שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: טסט פלייט מוצלח ל- UNIJET של WM

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    קריית חיים
    הודעות
    757
    מנחת הבית
    כפר גלים
    תודה!
    48
    הודה 22 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל טסט פלייט מוצלח ל- UNIJET של WM

    שלום לכולם ,

    לאחר שהתחדשתי בטיסן מניפה חדש היום בוצע הטסט פלייט הראשון . . .
    יש לציין שזה הטיסן מניפה הראשון שלי ובכלל הטיסן המהיר הראשון
    אז ככה : הטיסן נקרא UNI JET של חברת World Models (דגם לא חדש אבל הביאו אותו רק לאחרונה לארץ ...) מגיע עם מנוע 3600KV ומניפה 68mm . אני הוספתי בקר 40 אמפר , 4 סרוווים 9 גרם סיניים ומקלט . עובד עם סוללות 2200 3 תאים 20C מצוין מבחינת איזון...
    נתונים : מוטת כנף 920mm , אורך גוף 830 , שטח כנף 225sq in
    מאפייני טיסה : לוקח לו כמעט את כל המסלול להמריא ( כ 60 מטר סלול ) אך אחת שהוא באויר הוא ניתן להטסה רגועה וגם מהירה מצד שני , הנחיתות מהירות אך יש לו חדירות טובה לרוח וגם כושר דאיה סביר
    החסרון היחידי שמצאתי הוא הגלגל הקדמי שמאוד חלש וכבר בנחיתה השניה ( שאמנם היתה קשה קצת ) הוא התקפל ושבר את בסיס הגוף - לא תיקון נורא כל כך ואני אשדרג את כן הנסע למשהו רובוסטי יותר ... בסה"כ נראה טוב , טס טוב , נוחת טוב לטירון כמוני ... מצטער שהתמונה היחידה היא מהרשת ... ( לא היה מי שיצלם ) מבטיח לספק בהמשך .
    בסה"כ הצלחה !
    בברכה ,

    שחר ג.

    ההבדל בין מי שאתה ,
    לבין מה שאתה רוצה להיות ,
    הוא במה שאתה עושה ...

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט מוצלח ל- UNIJET של WM

    איך אתה מבין את זה מהתמונה ? כי הוא בUP ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט מוצלח ל- UNIJET של WM

    ציטוט נכתב במקור על ידי saportas צפיה בהודעה
    מהסיפור שלך וגם התמונה הברורה אני מבין שיש לך בעיה במרכז הכובד ,
    מרכז כובד קדמי לא בריא לטיסני מניפה
    שים לב הבחור רושם שהתמונה מהרשת אגב טיסן נחמד
    חיים גיל תעשה תרגיל

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גר בפלורנטין
    הודעות
    344
    תודה!
    4
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט מוצלח ל- UNIJET של WM

    גם אם התמונה היתה של הטיסן של שחר, מי יודע אם הוא לא בדיוק יצא מצלילה ולכן משך UP... - אבל האבחנה נראית נכונה....
    משפט ראשון שיכול אולי להעיד על מרכז כובד קדמי:
    מאפייני טיסה : לוקח לו כמעט את כל המסלול להמריא ( כ 60 מטר סלול )
    על פניו נראה קצת מוזר שנדרשים 60 מטרים כדי להמריא, אולי באמת שווה לבדוק ולהזיז מעט אחורה את מרכז הכובד. גם האמירה של שכן הנסע הקדמי קרס יכולה להעיד על עומס מיותר בחלקו הקדמי של הטיסן - קרי, מרכז כובד קדמי... שוב, הכל השערות, אבל שווה לבדוק את הנושא.
    ממליץ בחום לקרא את המאמר הבא, שמסביר מעט על ההשלכות של מרכז כובד קדמי / אחורי מידי...
    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=17315

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    קריית חיים
    הודעות
    757
    מנחת הבית
    כפר גלים
    תודה!
    48
    הודה 22 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט מוצלח ל- UNIJET של WM

    תודה על התגובות , כפי שציינתי התמונה לא צולמה על ידי , וכן בדקתי את מרכז הכובד על פי החוברת של היצרן וכן בשיטוט בפורומים מחו"ל ... סה"כ הוא מאוזן מאוד , הקריסה של הכן נסע נובעת מ 2 משתנים עיקריים :
    1. הכן נסע הקדמי בעובי של 1.5 ממ ומבוסס על פטנט של גלגל זנב ( מאוד חלש לטעמי - חששתי מזה גם קודם )
    2. הסיבה השניה היא שאני הנחתתי אותו - הצפתי מהר מידי והוא נפל כ 20 סמ' בערך על כן הנסע הקדמי ...
    בכל מקרה אני עובד עכשיו על שדרוג הגלגל הקדמי אבל אני בהחלט ממליץ עליו כעל טיסן ג'ט ראשון ...
    עוד הערה : בפורומים אחרים ראיתי שאנשים וויתרו על כני הנסע והטיסו בזריקה ...
    בברכה ,

    שחר ג.

    ההבדל בין מי שאתה ,
    לבין מה שאתה רוצה להיות ,
    הוא במה שאתה עושה ...

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    hasaron
    הודעות
    1,416
    תודה!
    12
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט מוצלח ל- UNIJET של WM

    נראה יפיוף, מהיכן קנית ומה הסטאפ?

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט מוצלח ל- UNIJET של WM

    תתחדש, נראה מדליק!

    60 מטר הם מרחק באמת ארוך.
    היה לי הוק EDF שגם הוא דרש מסלול לא קצר אבל אני לא חושב שיותר מ15-20 מטר.
    תבדוק את הסיבה שהוא לא מפתח מהירות כי הרי את האומר שהוא מהיר אז המנוע אני מניח מתאים.
    זה היה מסלול חול או אספלט?
    אני המראתי בגעש על חול ומכיוון שלא פיתח מהירות החלפתי גלגל אף לגדול יותר וזה עשה את ההבדל הגדול - קיצר ב-10 מטר את ריצת ההמראה.

    בהצלחה.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    קריית חיים
    הודעות
    757
    מנחת הבית
    כפר גלים
    תודה!
    48
    הודה 22 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט מוצלח ל- UNIJET של WM

    ציטוט נכתב במקור על ידי haimz24 צפיה בהודעה
    נראה יפיוף, מהיכן קנית ומה הסטאפ?
    נקנה בטיסן חיפה , מגיע עם מניפה 68 ממ ומנוע 3600KV 375W -2830 מקסימום 30A לפי נתוני היצרן והוספתי בקר 40A טורניגי ו4 סרוו 9 גרם HXT 900 .
    בברכה ,

    שחר ג.

    ההבדל בין מי שאתה ,
    לבין מה שאתה רוצה להיות ,
    הוא במה שאתה עושה ...

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    קריית חיים
    הודעות
    757
    מנחת הבית
    כפר גלים
    תודה!
    48
    הודה 22 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טסט פלייט מוצלח ל- UNIJET של WM

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyst צפיה בהודעה
    תתחדש, נראה מדליק!

    60 מטר הם מרחק באמת ארוך.
    היה לי הוק EDF שגם הוא דרש מסלול לא קצר אבל אני לא חושב שיותר מ15-20 מטר.
    תבדוק את הסיבה שהוא לא מפתח מהירות כי הרי את האומר שהוא מהיר אז המנוע אני מניח מתאים.
    זה היה מסלול חול או אספלט?
    אני המראתי בגעש על חול ומכיוון שלא פיתח מהירות החלפתי גלגל אף לגדול יותר וזה עשה את ההבדל הגדול - קיצר ב-10 מטר את ריצת ההמראה.

    בהצלחה.
    המסלול הוא אספלט אבל לא חלק אלא מחוספס קצת , אני בהחלט אנסה להגדיל קצת את הגלגל הקדמי , אולי קצת ניסחפתי בהערכת המרחק וזה יותר לכיוון 40-45 מטר אבל בתור אחד שהטיס עד היום טיסנים שהמריאו אחרי 5 מטר לערך הפעם ניצלתי את כל המסלול וזה נראה ארוך ...
    בברכה ,

    שחר ג.

    ההבדל בין מי שאתה ,
    לבין מה שאתה רוצה להיות ,
    הוא במה שאתה עושה ...

נושאים דומים

  1. BELT CP - סוף סוף הבנתי מדוע הוא נחשב למסוק לא מוצלח
    על ידי דניאל דקל בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-02-2010, 19:33:02
  2. [חדשות] פרסום| סטס למשאבת עשן מוצלח:)
    על ידי ram130111 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-12-2009, 18:26:28
  3. [שאלה] האם השלט שלי יהיה מוצלח גם למסוקים?
    על ידי aofer בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 06-08-2009, 07:06:55
  4. טסט פלייט מוצלח לטיסן רדיו הראשון שבניתי
    על ידי bendisar בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 13-03-2009, 22:22:18

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •