שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

נושא: טעינת שטח.

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    147
    תודה!
    0
    הודה 5 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל טעינת שטח.

    היי חברים .
    כאשר אני מטיס בשטח ולאחר הנחיתה אני מחבר את
    הסוללה {5 תאים 2300 מ"א A123 } למטען ולמצבר
    של האוטו ומכוון לטעינה של 5 אמפר תמיד לאחר שניות
    ספורות זרם הטעינה מתייצב על 3.8 אמפר . מה הבעיה ?
    הדבר נורמלי או שיש בעיה במטען.
    מיותר לציין שהמטען {סיני} דיגיטלי הטוען עד 5 אמפר. תודה.
    "פורום טיסנאות eFly - כי על משפחה ותיקה לא מוותרים"

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת שטח.

    הספק - המטען טוען בהספק מכסימאלי של 50W, שברגע שהמתח עולה קצת כנראה מגיע ל- 13V, מתקבל הזרם שאתה רואה : 3.8A X 13=~50W

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    436
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת שטח.

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    הספק - המטען טוען בהספק מכסימאלי של 50W, שברגע שהמתח עולה קצת כנראה מגיע ל- 13V, מתקבל הזרם שאתה רואה : 3.8A X 13=~50W
    נשמע שזאת אכן הסיבה...

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    147
    תודה!
    0
    הודה 5 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: טעינת שטח.

    תודה חברים .
    אם כך כדאי לי לעבור למטען עם הספק גבוה יותר
    אם אני רוצה לטעון סוללות קצת יותר רציניות
    מסוללות עד גבול ה- 13 וולט {3 תאים ומטה}.
    "פורום טיסנאות eFly - כי על משפחה ותיקה לא מוותרים"

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •