שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

נושא: מחפש מאמר או הסבר

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    59
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מחפש מאמר או הסבר

    על השפעת שינוי של קוטר או פסיעה על הספק או הזרם של מנוע חשמלי

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    156
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מחפש מאמר או הסבר

    אלא אם אתה בוגר הפקולטות חשמל ואוירונאוטיקה ויש לך עודף זמן פנוי לחישובים מטורפים,
    נראה לי שהדרך היחידה לדעת דברים כאלה היא ע"י ניסויים אמפיריים.
    לשמחתנו , כמעט כל מנוע היום מגיע עם טבלאות נתוני מדחף\זרם\סל"ד וכו'...
    תוכל לעשות השוואות ולהסיק מסקנות.
    מצטער שלא יכולתי לעזור יותר מזה אבל יש יותר מדי פרמטרים שצריך לקחת בחשבון
    שלהערכתי לא ניתן יהיה להסבירם במאמר או הסבר.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    איזור השרון
    הודעות
    1,052
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מחפש מאמר או הסבר

    הסבר כללי : השפעת הקוטר והפסיעה על הזרם וההספק .

    קוטר : קוטר הפרופ שלך באינטשים , תגדיל קוטר , תדרש ליותר זרם .

    פסיעה : כמה יתקדם המדחף שלך באוויר במצב אופטימלי , תגדיל פסיעה , תדרש ליותר זרם .

    מתח סוללה (וולט) : לדוגמא - סוללת ליטיום נותנת מתח תאורטי של 4.2 וולט ו 3.7 מעשי לתא
    בגדול 11.1 וולט לסוללה של 3 תאים (סטנדרטית לטריינר "נניח").

    זרם (אמפר) : כמה זרם (כמו זרימת נהר) תוכל לקבל/למשוך למנוע , נניח שיש לך סוללה של 1000 מיליאמפר (1 אמפר לשעה) עם 10 C מתמשך ו 15C רגעי זה אומר שתוכל למשוך 10 אמפר
    למנוע באופן מתמשך ו 15 אמפר "נניח לפתיחת מנוע" .

    ה C מציין פריקה / טעינה .

    הספק (וואט) : מתח כפול הזרם , יתן לך את הספק המנוע , נניח שיש לך מתח 10 וולט וזרם של 10 אמפר , אז יש לך הספק של 100 וואט .

    בדומה לאוטו שלך , במצב רגיל אם תגרור מאחוריך נגרר סביר , תאלץ לתת טיפה יותר גז על מנת
    לשמור על המהירות הרצויה לך , אבל אם תנסה לגרור מטען כבד / לא סביר , מין הסתם משהו יקרוס .
    אותו דבר פה (מנוע חשמלי ) , אם תנסה להמעמיס משהו לא הגיוני , סביר שאחד מהרכיבים
    הבקר/מנוע/סוללה יהרסו

    לכן יש לך פה משחק של פסיעה / קוטר / זרם / מתח .
    נניח שאתה לוקח מנוע מסויים שלפי נתוני היצרן מתאים לו פרופ 9 4 6 כאשר ה 9 מצביע על הקוטר
    וה 4 6 מצביע על הפסיעה ורשום שהוא "מושך" 10 אמפר תצטרך לקנות סוללה של 1000 מיליאמפר
    וכמובן בקר של 10 - 15 אמפר אחרת משהו פה יתחמם ויהרס .

    ערן K , איך אני בתור תלמיד ? :-)

    עכשיו נניח שהבנת , מה זה עוזר , כלום , למה , כי תראה מה עושים פה "תותחי הפורום"
    אחרי שהם הבינו הכל , הם מבינים שהכי טוב זה לשאול מה ה SETUP הכי טוב לטיסן X , כי יש עוד
    מרכיבים במודל שלך , ולא רק חוקי אצבע יעזרו לך לבחור את ה SETUP הנכון .

    מקווה שעזרתי .

    אילן .

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    איזור השרון
    הודעות
    1,052
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מחפש מאמר או הסבר

    רק לחדד ת'דוגמא :

    בדומה לאוטו שלך , במצב רגיל אם תגרור מאחוריך נגרר סביר , תאלץ לתת טיפה יותר גז על מנת
    לשמור על המהירות הרצויה לך , אבל אם תנסה לגרור מטען כבד / לא סביר , מין הסתם משהו יקרוס .
    אותו דבר פה (מנוע חשמלי ) , אם תנסה להמעמיס משהו לא הגיוני , סביר שאחד מהרכיבים
    הבקר/מנוע/סוללה יהרסו

    הכוונה לכך שאם תשים קוטר פרופ גדול מדי או פסיעה גבוהה מדי על המנוע שלך , זה יהיה דומה לכך שתנסה לגרור עגלה של משאית עם האוטו שלך .
    לגרור

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מחפש מאמר או הסבר

    ציטוט נכתב במקור על ידי ilan_l צפיה בהודעה
    רק לחדד ת'דוגמא :

    בדומה לאוטו שלך , במצב רגיל אם תגרור מאחוריך נגרר סביר , תאלץ לתת טיפה יותר גז על מנת
    לשמור על המהירות הרצויה לך , אבל אם תנסה לגרור מטען כבד / לא סביר , מין הסתם משהו יקרוס .
    אותו דבר פה (מנוע חשמלי ) , אם תנסה להמעמיס משהו לא הגיוני , סביר שאחד מהרכיבים
    הבקר/מנוע/סוללה יהרסו

    הכוונה לכך שאם תשים קוטר פרופ גדול מדי או פסיעה גבוהה מדי על המנוע שלך , זה יהיה דומה לכך שתנסה לגרור עגלה של משאית עם האוטו שלך .
    לגרור

    יש בעיות עם האוטו אילן ??

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    ליד גדרה
    הודעות
    1,217
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מחפש מאמר או הסבר

    אחלה הסבר....
    להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    156
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מחפש מאמר או הסבר

    אני חוזר בי , לא הבנתי את הבקשה ....
    להסביר באופן תיאורטי וכללי ניתן לעשות ואילן עשה זאת יפה.
    חשבתי שאתה מעוניין לחשב הספקים וזרמים לפי מידות מדחפים....וזה כפי שכתבתי קודם לכן
    קצת חורג מגבולות ההסבר הפשוט.
    מצטער על חוסר ההבנה, אילן שיחקת אותה...

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •