שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 22 מתוך 22

נושא: מה קרה לי למנוע?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    באר טוביה
    הודעות
    1,296
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מה קרה לי למנוע?

    היום הלכתי להטיס את הספיטפייר החשמלי שלי, זאת הייתה הטיסה החמישית שלו סך הכל והמנוע די חדש (למרות שבפעם הראשונה שניסיתי להטיס אותו הייתי לי תאונה, החלפתי מודל בשלט כשהכל היה מחובר וזה הפך את הערוץ של המנוע והטיסן התחיל לנסוע ושברתי לו את הציר מנוע )
    בכל מקרה חוץ מהציר שהוחלף הכל היה חדש, היום בטיסה החמישית שלו אחרי שתי טיסות מאד מוצלחות אתמול, הרגשתי שהוא עובד פחות טוב אבל לא הייתי בטוח, הנחתי שזה בגלל הפרופלור שקצת השתשפשף לי בהמראה הקודמת בגלל איזה אבן על המסלול.
    בכל מקרה המשכתי להטיס כשפתאום שמתי לב שהמנוע הפסיק לעבוד, נחתי מהר וגיליתי שהמנוע הפסיק לעבוד, אם אני מעלה את הסטיק הוא מסתובב כמה סיבובים איטיים כאלה כאילו הוא תקוע, למרות שעם היד הוא מסתובב בסדר.
    כשפתחתי את הקאול מצאתי שהטייפ ששמתי על אחד החיבורים של המנוע בשביל בידוד התחמם וקצת נשרף, בדקתי את המנוע עם בקר אחר כדי לודא שזה המנוע.
    השאלה שלי היא מה במנוע נדפק והאם יש סיכוי להציל אותו? ומעבר לזה, אולי תוכלו לעזור לי להבין מה גרם לו לההרס ככה שאני לא אחזור על הטעות
    זה המנוע שברשותי:
    http://www.hobbycity.com/hobbyking/s...idProduct=5655

    אני עובד עם סוללה 3 תאים 2200 ו1800, ופרופלור 8X4 APC
    האפשרויות שחשבתי עליהן הן:
    א.בגלל שהפרופלור קצת השתפשף הוא נהיה לא מאוזן, פחות נראה לי שזאת הסיבה אבל אולי.
    ב.העמסתי עליו יותר מדי, רשום שזה מנוע של 140W וה8X4 מומלץ לשני תאים ואני שמתי אותו עם 3 תאים ולפי מה שאני זוכר מדדתי איתו בערך 220W או 240W, זאת נראית לי כמו סיבה הגיונית יותר למרות שבהמלצות ראיתי עוד אנשים ששמו את הפרופלור הזה עם 3 תאים ועבד להם בסדר.

    אשמח לקבל קצת עצות לגבי איך להמנע מלחזור על אותה טעות.
    כמו כן אם מישהו מכיר מנוע דומה שייתן ביצועים דומים עם פרופלור בכזה גודל אבל יעמוד בהספק יותר גבוה אני אשמח אם הוא ייתן לי קישור.

    הטיסן הוא ספיטפייר ששוקל בסביבות ה500 גרם.

    תודה מראש

    עמית

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    1,161
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה קרה לי למנוע?

    יכול ליהיות שקרעת את אחד החוטים שיוצא מהמנוע?
    תבדוק טוב טוב,
    מהחוטים שיוצאים אל הבקר שאין נתק בשום מקום, והכל מחובר כמו שצריך.
    הקם להשכימך, השכם להורגו.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    באר טוביה
    הודעות
    1,296
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה קרה לי למנוע?

    אני אבדוק, אבל אם זה בתוך הבידוד זה יהיה בעייתי מאד למצוא
    יש דרך להריץ בדיקת רציפות על החוטים? אין לי מושג איפה אפשר לגעת בתוך המנוע או בתוך הבקר

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    1,161
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה קרה לי למנוע?

    לא בפנים בפנים.
    אלא בשלושת החוטים שיוצאים מהבקר אל מנוע הכל מחובר והכל בסדר.
    הקם להשכימך, השכם להורגו.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    באר טוביה
    הודעות
    1,296
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה קרה לי למנוע?

    שם הכל מחובר והכל בסדר, אם זה בעיה של נתק זה באחד החוטים שהולך לתוך המנוע, כנראה זה ששרף את המסקינג טייפ, את הבקר אין מה לבדוק כשחושבים על זה כי בדקתי עם בקר אחר וזה המנוע

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    מיקום
    Philippines
    הודעות
    403
    מנחת הבית
    DaviddorAJ
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה קרה לי למנוע?

    רגע ציר מחובר למנוע עם בורג אולי אתה צריך להדק אותו היתה לי אותה בעיה וזה מה שפטר אותה

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    1,467
    תודה!
    21
    הודה 9 פעמים ב 9 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה קרה לי למנוע?

    נשמע כמו פאזה שהתנתקה.
    איזה טייפ שמת בדיוק על חוטי המנוע והיכן ?
    בדוק שאין מגע חשוף בין החוטים באיזור הכניסה לגוף המנוע (בד"כ שם יש חום רב)
    בדיקה נוספת תבצע עם חבר :
    חבר מחזיק את השלט ופותח לאט מצערת
    אתה מחזיק את הכלי ביד כאשר הפרופ' רחוק מהגוף והפנים ומזיז את החוטים שנכנסים למנוע
    אם הוא חוזר לפעולה בשלב מסויים זו בעיית פאזה.
    מצא את החוט שמקצר או מתנתק והלחם אותו חזרה.
    אם זה לא עוזר תחזור לדווח

  8. המשתמשים הבאים אמרו תודה לעמרי רז על הודעתו:

    shyv88 (08-10-2016)

  9. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה קרה לי למנוע?

    ציטוט נכתב במקור על ידי aofer צפיה בהודעה
    ב.העמסתי עליו יותר מדי, רשום שזה מנוע של 140W וה8X4 מומלץ לשני תאים ואני שמתי אותו עם 3 תאים ולפי מה שאני זוכר מדדתי איתו בערך 220W או 240W, זאת נראית לי כמו סיבה הגיונית יותר למרות שבהמלצות ראיתי עוד אנשים ששמו את הפרופלור הזה עם 3 תאים ועבד להם בסדר.

    עמית
    התשובה בגוף השאלה, ככל הנראה התכת חוטים בתוכו או שהוא התחמם לרמה כזו שהמגנטים איבדו את המגנטיות שלהם!

    כשאתה עולה במספר התאים עליך לרדת לפחות באינץ' או בפסיעה או בקוטר ! ואם אתה מודד הספק ואומרים לך 140 וואט ואתה מוציא ממנו כמעט כפול, למה ציפית?
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  10. #9
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    באר טוביה
    הודעות
    1,296
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה קרה לי למנוע?

    הלכתי לפי ההמלצות בביקורות על המנוע ולא לפי המפרט של הסיני שבדרך כלל מרמה,
    והיו שם הרבה חברה שהלכו על סטאפ כמו שלי וגם שאלתי אנשים פה.
    בקיצר להבא כנראה שניקח מנוע שבטוח עומס בהספקים כאלה, חבל על ה15$ שכנראה הלכו לפח

  11. #10
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    באר טוביה
    הודעות
    1,296
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה קרה לי למנוע?

    הטייפ שציינתי הוא סתם סלוטייפ צבעוני שליפפתי מסביב לחיבורים.
    לגבי בחירת הפרופלור, ההגיון שלי אומר שככל שיורדים באורך הפרופלור המנוע דווקא יוציא יותר הספק, אני טועה?

  12. #11
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    באר טוביה
    הודעות
    1,296
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה קרה לי למנוע?

    אוקיי יש ממצאים, כשמושכים קצת בחוט הצהוב של המנוע הוא חוזר להסתובב כרגיל
    מה אתה אומר דוקטור? יהיה אפשר להציל אותו?

  13. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה קרה לי למנוע?

    ציטוט נכתב במקור על ידי aofer צפיה בהודעה
    הטייפ שציינתי הוא סתם סלוטייפ צבעוני שליפפתי מסביב לחיבורים.
    לגבי בחירת הפרופלור, ההגיון שלי אומר שככל שיורדים באורך הפרופלור המנוע דווקא יוציא יותר הספק, אני טועה?
    אתה טועה... פרופ גדול קשה יותר לסובב=>מעמיס יותר על המנוע => צריכת זרם עולה =>הספק עולה
    איתן.
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  14. #13
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    באר טוביה
    הודעות
    1,296
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה קרה לי למנוע?

    תודה, הנתק בכבל הצהוב יחסית קרוב לפלג שמתחבר לבקר. יש סיכוי למצוא כזה כבל סיליקון ולחתוך איפה שהנתק ולסדר את זה?

  15. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה קרה לי למנוע?

    תנסה, יתכן שיש שם חיבור לעוד חוטים ויתכן שהחיבור ניתך בשל זרם יתר שגרם לחימום יתר שם.

    ויתכן שסתם יש לך קרע בחוט.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  16. #15
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    באר טוביה
    הודעות
    1,296
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה קרה לי למנוע?

    באיזה חוט אפשר להשתמש? זה יותר גמיש מהחוטי סיליקון של הבטריה, איפה אני משיג כאלה? והאם אפשר להחליף את זה בסתם חוט כמו של הבטריה?

  17. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה קרה לי למנוע?

    אפשר כל חוט בתנאי שתשמור על הקוטר הנכון
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  18. #17
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    באר טוביה
    הודעות
    1,296
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה קרה לי למנוע?

    עוד לא ניסיתי לסדר את החוט עם הנתק אבל אני כבר חושב על להזמין מנוע נוסף
    השאלה אם לקחת אותו מנוע ולרדת בפרופלור או ללכת על משהו אחר באותו גודל, חשבתי על זה:
    http://www.rctimer.com/index.php?app=goods&spec_id=157
    מה אתם אומרים?

  19. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה קרה לי למנוע?

    נראה מתאים ומסוגל להוציא הספק גבוה יותר.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  20. #19
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    451
    תודה!
    61
    הודה 27 פעמים ב 21 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Question תגובה להודעה: מה קרה לי למנוע?

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמרי רז צפיה בהודעה
    נשמע כמו פאזה שהתנתקה.
    איזה טייפ שמת בדיוק על חוטי המנוע והיכן ?
    בדוק שאין מגע חשוף בין החוטים באיזור הכניסה לגוף המנוע (בד"כ שם יש חום רב)
    אם זה לא עוזר תחזור לדווח
    שלום,

    יש לי בעייה דומה, והבידוד של החוטים ליד המנוע הלך
    אני יודע שיש בידוד עמיד בחום גבוה,(כנראה בד עם סיבי זכוכית ) שמגיע במגעים של טוסטרים וכד'
    מישהו יודע איפה אפשר להשיג בידוד כזה להוספה עצמית?
    יש למישהו נסיון עם זה על חוטי מנוע?

    תודה,

    רון.

  21. #20
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    hasaron
    הודעות
    1,416
    תודה!
    12
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה קרה לי למנוע?

    קרה לי בדיוק את אותו הדבר, אני החלפתי למנוע חזק יותר עם פרופ תואם כשיגיעו המוצרים נקווה לטוב!

  22. #21
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה קרה לי למנוע?

    תקלף את הבידוד ותלחים ותשים 2 שכבות של שרינק מיתכווץ וניגמר הסיפור מה הבעיה. בלי כל מיני הנדסות. אגב רוצה מנוע רוצח? קח מנוע של e max
    http://www.himodel.com/electric/EMAX...BL2220_07.html
    חיים גיל תעשה תרגיל

  23. #22
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    675
    תודה!
    180
    הודה 61 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מה קרה לי למנוע?

    חיים,המנוע שאתה ממליץ עליו הוא אולי רוצח אבל הוא חד פעמי משום שקוטר הציר שלו הוא 3 מילימטר והוא מתעקם בקלות.
    ריסוק קל ויש איתו בעיות.
    היתרון היחיד שלו שתמיד ניתן לפרק את הציר ליישר אותו במלחצת ולהחזיר חזרה.
    עדיף מנוע עם ציר של 4 לפחות.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •