זו הפעם השניה השבוע שאני שומע על TRX600 שנגזר לו הפלייבר בדיוק אחרי ה CAGE
לתשומת לבכם
זו הפעם השניה השבוע שאני שומע על TRX600 שנגזר לו הפלייבר בדיוק אחרי ה CAGE
לתשומת לבכם
הקדמת אותי...
אולי נתחיל להטיס פחות חזק.... NOT!!
גם לי נגזר שבוע שעבר , המסוק ממשיך לטוס בלי בעיה גם עם אחד ( עד הנחיתה במיידי ).
מה זה CAGE
שי
Futaba 10CHP
Outrage Velocity 50, YS 56-SR
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.
קרה לי גם ...
לא מסוכן -הרולים נעשו קצת יותר איטיים...
הלוואי שזה יהיה הדבר היחיד שעלול להיגזר באוויר!
זיכרו:
מסוקים=ברגים ושקלים...
ערן![]()
CAGE זה החלק אלומיניום (הבהיר) המרובע באמצע הראש.הוא מחזיק את הפלייבר(המוט ברזל ששני הכנפונים מחוברים אליו)
http://www.heliguy.com/Forum/images/...75_Small_1.jpg
למי זה קרה ?
והאם היו אילו אזהרות לפני השבירה ?
ליאור זהבי
www.youtube.com/i3dm
תשובה לליאור לגבי סימנים מוקדמים:
אתה מרגיש חום ורעידות בארנק....
השלב הבא-יש שלט עם חץ לכספומט...
ערן.
למי שקרה האם קרה עם פלייבר 400מ"מ או 440מ"מ ?
אם כבר העלת את הנושא...מה באמת ההבדל בין 2 הפליברים הנ"ל?
קרה לי עם 400 מ"מ המקורי, אך לפני הקייג' הנוכחי (בדגם הישן)
הפיתרון היעיל לבעית שבירת הפלייברים הוא לשים מעין "קונוסים" מיד אחרי הcage כאשר הוא מפזר את העומס הרב שיש בסוף הcage על גבי מספר סנטימטרים נוספים.
חלופה אפשרית היא משקולות קרובות לcage.
בהצלחה
בקייג' החדש כמו של ה 600nsp תיקנו את הבעיה בהוספת קונוסים שבולטים מהקייג'.
בברכה
ניסן אברמוב
"לבנות שם טוב לוקח שנים, להרוס אותו שניות"
זה שונה כבר בדמי הפרו של ה-600 ניטרו, ראיתי פלייברים נשברים גם עם הקונוסים.
אתן לכם טיפ קטן.בין הקונוסים לסוף ה CAGE שימו צינור קרבון חלול(בקוטר פנימי של הפלייבר) באורך של ס"מ-2.....עובד יופי.
הפיתרון הכי טוב- http://www.rcmarket.org/flybar-conus-4mm-pr-9075.html
אם קיימים כבר קונוסים על הcage, ניתן להוסיף גם נוספים אך בכיוון ההפוך.
לי זה פתר את כל בעיות שבירת הפלייברים שהיו לי לפני המון זמן, לא עם הטירקס 700 (אך אני מאמין שזהו פיתרון תואם).
גם במקרה שלי מדובר בפלייבר עם קונוסים..