או בערוץ ה-GEAR ע"י ה-T.ADJ שלו. זה עניין של העדפת המטיס אם הוא רוצה הגדרת תלויית מפסק GEAR למעבר בין מצב שומר זנב למצב רגיל, או אם הוא רוצה להגדיר לכל מצב טיסה NORMAL, STUNT1 , STUNT2 , או HOLD רגישות ג'יירו נפרדת שתשתנה בהתאמה בהעברת מפסק ה-F.MODE בין מצבי הטיסה הללו. כך או כך, הג'יירו אמור לתפקד באותו אופן בין אם זה בשומר זנב ובין אם לאו בשני האופנים הללו.
    זה נכון, אבל עד כמה שידוע לי המספרים בשני התפריטים האלו הם שונים ומתורגמים אחרת בסופו של דבר בג'ירו ובגלל זה, צריך לדעת איך לכוון בתפריט שבחרת לעבוד איתו בשביל לקבל את ערך הגיין שאתה רוצה בג'יירו.
    מוטי ברטוב
    הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
    שלט פוטאבה 8FG - סקירה
    Goblin570 3 Blades
    Goblin380
    "די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rehovot, Israel, Israel
    הודעות
    894
    תודה!
    63
    הודה 57 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דחוף !!!

    מוטי, אתה צודק לגבי ה-401.
    אני באופן אישי לפי רמת הטיסה שלי מסתפק ב-GAIN אחד ויחיד לכל מצבי הטיסה ומשתמש בערוץ 5 של ה-GEAR, פשוט לי וטוב לי כך

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דחוף !!!

    ישראל.
    היתה לי בעיה דומה עם מסוק ולא הצלחתי למצוא פתרון.
    מה שעשיתי והפתרון לא ברור לי גם אבל פשוט החלפתי מודל הרדיו, ביצעתי סט אפ מחדש והכל פיקס.

    תבדוק
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    קרית אתא
    הודעות
    430
    תודה!
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דחוף !!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    ישראל.
    היתה לי בעיה דומה עם מסוק ולא הצלחתי למצוא פתרון.
    מה שעשיתי והפתרון לא ברור לי גם אבל פשוט החלפתי מודל הרדיו, ביצעתי סט אפ מחדש והכל פיקס.

    תבדוק
    שווה לנסות גם לי זה עזר.
    ___________

    בברכה
    חי

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,256
    תודה!
    6
    הודה 58 פעמים ב 42 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דחוף !!!

    הי ישראל,
    אני ינסה למנות את כל מה שעולה לי בראש:
    1)ג'ירו שקיבל מכה בריסוק ונפגם
    2) נקודת "0" שגוייה-תדליק את המסוק על הולד, וודא שהסרוו ממורכז, וקפל את הלהבים, הם צריכים להיות ממורכזים, במקרה שלך עם 401 הם צריכים להיום עם טיפה זוית נגד כיוון הטורק
    3)להבי זנב גרועות שהיעילות שלהם נמוכה תחת עומד
    4)כיוון שגוי במערכת-אולי שמת דיליי או חסר GAIN

    נ.ב
    הBEC של הESC של הטירקס מוציא 6V למקלט..
    9257 מיועד לעבוד ב4.8V דאגת לשים לו סטפ דאון?
    בהצלחה

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דחוף !!!

    [QUOTE=נועם ג;153117]הי ישראל,
    אני ינסה למנות את כל מה שעולה לי בראש:
    1)ג'ירו שקיבל מכה בריסוק ונפגם
    2) נקודת "0" שגוייה-תדליק את המסוק על הולד, וודא שהסרוו ממורכז, וקפל את הלהבים, הם צריכים להיות ממורכזים, במקרה שלך עם 401 הם צריכים להיום עם טיפה זוית נגד כיוון הטורק


    נועם בכל כיוון זנב וללא קשר לסוג הג'ירו יש לפצות ימינה מיכאנית כדי לבצע תיקון טבעי של התנגדות טורק המנוע.
    כלומר, אם לא עשית זאת כי יש לך ג'ירו אחר - זוהי טעות.
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,256
    תודה!
    6
    הודה 58 פעמים ב 42 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דחוף !!!

    לך יש טעות,
    בGP 750/780 אין צורך לפצות..

    שבת שלום.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    לפלנד
    הודעות
    1,143
    תודה!
    121
    הודה 128 פעמים ב 96 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דחוף !!!

    בלי להבחן יותר מידי
    ההיגיון הפשוט אומר שני מסוקים שונים עם אותה בעיה
    חלקים שונים ולטענתך מכוונים ,מה שמשאיר גורם משותף לשני המסוקים והוא השלט.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דחוף !!!

    ציטוט נכתב במקור על ידי נועם ג צפיה בהודעה
    לך יש טעות,
    בGP 750/780 אין צורך לפצות..

    שבת שלום.
    אתה יכול להסביר במה הג'ירו שונה
    שלא צריך לתת פיצוי מכני ימינה ???
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

נושאים דומים

  1. מחפש דחוף HS-55
    על ידי Enn0L בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-12-2009, 15:21:16
  2. דחוף מנחת
    על ידי YAHELMOY בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 14-11-2009, 21:58:07
  3. [שאלה] מברג 0.9ממ אלן דחוף!!
    על ידי דור בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 04-11-2009, 23:26:05
  4. עזרה דחוף
    על ידי אלמלך בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-05-2009, 21:54:48
  5. עזרה דחוף
    על ידי אלמלך בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-05-2009, 21:51:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •