שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 28

נושא: רושם ראשוני ממערכת היטק אורורה

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    21
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל רושם ראשוני ממערכת היטק אורורה

    שלום לכולם,
    ברצוני לשתף אתכם בתקרית עם המערכת הנ"ל.
    המערכת מגיעה עם סוללה 1300 MAH ,הסוללה החזיקה 4 טיסות לאחר שהוטענה 10 שעות,
    הטיסן הוא טיסן ספורט ואני משתמש במהלך הטיסה ב- 3 סרוואים בצורה פעילה.
    ההתראה מהשלט ועד איבוד השליטה בטיסן-
    הסימפטום הראשון היגוי איטי מאוד ,הסתכלתי על החיווי בשלט והוא הראה 4.8V ,
    למרות החיווי הבנתי שיש בעייה בסוללה ,הספקתי לבצע סיבוב לגישה סופית, מייד
    אחרי הסיבוב השלט התחיל לצפצף 4.3V בחיווי , הספקתי לכבות מנוע ומטר מעל המסלול
    איבדתי רדיו לגמרי, הטיסן נחת "עצמאית" נחיתה קשה אבל שרד.
    בחיווי הופיע 3.6V לאחר הנחיתה.
    מההתראה של הרדיו ועד איבוד השליטה כליל עברו פחות מ- 10 שניות.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Mar 2010
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    378
    תודה!
    1
    הודה 11 פעמים ב 7 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רושם ראשוני ממערכת היטק אורורה

    תחליף לבטריה עם יותר מילאמפר יהיה לך יותר זמן טיסה אני לא חושב בעיה במערכת
    בברכה שי כהן
    compass 7hv new
    jr 9503
    Castle Creations Phoenix 160HV
    kde495
    edge693
    8900jr tail
    אוטריי'ג סייקליק
    בטריות זיפי 45c 5000ml


    450 v2
    פלייברלס
    3gx
    וכל האלקטרוניקה מקורי של אליין

    המטען הכי טוב שיש היפריון 7תאים הטענה כפולה

    טייסת הקריות
    טל' שלי 0528894928

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רושם ראשוני ממערכת היטק אורורה

    אלו סוללות NIMH ?
    ייתכן שיש לך פק בעייתי תבדוק קיבולת טעינה ופריקה במטען חכם.

    אפשרות נוספת שיכולה להיות היא צריכת זרם גבוהה של הסרוואים עקב בעייה (הגאים תפוסים) זה משהו שניתן לראות ע"י חיבור "אורגן אורות" ותפעול הסרוואים כדי לזהות מי מעמיס ומפיל את המתח.

    אני מזהה רק ייתרון במערכת שמתריעה לך על נפילת מתח סוללה במקלט
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    621
    תודה!
    3
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רושם ראשוני ממערכת היטק אורורה

    השלט מצויין !
    עובדה הצלתה את הטיסן ! אני ממליץ לכולם וכל משתמשי 2.4 בפרט לשים סוללה 6V
    זה יפתור 90 % מהבעיות בטיסה !

    ----------------------

    איזה סוללה היתה בטיסן ? ( NIMH / NICD )

    איזה סרוואים ?

    בת כמה הסוללה ?

    האם בדקתה אותה עם מטען חכם ?

    לא לעשות את זה בבית !!!!

    אני מלחים סוללות לבד ותמיד בנפח 2500 + .5 תאים זה נותן 6V ואף פעם אבל אף פעם לא ריסקתי בגלל סוללה .

    פעם בחודש מרוקן את הסוללה עם מטען חכם ומטעין בודק כמה נכנס לפק .
    אם נכנס מעל 2500 מצויין אם פחות מ 2000 לא מטיס !
    מפרק את הפק וזה הולך לצעצועים של הילד

    מקווה שעזרתי

    יש לי גם אורורה שלט נהדר אבל אף פעם לא הטסתי שום טיסן עם הפק המקורי !
    בברכת נחיתות רכות

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    21
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רושם ראשוני ממערכת היטק אורורה

    סוללה חדשה 2 טעינות 1300MAH NIMH

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    621
    תודה!
    3
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רושם ראשוני ממערכת היטק אורורה

    ציטוט נכתב במקור על ידי seaandsun צפיה בהודעה
    סוללה חדשה 2 טעינות 1300MAH NIMH
    אם שמת לב המטען המקורי של אורורה מספק 80mA זה אומר שלא היה טעון עד הסוף אחרי 10 שעות

    איזה סרוואים ? כמה סרוואים ?
    בברכת נחיתות רכות

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    21
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רושם ראשוני ממערכת היטק אורורה

    נכון בהנחה שהסוללה לא עברה טעינה מעולם ואו נפרקה עד הסוף, לא זה המצב.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רושם ראשוני ממערכת היטק אורורה

    אצלי היה מצב דומה!
    ההרגשה היא שבפעמים הראשונות הסוללה לא ניתנת לטעינה עד הסוף...
    רק לאחר כמה פריקות היא ניטענת עד הסוף ומוציאה את האמפרג' הרשום עליה.
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    621
    תודה!
    3
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רושם ראשוני ממערכת היטק אורורה

    seaandsun אהלן

    כמה ואיזה סרוואים אתה משתמש?
    בברכת נחיתות רכות

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    21
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רושם ראשוני ממערכת היטק אורורה

    5 סטנדרטיים ,למעט המראה ונחיתה רק 3 בשימוש.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    Bait Dagan
    הודעות
    652
    תודה!
    40
    הודה 16 פעמים ב 13 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רושם ראשוני ממערכת היטק אורורה

    תבדוק בבקשה כמה זמן דרוש לך לטעינה
    לפי מה שאני מבין זה קרוב ל16 שעות

    עכשיו לפי 3 סרוואים של פוטאבה S3001 (כי אני לא יודע עם מה אתה עובד)
    וחישוב גס מאוד צריכת זרם של הטיסן שלך היא 1.44Amh וזה לשעת עבודה

    עכשיו זה נראה לי קצת מתאים 4 טיסות *10דקות(מוערך לא מדויק)= פריקה מוחלטת של הפאק

    וכאן הבעיה שלך פאק הסוללות לא מתאים לצרכים שלך.

    זו דעתי האישית לנושא

    שבוע טוב לכולם
    תומר
    Team Zion

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    621
    תודה!
    3
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רושם ראשוני ממערכת היטק אורורה



    ממליץ מכל הלב לכולם להישתמש בסוללות בנפח גבוהה ו ב 6 V
    למזלי אף פעם לא היה לי ניתוק בגלל סוללה .

    NIMH יכול להיתרוקן במהירות בידיוק כמו שקרה לך
    כדי ליהיות בטווח בטוח סוללה גדולה ו 6 V

    תשקול את זה זה כמו ביטוח לטיסן

    AURORA 9 אחלה שלט אני מאוד נהנה ממנו


    בהצלחה
    בברכת נחיתות רכות

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רושם ראשוני ממערכת היטק אורורה

    ציטוט נכתב במקור על ידי marik_911 צפיה בהודעה


    ממליץ מכל הלב לכולם להישתמש בסוללות בנפח גבוהה ו ב 6 V --חס וחלילה!!!!
    למזלי אף פעם לא היה לי ניתוק בגלל סוללה .

    NIMH יכול להיתרוקן במהירות בידיוק כמו שקרה לך
    כדי ליהיות בטווח בטוח סוללה גדולה ו 6 V

    תשקול את זה זה כמו ביטוח לטיסן

    AURORA 9 אחלה שלט אני מאוד נהנה ממנו


    בהצלחה
    אין שום קשר בין מתח הפאק לבין הפריקה, לא רק זאת, במתח גבוה יותר צריכת הזרם מהסרוו עולה עוד יותר ואזי הפריקה של הסוללה גדולה יותר, תוסיף על זה שלא כל הסרוואים תומכים ב6V והמלצתך היא המלצה לאסון !!!

    שימוש בסוללות NIMH לא טוב לטיסנים !! הן מראות טעינה מלאה והנפילה באה בבת אחת ללא אזהרה מוקדמת, לכן חלק מיצרניות השלטים נשארו עם הNICD במשך תקופה ארוכה.

    בימינו שמקורות הליטיום זולים וזמינים פשוט פשע להטיס עם טכנולוגיהת הניקל !!!

    קנה לך סוללת LIFE טובה של היפריון 2 תאים אם אתה יכול להשתמש ב6V ואם לא קנה לך גם SBEC שיתן לך 5V יציב.
    אם אתה מוכן להוציא את הסוללה מהטיסן לצורך טעינה תוכל גם להשקיע פחות כסף בליפו טובה בשילוב BEC.
    לינק לסוללות LIFE משלוח 2.5 $ בשניהם:
    http://www.windrider.com.hk/product.asp?id=186
    http://www.aircraft-world.com/shopdi...ry+%2D+LiFePO4

    עוד יתרון, את סוללות הLIFE אפשר לטעון עד 4C (בשל מעגל ההגנה הפנימי שלהן) וזה אומר שבשטח תוך כ20 דקות אתה ממלא את הסוללה חזרה (בתוך הטיסן - הן בטוחות לחלוטין)

    בהזדמנות זו השקע גם בסוללה לשלט מהסדרה.
    בהצלחה
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    621
    תודה!
    3
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רושם ראשוני ממערכת היטק אורורה

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    אין שום קשר בין מתח הפאק לבין הפריקה, לא רק זאת, במתח גבוה יותר צריכת הזרם מהסרוו עולה עוד יותר ואזי הפריקה של הסוללה גדולה יותר, תוסיף על זה שלא כל הסרוואים תומכים ב6V והמלצתך היא המלצה לאסון !!!

    שימוש בסוללות NIMH לא טוב לטיסנים !! הן מראות טעינה מלאה והנפילה באה בבת אחת ללא אזהרה מוקדמת, לכן חלק מיצרניות השלטים נשארו עם הNICD במשך תקופה ארוכה.

    בימינו שמקורות הליטיום זולים וזמינים פשוט פשע להטיס עם טכנולוגיהת הניקל !!!

    קנה לך סוללת LIFE טובה של היפריון 2 תאים אם אתה יכול להשתמש ב6V ואם לא קנה לך גם SBEC שיתן לך 5V יציב.
    אם אתה מוכן להוציא את הסוללה מהטיסן לצורך טעינה תוכל גם להשקיע פחות כסף בליפו טובה בשילוב BEC.
    לינק לסוללות LIFE משלוח 2.5 $ בשניהם:
    http://www.windrider.com.hk/product.asp?id=186
    http://www.aircraft-world.com/shopdi...ry+%2D+LiFePO4

    עוד יתרון, את סוללות הLIFE אפשר לטעון עד 4C (בשל מעגל ההגנה הפנימי שלהן) וזה אומר שבשטח תוך כ20 דקות אתה ממלא את הסוללה חזרה (בתוך הטיסן - הן בטוחות לחלוטין)

    בהזדמנות זו השקע גם בסוללה לשלט מהסדרה.
    בהצלחה
    אסון ?? הגזמת !!
    ויש גם דרך להגיב !

    כמובן שאין שום קשר בין נפח לפריקה של הסוללה ! אם היה משתמש בסוללה עם נפח גבוהה יותר ו עם טעינה ראויה זה לא היה קורה לא משנה בין 4.8 ל6 אבל אם הפק של 6 היה היה מתרוקן סיכוי קטן
    שיגיע למתח הקריטי של 3.5 V שבו המקלט מתנתק

    ליטיום יפתור את הבעיה מסכים

    אני מטיס עם NIMH כל הטיסנים ואין שום בעיה.
    סרוואים סטנדרטים כולם עומדים ב 6V בודדים מאוד עובדים רק על 4.8 V
    בברכת נחיתות רכות

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    21
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רושם ראשוני ממערכת היטק אורורה

    תודה!

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רושם ראשוני ממערכת היטק אורורה

    ציטוט נכתב במקור על ידי marik_911 צפיה בהודעה
    אסון ?? הגזמת !!
    ויש גם דרך להגיב !

    V
    ידידי,
    הגבתי באותה החלטיות בה אתה הגבת

    צריך להזהר עם המלצות כשלך ולכן האדום.
    בנוסף ההצעה לעבור ל6 וולט לא פותרת את הבעיה שהוצגה- תחשוב על זה....
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    2
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רושם ראשוני ממערכת היטק אורורה

    ידידי

    התופעה שאתה מציין נראית כמו סוללה שלא עמדה בעומס. אני מטיס עם סוללה 1200
    טיסן עם 6 סרוואים ולא נתקל בבעיה. יתכן שהסוללה לא תקינה או לא טעונה כמו שצריך.

    חשוב לדעת, רצוי שתשתמש בטלמטריה שיש לך בשלט, הוא מראה לך על מתח סוללה
    כל הזמן ובייחוד תוך כדי מאמץ. כך שלא מומלץ שתטיס כאשר סוללת המקלט מתחת ל5V
    מתח סוללה 4.8V מלאה עומד בד"כ סביב 5.5V

    אני אישית מטיס עם סוללה 6V מאחר ולשלטי 2.4 יש נטייה "להינעל" כאשר מתח הסוללה
    מתקרב ל4.8V. נכון שלמקלט ישנה צריכת זרם נדרשת אך אם יש מפל מתח והמתח הינו
    מתחת לתחום העבודה של המקלט - המקלט ינעל.

    באשר לאמירה על שימוש ב6V, כיום קשה למצוא סרוו שלא עובד ב6V גם הי טק, פוטאבה JR וסנווה
    עובדים ב6V. באשר לסיניים, אני לא ממש יודע אבל על טיסן יקר אני ממילא לא שם משהו זול מטעמי אמינות.

    יום טוב

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    621
    תודה!
    3
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רושם ראשוני ממערכת היטק אורורה

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    ידידי,
    הגבתי באותה החלטיות בה אתה הגבת

    צריך להזהר עם המלצות כשלך ולכן האדום.
    בנוסף ההצעה לעבור ל6 וולט לא פותרת את הבעיה שהוצגה- תחשוב על זה....
    תקן אותי אם אני טועה

    6V יתן לך זמן תגובה . ניקח סוללה כמו שלי 2700 NIMH כמובן שתקינה לאחר פריקה קיבלה טעינה של 2500 MAH ואני מקפיד לבדוק
    5 סרוואים דיגיטלים בטיסן

    מה הסיכוי שאני אגיע למתח קריטי של 3.5 וולט? אחרי 4 טיסות
    גם בהייטק וגם בSPECTRUM זה מתח קריטי בו המקלט מתנתק
    זיהינו ירידה חדה במתח בעזרת טלמטריה מנחיתים ולא מקבלים CUT חשמלי באויר
    כל המטרה לזהות בעיות מראש ולהקטין סיכונים .לצערי אי אפשר להשיג NICD בנפח גבוהה במידות קטנות לכן מסתפק במה שיש
    בברכת נחיתות רכות

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רושם ראשוני ממערכת היטק אורורה

    ציטוט נכתב במקור על ידי marik_911 צפיה בהודעה
    תקן אותי אם אני טועה

    6V יתן לך זמן תגובה . ניקח סוללה כמו שלי 2700 NIMH כמובן שתקינה לאחר פריקה קיבלה טעינה של 2500 MAH ואני מקפיד לבדוק
    5 סרוואים דיגיטלים בטיסן

    מה הסיכוי שאני אגיע למתח קריטי של 3.5 וולט? אחרי 4 טיסות
    גם בהייטק וגם בSPECTRUM זה מתח קריטי בו המקלט מתנתק
    זיהינו ירידה חדה במתח בעזרת טלמטריה מנחיתים ולא מקבלים CUT חשמלי באויר
    כל המטרה לזהות בעיות מראש ולהקטין סיכונים .לצערי אי אפשר להשיג NICD בנפח גבוהה במידות קטנות לכן מסתפק במה שיש
    עדיין אין קשר למתח של 6V, אם יהיה לך מספיק קיבול גם סוללת 4 תאים לא תרד מתחת ל3.5V

    ואין מה לעשות אבל צריכת הזרם של סרוו תחת 6V גבוהה יותר מהצריכה של אותו הסרוו ב5V.

    לגבי ניקד, יש תאים 1700 מא"ש במימדים סבירים סוללות בגודל A.

    אבל כמו שכתבתי במחיר של סוללות ליטיום אין טעם להשאר עם ניקל-XX
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    743
    תודה!
    12
    הודה 27 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רושם ראשוני ממערכת היטק אורורה

    זה לא הייטק אורורה זה הייטק הארורה........
    אם אני לא טס, אף אחד לא טס....

    H9 P-51 180 Giant
    GP Cosmic Minnow
    T1 Mini Fortune Turbine Jet
    Boomerang Xl Turbine Jet
    Carf Ultra Flash Turbine Jet
    Efxtra Racer Upgraded 6S

    Extreme Flight Extra300 61
    Seagull electric Trainer
    Dji Mavic Pro

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    621
    תודה!
    3
    הודה 5 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רושם ראשוני ממערכת היטק אורורה

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    עדיין אין קשר למתח של 6V, אם יהיה לך מספיק קיבול גם סוללת 4 תאים לא תרד מתחת ל3.5V

    ואין מה לעשות אבל צריכת הזרם של סרוו תחת 6V גבוהה יותר מהצריכה של אותו הסרוו ב5V.

    לגבי ניקד, יש תאים 1700 מא"ש במימדים סבירים סוללות בגודל A.

    אבל כמו שכתבתי במחיר של סוללות ליטיום אין טעם להשאר עם ניקל-XX
    טוב BOOGLE זה לא מוביל לשום מקום הויכוח ,אני עוצר כאן כי זה לא יגמר ....
    בברכת נחיתות רכות

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    123
    תודה!
    1
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רושם ראשוני ממערכת היטק אורורה

    לי יש מערכת כזאת והיא הצילה לי טיסן !
    אומנם היה לי על הטיסן סוללה 6 וולט אבל הלכתי פעם להטיס בשבת אחרי יום שישי ושחכתי להטעין.
    לאחר ההמראה השלט החל לצפצף, מבט על המסך ראיתי שהמתח ירד. (לא הכרתי את הצפצוף עד אותו יום..)

    לאחר נחיתה וכיבוי מנוע רציתי לראות אם באמת נגמרה הסוללה
    לקחתי את הטיסן לשולחן ואכן לאחר 2 דק' של "משחק" עם הסרבואים הסוללה נפרקה לגמרי (אפילו את הגלגלים לא יכלה לסגור)
    אומנם 2-5~ דק' לא הרבה זמן, אך זה מספיק זמן לנחות מהר ולהציל את הטיסן

    אין לי מילה אחת רעה להגיד על המערכת הזאת (אולי הסוללה שהיא מגיעה איתה לא מספיקה להרבה הטסות) אבל השלט נותן אפשרות להחליף סוללות, וגם לעבוד עם LI-PO

    זאת מערכת נהדרת, משתלמת במחיר ונוחה מאוד לתפעול !
    אני הייתי בודק את הסוללה שלך בטיסן...

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    191
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רושם ראשוני ממערכת היטק אורורה

    ציטוט נכתב במקור על ידי e-nigma צפיה בהודעה
    זה לא הייטק אורורה זה הייטק הארורה........
    תן לי לנחש , אין לך את השלט הזה , גם לא ניסיון איתו ...
    אז ככה : שלט מדהים !
    שלט שעוקף בקלות שלטים כמו ה DX7 וה 9303 של JR .
    לדעתי גם את ה 10C של פוטאבא אבל הרבה יגידו ש"אין על פוטאבא" , "שיטת השידור של פוטאבא הכי טובה וכו וכו .. "
    האורורה זה השלט הכי נוח שיצא לי להתעסק איתו .. נוח מאוד להחזיק ובעיקר נוח לתפעל אותו .
    הוא פשוט מדבר איתך , שואל אותך שאלות שחוסכות לך המון זמן .
    הדבר היחידי שחסר בו זה שידע להכין קפה .
    פשוט שלט מדהים

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    679
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רושם ראשוני ממערכת היטק אורורה

    לי השלט הגיע עם סוללה 700MAH...
    רועי צבי
    הכנסו לגלריה שלי :http://runryder.com/helicopter/gallery/78716/
    Eagle-3D גוף קרש
    Reactor-OS 75-3D
    יאק 55-גוף קרש
    PILATUS PC-9
    Frontier-Trainer
    יאק 55 של גרנוט-דפרון
    Tango-3Dחשמלי
    יאק 55M -דפרון
    Hitec Aurora 9 2.4GHz

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    23
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: רושם ראשוני ממערכת היטק אורורה

    אין לי ניסיון עם אורורה לדעתי מערכת מדהימה להגיד שהיא יותר טובה מהפוטאבה עוד לא ברור
    אבל אם השאלה לגבי הסוללה אז זה בדיוק ההבדל בין ניקל-קדמיום לניקל-מטל זמן הפריקה ארוך\זרם הפריקה בברך גדול יותר ולכן יש עוד מס' שניות לסים נחיתה כראוי.תחפש מידע על סללות גרפים תבין בקלות.טיסה נעימה

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. [מוצר חדש] הייטק אורורה 9 החדש, איזה כיף של שלט!
    על ידי wonderd בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 13-07-2010, 19:34:33
  2. למכירה ג'ירו היטק ופוטאבה + סרוו זנב במחיר ריצפה!
    על ידי eagle701 בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-02-2010, 09:49:39
  3. כיוון ראשוני לשלט קופטר איקס
    על ידי roi011 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 05-06-2009, 11:25:02
  4. סינכרון ראשוני למקלט 608 פוטבה 2.4 - הכיצד?
    על ידי שמוליק ג בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 24-01-2009, 10:26:39
  5. רוצים trex 700 עם חופה של אורורה??
    על ידי איתי פרימן בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 11-08-2008, 14:46:20

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •