שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: Dymond D60 vs GWS Naro HP BB

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Question Dymond D60 vs GWS Naro HP BB

    ניסיתי להשוות בין שני הסרווים Dymond D60 ו-GWS Naro HP BB במתח של 4.8V ואלו הנתונים שמצאתי:



    לגבי הגג"ש של ה-D60 - לא ברור לי אם מדובר בניילון או פוליקרבונט.
    גם לא ברור לי אם הוא ממוסב או לא.

    אני צריך להשתמש בסרוו עבור הגה גובה של ד-2.
    בארץ המון משתמשים בסרוו של GWS, והוא ידוע בתור סרוו שעושה את העבודה טוב, אך להרבה אנשים הוא גם נשרף - לפעמים בריסוקים, ולפעמים סתם כך.

    אני עדיין לא מכיר מישהו שהשתמש ב-D60 בטיסני ד-2 ולכן אין לי מושג עד כמה הוא אמין.
    אני מוכן לוותר מעט על מהירות הסרוו, תמורת אמינות ודיוק, ושלא ישרף בקלות כמו GWS.

    מישהו בעל נסיון עם D60 יכול לשתף את נסיונו?
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	servo.jpg‏ 
Views:	218 
Size:	23.1 קילובייט 
ID:	32447  
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Dymond D60 vs GWS Naro HP BB

    הקפצה
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Dymond D60 vs GWS Naro HP BB

    אני מוכן לחתום ולהתחייב לך שהDYMOND הרבה יותר אמינים ואיכותיים מGWS, הDYMOND בא עם גיר פלסטיק והוא לא ממוסב, סרוו ממוסב בא לפתור חופש בראש שמתפתח עם השנים בגלל העומס, אבל בגלל שלהגה כיוון בד-2 יש כל הזמן קפיץ שמושך את הסרוו לכיוון מסוים אז אין לך מה לדאוג בקשר לזה ולכן סרוו ממוסב לשימוש כזה מיותר לחלוטין.
    אני משתמש בD60 למאזנות בDLG שלי, אז אני יוכל לאמר בוודאות שלהגה כיוון של ד-2 מדובר בOVERKILL עצבני מדי. למעשה גם הסרוו הקטן יותר הD47 הוא OVERKILL לא קטן ולכן אני ממליץ לך להשתמש דוקא בD47 ולו רק מהסיבה שהוא קטן יותר. אל תשכח שעל ההגה כיוון פועל של כמה עשרות גרמים במקרה הקיצוני והסרוו D47 מיועד לעומס של כ-700 ג"ר.
    אני אישית מתכנן להשתמש בD47 להגה כיוון בד-2 שאני מתכנן לבנות כבר שנתיים, אפילו עשיתי לו תושבת ובדקתי שהוא יושב פיקס.
    איתן.
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Dymond D60 vs GWS Naro HP BB

    איתן - תיקון קטן
    אני רוצה להשתמש ב-D60 עבור ההגה גובה
    עבור ההגה כיוון אני אשתמש ב-D47.

    תודה רבה על התגובה
    אז נראה לי שאני אזמין גם לד-2 וגם ל-DLG
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Dymond D60 vs GWS Naro HP BB

    האמת שגם להגה גובה אין בעיה להשתמש בD47 כי העומס הוא לא על הסרוו.. בהנחה שאתה משתמש במתקן של מקארוב (העגול הזה עם הצ'ופצ'יק) אז אין שום בעיה עם ה-D47.
    איתן.
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    1,088
    תודה!
    9
    הודה 15 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Dymond D60 vs GWS Naro HP BB

    יש המון פרמטרים שלא כתובים. הפרמטרים האלה לפעמים לא פחות חשובים.
    למשל: כמה חופש יש בראש הסרבו, או מה טווח המת של הסרבו, התגובה שלו למתחים קיצוניים או קצרים.

    אין אפס, אתה מקבל בהתאם לתשלום. במקרה של ד-2 קשה לי להגיד אם התוספת שווה את זה אבל ב-DLG לא הייתי חושב פעמיים וקונה את ה-DYMOND.
    ארז
    !!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Dymond D60 vs GWS Naro HP BB

    ציטוט נכתב במקור על ידי erazz צפיה בהודעה
    יש המון פרמטרים שלא כתובים. הפרמטרים האלה לפעמים לא פחות חשובים.
    למשל: כמה חופש יש בראש הסרבו, או מה טווח המת של הסרבו, התגובה שלו למתחים קיצוניים או קצרים.

    אין אפס, אתה מקבל בהתאם לתשלום. במקרה של ד-2 קשה לי להגיד אם התוספת שווה את זה אבל ב-DLG לא הייתי חושב פעמיים וקונה את ה-DYMOND.
    אתה צודק ב100%, אבל כמו שאמרתי קודם - לחופש הראש אין כל כך משמעות, וקפיצות מח קיצוניות לא יהיו כי המערכת כולה עובדת על 5-6 וולט.
    אבל אשמח להסבר לגבי למה אתה מתכוון כשאתה אומר טווח מת בסרוו... אני לא מכיר את המושג הזה, אשמח להשכיל.
    איתן.
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Dymond D60 vs GWS Naro HP BB

    בטיסן רדיו, אם סרוו אחד הולך, עדיין יש לך שליטה על האחרים.
    אמנם הסיכוי שזה יגמר בטוב נמוכים, אבל יש שליטה מסויימת על הטיסן.
    שמעתי על מקרה שהצליחו להנחית טיסן ללא שימוש בהגה גובה, אלא ע"י שינוי כוח מנוע.

    בטיסן חופשי, אם אחד הסרווים נשרף:
    במקרה הטוב הטיסן יתקע במצב כלשהו עד שינחת,
    במקרה הרע הטיסן יתרסק
    ובמקרה הכי גרוע הטיסן יברח
    והמטיס האומלל יאלץ לצפות בזה קורה ללא יכולת שליטה בטיסן כלל...
    לכן אמינות היא הדבר הכי חשוב.

    אם אתה אומר שעל DLG היית מעדיף את הסרוו הזה, אז בוודאי שאני אעדיף אותו גם על הד-2
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    1,088
    תודה!
    9
    הודה 15 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Dymond D60 vs GWS Naro HP BB

    טווח מת = Dead band
    (סליחה על התרגום הגרוע)

    הכוונה לאזור בו הסרבו מקבל פקודה ולא זז. זה קיים בכל סרבו, ההבדל הוא בגודל של הטווח הזה.
    ארז
    !!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Dymond D60 vs GWS Naro HP BB

    D 60 יותר טוב מכל GWS ללא ספק.
    באותו גודל (הקייס זהה לחלוטין) יש סרוואים של היפריון אצל היפני, מאד מדויקים ללא משחק בראש, פשוט מדהימים. הבעייה היא שהם מותאמים לארבעה תאים ולא מומלץ להפעיל אותם על 5 תאים (כמקובל בד-2)
    לסנוואה יצאו סרוואים חדשים שעל פי השמועה מבוססים על הסרוואים של היפריון והם מתאימים ל-5 תאים, ממליץ לבחון אותם.
    בכל מקרה, D60 לא שוקלים 6 גרם אלא 9, שקלתי לפני שבוע.

    הערה קטנה, לא מומלץ להאמין לנתוני הסרוואים כפי שמתפרסמים ע"י היצרנים, מבדיקות שביצעתי לסרוואים בעבר, במקרה הטוב הם נותנים 80% ממה שרשום על האריזה במקרה הרע רק 50%. במידה ורוצים להשוות שני סרוואים יש לקנות אחד מכל סוג ולהשוות בבית...

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Dymond D60 vs GWS Naro HP BB

    רועי, זה בדיוק מה שרציתי לשמוע על ה-D60.
    אם ה-GWS עשה את העבודה (פרט לאמינות) אני חושב שאין סיבה לדאגה בשימוש עם D60 לאחר שקראתי את התגובות.

    בטיסנים החדשים יהיה טיימר עם רגולטור.
    לטיימר תחובר סוללת ליפו 2 תאים, והרגולטור יוריד את המתח ל-5 וולט, ככה שנוכל גם להשתמש בסרווים של היפריון ביום מן הימים.
    בנתיים ככל הנראה נשתמש ב-D60 להגה גובה, וב-D47 עבור הגה הכיוון ומשנה הפיתולים.
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Dymond D60 vs GWS Naro HP BB

    דוקא למשנה פיתולים היתי שם סרוו יותר רציני מהD47, יש עליו עומסים יותר גדולים מכל שאר המערכת.
    איתן.
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Dymond D60 vs GWS Naro HP BB

    ציטוט נכתב במקור על ידי eitan-ro צפיה בהודעה
    דוקא למשנה פיתולים היתי שם סרוו יותר רציני מהD47, יש עליו עומסים יותר גדולים מכל שאר המערכת.
    איתן.
    אתה מכיר את המתקן שמחבר את הסרוו למשנה הפיתולים?
    לא מדובר בזרוע סטנדרטית כמו בהגה גובה / כיוון.
    לתוך הראש של הסרוו נכנס בורג.
    הסיבוב של הסרוו גורם לבורג לצאת ולהיכנס בהתאמה לכיוון הסיבוב, וזה מה שמזיז את הכנף.
    כך לא פועל הרבה כוח על הסרוו והוא לא צריך להתאמץ יותר מדי.
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

נושאים דומים

  1. תל אביב והסביבה למכירה טיסן gws
    על ידי bna016 בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-08-2010, 15:55:17
  2. [דיון] חנות rc-dymond ארצות הברית
    על ידי Gil בפורום פורום משלוחים, מכס וחנויות מחו"ל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 19-08-2010, 16:37:40
  3. תל אביב והסביבה GWS SlowStick
    על ידי אייל שפירא בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 15-08-2010, 13:45:11
  4. מקלטי FM\PPM-GWS
    על ידי אבי סירוטה בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 23-10-2009, 21:43:08
  5. GWS SLOW STICK
    על ידי Up&Away בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 13-10-2009, 14:37:25

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •