מישהו ניסה? (להעביר ידנית ל-1:43, עד שיסדרו את זה)
עשיתי את זה בזמנו ב- B6 ניתן היה לבצע זאת פעם אחת בלבד, אח"כ התפריט ננעל סופית.
בכ"א במטען ההוא הבעיה העיקרית נבעה מנגדים באחוז דיוק נמוך שגרמו לקריאה + טעינת בלאנס לא מדוייקים (שני מעגלים שונים), ניתן היה לרכוש קיט נגדים משופר ולתקן את הבעיה אבל לתפריט כיול המכשיר כאמור, לא ניתן היה לחזור.
אני יודע שב- ACCU6 נושא הנגדים שופר לאין ערוך - לגבי הכניסה לתפריט הכיול - צריך לבדוק היטב שהוא לא ננעל אחרת לא ניתן יהיה לתקן טעות בכיול.
נערך לאחרונה על ידי ZigiStar; 25-05-2010 בשעה 16:17:53.
בשביל שזה יהיה יעיל צריך גם רב מודד איכותי ואמין.
רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!
,אלון שדה.
היי,
לא הבנתי כלום
מזתומרת כיול מה זה מכייל?<
מישהו יכול בבקשה להסביר לי מה עשו בסירטון הזה?זה נישמע מעניין!
רועי צבי
הכנסו לגלריה שלי:http://runryder.com/helicopter/gallery/78716/
Eagle-3D גוף קרש
Reactor-OS 75-3D
יאק 55-גוף קרש
PILATUS PC-9
Frontier-Trainer
יאק 55 של גרנוט-דפרון
Tango-3Dחשמלי
יאק 55M -דפרון
Hitec Aurora 9 2.4GHz
אז מה בעצם למדנו מהסירטון, שהמטען הזה מזייף? אז כל הבלאנסינג שלו זה פיקציה?
התהליך אמור לשפר את הדיוק של מדידת המתח של המטען. "כיוונו" אותו כך שהמתח שהוא מודד יהיה כמה שיותר דומה למתח האמיתי.
ממש לא, משתי סיבות:
1. תהליך האיזון נועד להשוות את מתחי התאים. אם ישנו "זיוף אחיד" (כלומר, אותה שגיאת מדידה לכל התאים), האיזון עצמו לא נפגע.
2. גם ציוד איכותי הרבה יותר זקוק לבדיקה ולכיול תקופתי, מכל מיני סיבות. בכל מקרה, כל עוד השגיאה היא בכיוון "הנכון" (כלומר, הקריאה גבוהה מידי ולא נמוכה מידי), זה לא ממש משנה (שגיאה בכיוון ההפוך עשויה לגרום לזה שהמטען ינסה "לדחוף יותר מידי" לסוללה). וכמו שהעירו למעלה, מוטב לא לנסות לכייל עם רב-מודד שזקוק לכיול בעצמו. בניגוד לסרטון, אני מתכוון לבצע את הכיול בזמן שרב-המודד מחובר במקביל למטען, ולא לחבר כל-אחד מהם בנפרד לסוללה.
נערך לאחרונה על ידי ZigiStar; 25-05-2010 בשעה 17:50:53.