שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: לכל בעלי המוסטנג בעבר ובהווה

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל לכל בעלי המוסטנג בעבר ובהווה

    היי
    ברשותי P-51 של חברת SEAGULL
    כני הנסע שסופקו בקיט גורמים לי לנחיתות קופצניות (גלגלי ספוג)
    אבקש את עזרת הפורום לשיפור הנחיתות ושידרוג כני הנסע / גלגלים .

    תודה
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	11Jun_0001.jpg‏ 
Views:	81 
Size:	65.4 קילובייט 
ID:	27155   Click image for larger version. 

Name:	11Jun_0002.jpg‏ 
Views:	98 
Size:	88.2 קילובייט 
ID:	27156   Click image for larger version. 

Name:	11Jun_0003.jpg‏ 
Views:	68 
Size:	62.6 קילובייט 
ID:	27157   Click image for larger version. 

Name:	11Jun_0004.jpg‏ 
Views:	84 
Size:	73.2 קילובייט 
ID:	27158  

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לכל בעלי המוסטנג בעבר ובהווה

    תעבור לגלגלי גומי, אמור להפחית את הקופצנות.
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לכל בעלי המוסטנג בעבר ובהווה

    כדי שטיסן יקפוץ, יש צורך בכמות אנרגיה לא קטנה בעת הנגיעה בקרקע. לדעתי הבעיה אינה נעוצה בכך שהגלגלים ספוגיים. שני גורמים עיקריים לתופעה: האחד, נחיתה איטית מידי. זוית הפגיעה של הגלגל בקרקע גבוהה והחבטה חזקה. הסיבה השניה האפשרית, אולי אפילו העיקרית, לנחיתה קופצנית הוא מרכז כובד אחורי. בדוק היכן נמצא מרכז הכובד בטיסן שלך. המלצתי לך היא להזיז את מרכז הכובד אפילו מעט (כחצי ס"מ) קדימה מהוראות היצרן. כמו כן בדוק שציר הגלגלים הראשיים נמצא בקו אחד, ואפילו מעט לפני שפת ההתקפה של הכנף.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לכל בעלי המוסטנג בעבר ובהווה

    גדעון, אתה יכול בבקשה להרחיב מדוע מרכז כובד אחרי גורם ל"קינגור" מלבד הסיבות הרגילות? (מרכז כובד אחורי = טיסן פחות יציב, עצבני, קשה יותר לתקן, אוהב להזדקר וכ'ו)
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לכל בעלי המוסטנג בעבר ובהווה

    תודה לעונים
    מרכז הכובד בדיוק לפי ה.יצרן - ובאויר טס נהדר
    גם הגלגלים ניתן לראות לפי התמונות בקו ישר עם שפת ההתקפה
    כשאני לוחץ על החופה כלפי מטה ישנה קפיציות של הטיסן (כמו כידרור כדורסל).
    בכל מקרה אני אנסה להחליף את הגלגלים ואכופף את הכני נסע יותר קדימה וגם אוסיף משקל אף
    אשמח לקבל המלצות נוספות
    תודה

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לכל בעלי המוסטנג בעבר ובהווה

    במצב של מרכז כובד אחורי, כאשר הטיסן נמצא במהירות קרובה להזדקרות, לאף יש נטיה להתרומם בעת ההצפה לקראת הנגיעה. כתוצאה מכך מתרחשת הזדקרות והטיסן נופל, פשוטו כמשמעו, בקטע האחרון. די בנפילה של כ-20 ס"מ כדי לגרום לכך שהנפילה דוחקת את כן הנסע (מכל סוג שהוא). היות והוא קפיצי, חזרתו למקומו הטבעי מקפיצה את הטיסן לאויר. ככל שהנפילה תהיה קשה יותר, הטיסן יקפץ יותר.
    כאשר מרכז הכובד נמצא במקום, ואפילו מעט קדמי, הטיסן יגיע לנחיתה במהירת מעט יותר גבוהה. הוא לא יזדקר לקראת הנגיעה וזוית המפגש של הגלגל עם המסלול תהיה יותר שטוחה. הרכיב האנכי של הכוחות הפועלים על כן הנסע בעת המפגש יהיה קטן מאד ולא יגיע לרמה שתקפיץ את הטיסן.
    זו כל התורה על רגל אחת. וזה עובד.
    כמובן שגם אם מרכז הכובד במקומו, אבל מהירות הנחיתה נמוכה מידי, תתקיים התופעה שעליה דיברתי.
    נערך לאחרונה על ידי flatspin; 11-06-2010 בשעה 18:30:56.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לכל בעלי המוסטנג בעבר ובהווה

    תודה גדעון
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לכל בעלי המוסטנג בעבר ובהווה

    כמה סנטים שלי:

    1. תחליף לגלגלים בקוטר גדול יותר (3.5-4") ספוג / גומי לא משנה
    2. הלולאה בכני הנסע מוסיפה לך הרבה לקפיציות אם אתה יכול לקנות פלדה קפיצית ולכופף אותה רק בצורת L יהיה עדיף
    3. שפר את הנחיתות שלך, הגישה לנחיתה עם WARBIRDS צריכה להיות שונה במקצת.
    קרא קצת פה על הטסה של WARBIRDS :
    http://www.rcwarbirds.com/Techniques/Technigues.htm#t1
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    25
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לכל בעלי המוסטנג בעבר ובהווה

    קרא מאמר שכתבתי לפני כמה שנים: "הטסת טיסן עם גלגל זנב - כל הסוד"
    זה נמצא באתר שלי www.tisan.co.il במדור מאמרים.
    תהנה
    אבי ורטהיימר

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לכל בעלי המוסטנג בעבר ובהווה

    ה"סוד" ברור.
    אבל אין בו תשובה לשאלה שנשאלה.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לכל בעלי המוסטנג בעבר ובהווה

    במאמר שקראתי הבנתי כי נדרש להוסיף מצערת במקום הגה גובה
    האים אפשר/צריך לבצע מיקס למצערת הגה גובה וכמה
    יש לי מערכת RDS8000
    כמו כן הבנתי שאסור להשתמש במאזנות רק עם הגה כיוון
    כמו כן אין מדפים אבל יש להבנתי יש אפשרות להפוך מאזנות למדפים והאים בכלל יש צורך
    הטיסן הזה ממש סלחן .
    מצ"ב תמונות שלי האפור כמובן
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	P-51 1.gif‏ 
Views:	76 
Size:	440.2 קילובייט 
ID:	27171   Click image for larger version. 

Name:	P-51 2.jpg‏ 
Views:	67 
Size:	451.3 קילובייט 
ID:	27172  

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לכל בעלי המוסטנג בעבר ובהווה

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמי צפיה בהודעה
    במאמר שקראתי הבנתי כי נדרש להוסיף מצערת במקום הגה גובה
    האים אפשר/צריך לבצע מיקס למצערת הגה גובה וכמה לא ולא !!
    יש לי מערכת RDS8000
    כמו כן הבנתי שאסור להשתמש במאזנות רק עם הגה כיוון נכון במיחד במהירות נמוכה
    כמו כן אין מדפים אבל יש להבנתי יש אפשרות להפוך מאזנות למדפים והאים בכלל יש צורך
    הטיסן הזה ממש סלחן . חס וחלילה תקבל הזדקרות קצה כנף והפלת כנף מובטחת
    מצ"ב תמונות שלי האפור כמובן
    מה שלא הבנת זה ה"סוד" של היפוך השימוש בהגאים
    בכדי לשמור על גובה משתמשים במנוע, ע"י פתיחה וסגירה עדינה ברמת הקליקים, בכדי לשנות מהירות משתמשים בהגה גובה, יותר הגה האטה פחות הגה עד כדי דחיפה, האצה.
    המאזנות בשלב הגישה תפקידן אחד כשמן - איזון הטיסן, פניות ותיקון מסלול אך ורק בהגה כוון.

    הפעולה לא אינטואיטיבית ודורשת אימון, קח לך גובה ביטחון והחל לבצע הקפות נחיתה תוך שימוש נכון בהגאים, כשתתרגל תראה נחיתות יפות ללא קנגורו.
    אגב, ממליץ ליישם גם את ההמראות ע"פ המדריך.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: לכל בעלי המוסטנג בעבר ובהווה

    תודה
    ננסה

נושאים דומים

  1. המוסטנג החדש.
    על ידי Ido בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 12-03-2010, 23:32:36
  2. [שאלה] מה אתם אומרים על המוסטנג של GWS?
    על ידי guyst בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 27-09-2009, 12:37:24
  3. [שרשור בניה] TREX 500 ESP וואווו!
    על ידי lior_bar_ami בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 62
    הודעה אחרונה: 15-08-2009, 10:07:47
  4. עודד - האיש והאגדה
    על ידי guylederer בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-05-2009, 22:46:55
  5. למכירה בובקט בגבנים אפור כתום
    על ידי ilan בפורום טיסני דלק
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 15-11-2008, 20:16:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •