KV גבוה יותר יצרוך יותר זרם. אם אתה לא קרוב למגבלת הזרם של המנוע אז זה הפתרוןץ צריך למדוד זרם ולראתו שאתה לא עובר את המגבלה ואז זה בסדר.
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
העליה בKV עם שמירת הסט-אפ תגרום לצריכת זרם גבוהה יותר וכנראה לשריפת המנוע.
אם אתה צריך יותר כח לך על מנוע ארוך יותר מהסדרה למשל 28-30.
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
מנוע מתאימים לכלי הטייס. למה הכוונה "יותר חזק?"..
אם הכלי או הסוללה לא מסוגלים לטוס במעטפת המנוע/פרופ, או הסוללה לא מתאימה לזרמים גבוהים אז לא עשינו כלום - אולי אפילו פגענו בביצועים.
תאמר לנו איזה טיסן מדובר ומה חסר לך - אולי פרופ אחר או סוללה אחרת הם מה שאתה צריך.
נערך לאחרונה על ידי Observer; 14-08-2010 בשעה 10:01:22.
Airplanes don't mind if you like to look at other airplanes
תודה על התגובות
מדובר על דאון חשמלי פגסוס מוטת כנף 1.6 מטר משקל כולל ציוד בסביבות 700 גרם
פרופ 9X5 מתקפל מנוע C2826-1650KV בקר טורניג'י 18A סוללות 2S 1750MA
הפרופ 2 מידות גדול ממה שמומלץ למנוע זה.
דבר שני, אם אני הייתי צריך לבחור מנוע לסט-אפ הקיים הייתי הולך על מנוע "חם" יותר.
אם המנוע לא עובד הרבה אני הייתי בוחר מנוע ומעמיס אותו מעל 100% לפרקי זמן קצרים יותר.
המנוע 2826 הוא ל 2-3S זאת אומרת שהוא בתחתית המעטפת שלך.
בדקת זרם? יכול להיות שלמרות הפרדוקס הקטנת פרופ תעזור, או אולי הסוללה לא מספקת מספיק זרם (מתח נופל חזק בעומס) והספק המנוע לא אופטימלי.
Airplanes don't mind if you like to look at other airplanes