שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: התאמת גוף למנוע

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    50
    תודה!
    8
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל התאמת גוף למנוע

    שלום לכם
    ברשותי אקסטרה (מוטות כנף כמעט 2 מטר..) ונאמר לי שהיא מתאימה למנוע 50 סמ"ק...
    אך אם ניתן לראות בתמונות.. מיקום החורים של התושבת לא מתאימה לתושבת של מנוע 50 סמ"ק
    שאלתי היא כזאת.. האם מישהו מכיר את הטיסן או סתם אחד שיודע.. איזה לאיזה מנוע הטיסן מתאים..??..וכן איזה פרופ ...?
    תודה רבה מראש
    רפאל
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	DSCF2003.jpg‏ 
Views:	78 
Size:	196.2 קילובייט 
ID:	31489   Click image for larger version. 

Name:	DSCF2006.jpg‏ 
Views:	83 
Size:	183.9 קילובייט 
ID:	31490   Click image for larger version. 

Name:	DSCF2050.jpg‏ 
Views:	78 
Size:	322.1 קילובייט 
ID:	31491  

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התאמת גוף למנוע

    יש לי טיסן מוטות כנפיים 1.6 מטר ויש לו מנוע 7.5 סמ"ק.
    אני לא מבין גדול אבל לטיסן שלך 50 סמ"ק ניראה קצת מוגזם...
    הנה מטוס דומה לשלך: http://www.chiefaircraft.com/rcmsec/...xtra30035.html

    35 סמ"ק מספיק לך... את הפרופ מתאימים למנוע על פי הרשום בספר הייצרן של המנוע.

    בברכה
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    50
    תודה!
    8
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התאמת גוף למנוע

    אוקיי אז היית ממליץ על מנוע 160 או 220 ?
    עוד מישהו חושב אחרת אולי ?
    תודה

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התאמת גוף למנוע

    פעם על הטיסן הזה היה מנוע בנזין כלשהו כנראה 50סמק כי מוטת הכנף הזו מד"כ מתקינים מנוע כזה.
    את הקופסה שעליה ישב מנוע הבנזין פרקו ועדיין אפשר לראות סימנים.

    מה שיש עכשיו זו תושבת למנוע ניטרו כלשהו שהוא גם הרבה יותר קל מבנזין אם כי המנוע הקל חייב הוספת המשקולות כפי שניתן לראות.

    מנוע 160 יהיה קצת חלש והוא בד"כ משמש בטיסני F3A השוקלים עד 5קג אם כי במוטת כנף של 2מטר כמו שלך.

    הטיסן שלך שוקל קצת בד"כ בסביבות 7-8 קילו אז תזדקק למנוע גדול יותר מ160.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    50
    תודה!
    8
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התאמת גוף למנוע

    ז"א 220 ?
    יש ברשותי מנוע 50 סמ"ק אבל החורים\תושבות שלו.. לא מתאימים לחורים של התושבת נייטרו.. הם גדולים מידי (תושבת הבנזין)
    יש פיתרון לזה..שכן אוכל להרכיב את המנוע הבנזין...?

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התאמת גוף למנוע

    אינני יודע מה רמת ההטסה שלך, אבל אם טיסן כזה עם מנוע בנזין 50 סמ"ק מתאים לך, אז לך על זה. מה עוד שלפי דבריך יש לך מנוע כזה. סלק את תושבת המנוע הנוכחית, סלק את כל המשקולות, סתום את כל החורים בצלע האש כך שתיראה כחדשה. עכשיו סמן וקדח חורים חדשים בהתאם למנוע שבידך, קדח מעבר לפושרוד מצערת וקדחים לצינורות הדלק. התאם את הפתחים הדרושים בקאול לפי המנוע שתתקין, והרי לך טיסן למהדרין. כמובן לא לשכוח בשום אופן לבצע איזון באמצעות הזזת סוללה ר/או הדבקת משקולות לפי הצורך.
    אני נוהג לאזן לפי 28% מיתר ומשם להתקדם בהתאם לתכונות הטיסה שמתקבלות.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    50
    תודה!
    8
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התאמת גוף למנוע

    איך אפשר לסתום את החורים בצלע האש ? מה גם שאם אקדח חורים למנוע הבנזין הם יהיו ממש בפינות בלוח (יש לי תמונה שיהיה יותר ברור על מה אני מדבר.. אך אני לא מוצא את האייקון הוספת תמונה באמצע השירשור...) ולא יהיה שם הרבה "בשר" להחזיק את המנוע...
    היית ממליץ על מנוע נייטרו?... אם כן.. על איזה מנוע נייטרו היית ממליץ...?
    אמרו לי פה שצריך יותר מ160..
    220 זה בסדר.. או שזה יותר מידי כבר,למרות 50 סמ"ק זה הרבה מעבר ל160,לא?
    תודה רבה לכולם

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    50
    תודה!
    8
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התאמת גוף למנוע

    כשמחפשים הרבה.. יש סיכוי למצוא..
    הינה התמונות שממחישות את הבעיה...-יש מקום אבל זה די קרוב לפינות הלוח...
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	DSCF2099.jpg‏ 
Views:	61 
Size:	212.1 קילובייט 
ID:	31534   Click image for larger version. 

Name:	DSCF2098.jpg‏ 
Views:	67 
Size:	250.3 קילובייט 
ID:	31535  

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התאמת גוף למנוע

    למה אתה מנסה להתאים תושבת שעליה FIREWALL עץ?
    דבר ראשון מנוע 30סמק יתאים לך יופי
    דבר שני, תמקם את המנוע ישר על הFIREWALL הנוכחי של הטיסן, ולא על תוספת

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    50
    תודה!
    8
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התאמת גוף למנוע

    לא הבנתי את שאלתך ? מה שיש על הטיסן הוא צלע אש מעץ....
    אז לאיזה תושבת אני אמור להתאים?
    (התושבת הכתומה שבתמונות היא שייכת לטיסן אחר.. רק הראתי את מיקום תושבת הבנזין)

    א.יש ברשותי מנוע 50 סמ"ק לא 30 ואם כבר אני אקנה מנוע.. אז אני מעדיף להתאים אותו לתושבת שיש כרגע...
    ב.מאחורי המנוע יש בליטה של הסיכות דלק ואוויר. וחוץ מזה גם חיבור ישיר של המנוע יהיה באותו מיקום בפינות הלוח כך שזה לא משנה אם זה חיבור ישיר או דרך התוספות..

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התאמת גוף למנוע

    לאט לאט מתבררים יותר ויותר פרטים. בתחילה דיברת על מנוע 50 סמ"ק. נתת לנו להבין שזו אפשרות, אבל מתברר שלא. אין ספק אם כך שלטיסן הזה מנוע 50 יהיה גדול מידי. היה לי טיסן אוירובטי (Cloud Dancer) עם כנף 2.20 מ' והוא הסתדר יוצא מן הכלל עם מנוע מתנול (ניטרו) BGX-1 בנפח 35 סמ"ק. הקרדינל הימי, שאיננו אוירובטי כמו האקסטרה, אבל בעל גרר בשפע, בגלל המצופים, במוטת כנף של 2.25 מ' טס מעולה עם מנוע סאייטו 125 (כ-20 סמ"ק), ומבצע בקלות תרגילי אוירובטיקה בסיסיים.
    נראה לי שמנוע מתנול 220 (36 סמ"ק) יתאים היטב לאקסטרה שלך.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	DSC_0177.jpg‏ 
Views:	64 
Size:	48.9 קילובייט 
ID:	31559   Click image for larger version. 

Name:	1_87786631[1].jpg‏ 
Views:	63 
Size:	188.0 קילובייט 
ID:	31560  

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    הודעות
    50
    תודה!
    8
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: התאמת גוף למנוע

    אוקיי...
    עכשיו רק נשאר למצוא מנוע כזה יד שניה...
    תודה רבה...

נושאים דומים

  1. [עזרה!] התאמת טיסן למנוע
    על ידי ziv pro tisanim בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 20-05-2010, 19:38:42
  2. [שאלה] התאמת סוללה למנוע
    על ידי מני2000 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 21-02-2010, 17:40:20
  3. [שאלה] התאמת ספינר למנוע
    על ידי aofer בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-09-2009, 15:54:25
  4. [שאלה] התאמת אגזוז למנוע
    על ידי dikoz בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 19-06-2009, 12:45:11
  5. התאמת פרופ למנוע
    על ידי yairhi בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-10-2008, 16:56:17

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •