חרה של שרות צריך להחרים אותם ולא לקנות מהם יותר,ולהוריד אותם לאלתר מהפרסומת באתר,מנהלים לא לפרסם חברה שלא נותנת שרות כמו שצריך ודופקת את הלקוחות שלה,חברה של ליצנים,לא עונים למיילים ולא פותרים שום בעיה
חרה של שרות צריך להחרים אותם ולא לקנות מהם יותר,ולהוריד אותם לאלתר מהפרסומת באתר,מנהלים לא לפרסם חברה שלא נותנת שרות כמו שצריך ודופקת את הלקוחות שלה,חברה של ליצנים,לא עונים למיילים ולא פותרים שום בעיה
נערך לאחרונה על ידי ללו; 15-06-2010 בשעה 18:19:36.
טייסת בן גוריון בפיקודו של ללו
funjet
pylon
axn pylon 6s
tricopter extrim
futaba 8uhps 2.4
לא נותר לי אלה להסכים
הבעיה, שהובי קינג זה כמו תורקיה
כולם קיללו והמשיכו לנסוע לשם
לא מזמן ביצעתי משם רכישה, אולי האחרונה
אשמח להמלצות לאתרים אחרים, גם אם הציוד מעט יקר יותר
ואני ביצעתי היום את ההזמנה ה 40 מהם, והיו עוד לפני שבכלל היתה להם מערכת ששומרת את המידע של הזמנות קודמות.
לא זוכר אף בעיה או סיבוך או שינוי קטן בהזמנה שלא הצלחתי לעשות לפני שהיא נשלחה.
אז לא כדאי להכריז הכרזות גורפות כאלה, לאנשים שונים יש נסיון שונה איתם. תחשבו אולי משהו בהתנהלות שלכם מול שירות הלקוחות גרם לבעיה, אל תשכחו שיש פערי שפה ותרבות.
ערן
האם למישהו יש אתר תחליפי לסוללות לא הגיוני שכול הסוללות הזולות מרוכזות אצל סייני אחד
לשמחתי עדיין לא נתקלתי בבעיה של משלוחים או החלפת מוצר לפני שיצא למשלוחה, הבעיה היחידה היא בשינוי משלוחים שעוברים דרך שוויץ ובכך מאריכים את זמן ההגעה לארץ!
ללו,
כמו רבים אחרים אני מזמין מהם המון, בנוסף הזמנתי מהם באלפי דולרים בשנים האחרונות כי רכשנו דברים לקלוב.
לצאת בכזאת הכרזה זה לא רציני בעיקר כשיש סביבך כל כך הרבה לקוחות מרוצים. הם סינים ולפעמים יש כפי שערן אמר הבדלי תרבות ושפה אבל בסה"כ אני מאוד מרוצה מהשירות שלהם.
יכול להיות שבמקרה שלך יש בעיה ספציפית עם הזמנה.
איך כל זה קשור לפרסומת שלהם ב eFly - אני לא הבנתי.
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
ללו.
יצאת בהכרזה גורפת מבלי שנתת אפילו רמז מה מעיק עליך. אולי בכלל הטעות היא אצלך.
אני עשיתי הרבה מאד הזמנות מהסיני. עד היום ללא שום בעיה. פעם מגיע מהר, פעם לוקח יותר זמן, אבל תמיד מגיע, ללא יוצא מן הכלל.
אז אם להכריז בסגנון שלך, אבל במהופך, זה יראה בצורה זו: "הסיני הוא הכי טוב שיש. בשום פנים ואופן שלא תעיזו לקנות במקום אחר !!!"
הרי ברור לכל שזה לא רציני.
נפגעת ממשהו? שתף אותנו ואולי נוכל לתת לך עזרה/עצה לפתרון הבעיה.
תגידו לא אמרתם שזה אוסטרלי ?![]()
לא משנה מה אנשים אומרים לכם, מילים ורעיונות יכולים לשנות את העולם.
מעט חיפושים
ותמצאו הרבה מאוד חלופות וחלקן גם זולות לא פחות מהסיני.
וכן מה לעשות יש לסיני הרבה פעמים
ציוד ושרות גועל נפש .
וכן בעבר רכשתי ממנו הרבה מאוד ציוד (והיום מעט מאוד)
ולא אין לי בעיה עם השפה
ואני מאמין שהחינוך שקיבלתי בבית מספיק טוב אז
אז גם עם פערי תרבות אני יודע להסתדר
לילה טוב
תומר
Team Zion
שרשור מיותר לחלוטין שלא תורם כלום לאף אחד.
מצד שני הטורקים הזבל האלו שבגלל ראש הממשלה הזבאללה שלהם, לא אוכל לאכול כטוב ליבי בהכל כלול ארוחה אחת ביום שמתחילה כשאני מתעורר ומסתיימת כשאני הולך לישון , זה זבל זה תת רמה אנושית.
עכשיו בגלל היחס הדפוק שלהם אני אצטרך ללמוד יוונית או בולגרית ולהסתפק בארוחות דוגימית גורמה....פככככ
בכלל איך כותבים טורקיה? תורקיה? תורכיה? טורכיה? שיחליטו כבר ה*&^%$#@ האלו.
עכשיו אני יכול ללכת לישון.
אגב, הסינים, מוזרים , הזמנתי מנועים ובקרים ב150$ ביקשתי שיצהירו 150$ החבילה טסה לארץ נחתה, החברה במכס התמוגגו, ליטפו את החבילה שלי, ביקשו שאתרום 170 שקל והעבירו לי אותה בשלמות. פיכס איזה יחס, איזה שרות.
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
כנראה שהוא הזמין משהו צהוב..
LOGO 600 Mini V-BAR
אתם זוכרים שהסיני שלח מייל שהוא מתחייב להוציא הזמנה תוך 24 שעות,מאז הוא פישל אצלי לפחות ב10 הזמנות,עכשיו לעיניין ביצעתי הזמנה לאחר 3 ימים ראיתי שכלום לא זז ביקשתי לבטל את ההזמנה,הם לא ענו למיילים שלי זה לא עניין אותם,שלחתי להם מייל כל יום בכדי לבטל את ההזמנה,רק לאחר שבוע ההזמנה שלי יצאה,וכל זאת למרות שאני מבקש לא לשלוח לי אותה,אז תגידו לי אתם זה חברה אמינה?זה חברה של ליצנים שקרנים ורמאים שכל מה שמעניין אותם זה כסף,דרימר גם אני רכשתי אצלהם בכמה אלפי דולרים במספרים הגבוהים לא הקטנים,ואם זה השרות שלהם לא רק כלפי אלה לעוד הרבה כאן,אז לא מגיע לפרסם אותם בשביל תעוות הכסף שלהם.
טייסת בן גוריון בפיקודו של ללו
funjet
pylon
axn pylon 6s
tricopter extrim
futaba 8uhps 2.4
בקיצור הזמנת משהו ואחרי 3 ימים החלטת לבטל. קצת היפראקטיבי, לא?
אחרי שבוע שלחו לך את מה שהזמנת ואתה עצבני שהם שולחים לך משהו ששילמת עבורו.
יש להוביסיטי המון בעיות של קשרי לקוחות, אבל בהמון מקרים אם מתאזרים בסבלנות הם מגיעים גם אליך ופותרים את הבעיה. במקרה שלך אני לא מבין איזו בעיה היתה שההזמנה חיכתה 3 ימים. כשאתה מזמין מאתרים אחרים אתה יכול לחכות גם שבוע וחצי עד שהם בכלל מתייחסים אליך, ואף פעם לא כותבים על מוצר כשהוא לא במלאי ואתה מגלה את זה כששבוע אחרי ששילמת אתה פונה לשאול מתי הוא יישלח, ואתרים אחרים פתאום שולחים לך תוספות תשלום על משלוח... הוביסיטי לא המציאו את השירות הגרוע, ואפילו יאמר לזכותם שנראה שהם משתדלים לשפר אותו.
עם רמת השירות של הסיני אף פעם לא הייתה לי בעיה ,הרבה פעמים ביקשתי במייל להחליף מוצר והכל התבצע ברוגע ושלווה ,לדעתי בכללי השירות שלהם ברמה טובה בהחלט למרות שהם צריכים לטפל באלפי לקוחות ביום .
כמובן שכל מה שהזמנתי הגיע תמיד ,ואין כמו הסיני באיכות האריזה שלו.
מה שכן ,מאוד מטריד אותי עניין מישלוח הסוללות ב EMS .
והמישלוח דרך כל מיני ביתי דואר שונים ברחבי העולם גורם לחוסר שקט לבילבול וגם לעיכוב .
לצערי עלי לומר שבתור גרופי של הסיני, בימים האחרונים משהו מתפספס אצלו.
הצ'אט לא מתפקד. לא עונים לאימייל והסטטוס של ההזמנה לא מתעדכן כבר כמה ימים למרות שהמוצר (מקלטים תואמי ספקטרום) היה בפלוס ונרשם כשמור לי בהזמנה.
![]()
__________________________________________
איתיP
מועדון ארסוף
אל תשלח מייל כנס לצאט איתם
הצאט השתפר הם הגדילו את הזמן וגם עובדים ביום שבת הגויים האלה
לי קרה בדיוק אותו דבר, עשיתי הזמנה, רציתי לשנות משהו, למרות שהחבילה לא יצאה לדרכה לאורך שבוע ולמרות ששלחתי כל יום מייל הנושא, הם הוציאו לי את החבילה בכל זאת.
כל מה שביקשתי הוא שישנו פריט אחד בהזמנה, וקיבלתי את הרושם שעונה לי איזה מנוע אוטומטי.
החבילה יצאה לדרכה ואפילו לא התייחסו למייל אחד ששלחתי גם לאחר שליחת החבילה.
אם זאת, גם אני ייצא להגנת הסיני וזאת מכמה סיבות :
1. המחירים הם בגדר בדיחה.
2. גם אם נעשתה טעות מצידך או מצד הסיני במשלוח המוצרים, או שאתה לא ממש רוצה את המוצרים שהגיעו, אפשר למכור אותם בקוסט תוך 3 שניות בפורום המדהים הזה.
3. בתור יבואן ותיק שקונה הרבה בחו"ל הניסיון שלי אומר שאם אתה שולח לספק סיני מכתב שהוא יותר ארוך משורה אחת הם פשוט לא יודעים איך להתמודד עם זה.
4. בכל עסקת פייפאל או כרטיס אשראי, יש עמלה שהולכת מהעסקה לטובת חברת האשראי של בין 2-6%, אותה עמלה מחוייבת פעם נוספת אם מזכים אותך - מה הם עשו שמגיע להם קנס כפול ?
ללו אני יסכים איתך על דבר אחד, שרות טוב הוא משהו שמקבלים לאחר שמתעוררת בעיה ולא שהכול הולך חלק.
אם יצאו פה לאנשים עשרות הזמנות ללא שום בעייה זה לא אומר שהשרות הוא טוב אלא שהם יעילים.
לצערי גם לי מתוך ה-10 הזמנות האחרונות יצאה אולי אחת תוך 24 שעות וכל השאר בין 3 ימים ל - 7 ימים, אבל גם במקרים האלה הרגשתי באופן לא רשמי שהיו שולחים את החבילות המעוכבות בצורה יותר מהירה כי המעוכבות הגיעו תוך כ-7 ימים מיום המשלוח בעוד שהזמנות שיצאו מהר הגיעו תוך 14-21 ימים.
בנוסף אין מחיר לאמינות הגבוהה לגבי דיווחי מלאי באתר, והצורה בה שומרים לך מוצר לאחר שהוא חוזר למלאי, בחיים שלי לא עשיתי הזמנות למוצרים שלא נמצאים במלאי באתרים אחרים, אבל אצל הסיני זה אמינות ברזל, המוצרים חוזרים למלאי בין 7-30 יום ונשלחים מהר
לסיכום, לדעתי המחירים המצחיקים והשפע במלאי המוצרים שאפשר לקנות במקום אחד מנצחים בגדול מצב אפשרי בו תעשה טעות אפשרית אחת ל-10 או 20 הזמנות - זה יחסי ואני מוכן לסבול בעיות חוסר תקשורת כמו שקרו לך ולי.
לאחר שקרה מה שקרה לי ולא ענו למייל, הפנמתי, הבנתי שאין טעם לפנות אליהם שוב אם יקרה לי מקרה דומה בעתיד.
צריך לחשוב על ביצוע הזמנה שם כמצב שווה ערך של שליחת פצצת אטום למדינה זרה ללא האופציה של לבטל.
חבל להתעצבן מדברים כאלה קטנים, לקחת בפרופוציה, ולהתנהג בהתאם בהזמנות הבאות.
אלכס.
---------------------
החלפת זכוכית בלבד
מעבדת תיקון גלקסי
מעבדת תיקון אייפון
כל מה שרצית לדעת על FPV
---------------------
כמו שאמרת שהכל הולך חלק אין בעיות,ושיש בעיה הם לא יודעים להתמודד איתה,אני קונה אצל הסיני הרבה ואפילו הרבה מאוד לא ננקוב במספרים,אני חושב שמין הראוי שכל אחד לא משנה מה הסכום שהוא קנה צריך לקבל מענה,אני עובד באחת החברות הגדולות בארץ שלא נפרסם את שמה,חלק מהחברים כאן יודע איפה אני עובד,ולעולם אין דבר כזה שמישהו שילם ולא קיבל מענה,גם אם השרות שהוא קיבל לא השביע את רצונו,הוא קיבל מענה ובדרך כלל גם פיצוי,אני חייב לציין משהו ברגע זה הם שלחו לי מייל שהם מצטערים על מה שקרה והחבילה כבר יצאה לדרך,מה שכן מהיום אני יזמין מהסיני אך ורק אם בכלל דברים קטנים דולרים בודדים ולא דחופים,פרנסה ממני הוא לא יראה הרבה כמו שהוא ראה עד עכשיו,אני ימצא מקורות אחרים כדי לקנות מהם ולא חסר,אני מזמין מהרבה מקומות בעולם לא רק מהליצנים האלה.
טייסת בן גוריון בפיקודו של ללו
funjet
pylon
axn pylon 6s
tricopter extrim
futaba 8uhps 2.4
הסיני לא עונה לטלפון.
הזמנתי ססנה , יש במלאי ועדיין זה תקוע PROSSESING, והמוצר נמצא ב RESERVE
מה קורה כאן!!
הלך הכסף
חברים, קצת פרופורציה.
מה האלטרנטיבה?
לקנות בארץ במחיר פי כמה ולקבל באותו היום (אם במלאי) - יותר נעים ולא מתעצבנים? אז לכו על זה.
ומה הלחץ של אלפי השירשורים פה? "הזמנתי בתאריך X עוד לא יצא, לקח 3, 5, 15,33 יום..."
אנחנו עם שואהב לקטר וזה סבבה, אבל מה קרה? לא נטיס השבוע את כלי X, יש רק את Y...
תזרמו עם זה ואל תקחו ללב...![]()
אני מסכים איתך, שירות גרוע ותשובות מגעילות
לי ממש נמאס מהסיני ואני משתדל להזמין ממנו כמה שפחות
אני אישית כבר סוללות מזמין מאיביי (חידוש: זה יותר זול מהסיני)
סרוואים גם מאיביי
בקרים גם מאיביי
ומה שאין לי בררה אלא להזמין מהסיני אלו המנועים, למרות שאני גם תמיד עושה חיפוש באיביי לפני ולפעמים יש.