הרבה חברים שאלו אותי לגבי תכנות של בקר ALIGN 35A
אז הנה ההסבר הקל ביותר שיכולתי לכתוב
לפני פניה לבקר יש לתכנת בשלט ערכים בגרף המנוע 0-25-75-100 הסיבה לתכנות זה נובעת מכך שהבקר לומד על פי תנועת הסטיק .
נתחיל בכל שנעלה את סטיק המצערת בשלט ל 100 אחוז ונחבר את הבקר מומלץ להחזיק את הלהבים לביטחון
לאחר שהבקר יצפצף נוריד את הסטיק ל 0 אחוז ונתחיל בתכנות .
1. התכנות הראשון הוא BREAK תכנות זה קובע האם בזמן שנוריד את הסטיק בשלט המנוע יעצור את עצמו , ההמלצה לקבוע מצב מבוטל ולכן נשאיר את הסטיק ב 0 אחוז לאחר מספר שניות הבקר יצפצף כלומר התכנות התקבל.
2. הבקר יצפצף פעמיים וכן נכנס תכנות ה TIMING תכנות זה קובע את העבודה של המנוע ההמלצה בשימוש במנוע ALIGN כגון M450 /450 היא ל נמוך הוא בינוני ולכן נקבע את הסטיק ב0 הוא באמצע .
3. הבקר יצפצף 3 פעמים וכן נכנס תכנות ה CUTOFF כלומר ההגנה על הסוללה .
יש לנו 3 אפשריות תכנות :גבוה,בינונית נמוך ההמלצה לקבוע הגנה גבוה כך ש ב 9V המנוע יפסיק לעבוד אפשרות זו נקבע על ידי בחירה במצב 0 בסטיק
4. בחירת סוג השימוש בבקר כאן ניתן לבחור טיסן,אתחלה איטית(למסוק),ו GOVERNOR MODE
(מצב השומר על מהירות המנוע על ידי הגברת סלד בזמן שינוי זווית הלהבים)
אנו נבחר מצב 2 SOFT START כלומר סטיק באמצע .
5 בחירת תגובת הסטיק של המצערת כאשר יש לנו אפשרות לבחור תגובה אטית בינונית ומהירה
נבחר תגובה מהירה כלומר סטיק במקסימום.
בסוף התכנות הבקר ישמיע את הכיוונים שנבחרו ברצף מומלץ לשמוע את הצפצופים ולבדות כיוון נכון
זה אמור לשמע כך
צפצוף
צפצוף צפצוף
צפצוף
צפצוף צפצוף
צפצוף צפצוף צפצוף
בסוף התכנות יש לנתק את הבקר ולחבר מחדש ולהטיס כמה שיותר
לסיכום ההמלצות שלי הסטיק צריך להיות כך
חיבור בקר סטיק למעלה
כניסה לתכנות סטיק ב 0
צפצוף 1 סטיק ב 0
2 צפצופים סטיק באמצע
3 צפצופים סטיק ב 0
4 צפצופים סטיק ב 50%
5 צפצופים סטיק ב במקסימום .
בהצלחה
אבשלום