אולי המטען דפוק וכביכול כאשר אני מתכנת אותו ל 1C הוא נותן פחות מזה?
TREX 450 PRO FBL
TREX 600 N FBL
TREX 700N FBL
TREX 700E V2 FBL
שלט DX7
חברה אני כותב מתוך יאוש כבד אחרי שבועות ארוכים של נסיונות של ספקים שונים בטריות בנפחים שונים ,המטען לוקח את הזמן שלו ומטעין בטריה 2.2A בטעינה של 1C בכל המצבים בערך 3 שעות
מה נראה לכם שלא תקין ואיפה הבעיה ?
בברכה כפיר ,תודה
TREX 450 PRO FBL
TREX 600 N FBL
TREX 700N FBL
TREX 700E V2 FBL
שלט DX7
אם זו אותה סוללה ממש (ולא סוללות שונות מאותו סוג), כנראה שהבעיה היא בסוללה עצמה. אתה טוען במצב charge או balance? יכול להיות שאחד התאים דפוק ולא מתאזן.
ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็
בכל הסוללות וכל התאים מאוזנים פשוט התהליך ארוך מאוד אבל מאוזן
אני מטעין בעיקרון בfast וזה עדין ארוך מאוד
דרך אגב הספק כרגע הוא ספק של מחשב ,השתמשתי בעבר בספק של ibm והזמנים דומים
(גם בסוללות יחסית חדשות מאוד)
TREX 450 PRO FBL
TREX 600 N FBL
TREX 700N FBL
TREX 700E V2 FBL
שלט DX7
תנסה להחליף את הספק מתח של המטען ! בדרך כלל זו הבעיה.
אם תצטרך ספק מתח מתאים ואיכותי אני מכיר מישהו שמוכר. שבקרוב
גם יפרסם פה את הספקים וכולם יוכלו לקנות ממנו (וזה לא אני) !!!!
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
נשמע כמו סוללה דפוקה שהמטען מתאמץ להשאיר את המתח לקראת סיום הטעינה איתה או לאזן אותה
TREX 450 PRO FBL
TREX 600 N FBL
TREX 700N FBL
TREX 700E V2 FBL
שלט DX7
עזרה???????????
TREX 450 PRO FBL
TREX 600 N FBL
TREX 700N FBL
TREX 700E V2 FBL
שלט DX7
כן ולא...
לא כי כל עוד לא פתחת את ספק המחשב, יכול מאוד להיות שאתה תבחר בחוטים שמקבלים את הכח שלהם מאותו rail ואז אתה לא מרוויח דבר מלהשתמש בכמה חוטים ולא אחד (בהנחה שאתה לא מנסה לטעון סוללה מפלצתית...)
כן כי במידה וכן תעשה את הבדיקה ותקפיד לנצל את כל ה rail של ה 12V אז אתה יכול להוליך חוט מכל אחד ולאגד אותם בקונקטור.
היתרון של שימוש בכל ה rail של הספק שלך הוא שאתה מפצל את הזרם הנמשך (יעני "מעמיס") בין כל תתי הספקים, כך כל אחד עובר רגולציה טובה ויעבור "קל" יותר.
אני חושב שלספק מחשב (לא ג'נרי פושט...) ממוצע של mid range יש משהו כמו 2 מסילות של 12V.
מה עוד הנראה לכם אני עדין באותה בעיה?
TREX 450 PRO FBL
TREX 600 N FBL
TREX 700N FBL
TREX 700E V2 FBL
שלט DX7
אני משתמש בבלנסר הזה עם ספק 2.5 אמפר
כבר חודשיים וטענתי עשרות טעינות כולל סוללות מולחמות
שיצאו מאיזון ואני מרוצה ממנו ..
שאלה : כשאתה מטעין יש לך שני אופציות למסכים
אחד מציג את התאים בנפרד ... מה מראה לך הוולטים בכל תא ותא ??
והשני מציג לך את המתח הכללי של הסוללה ומציג את האמפרים שמושכת
הסוללה .כמה אמפר שעה מראה לך ??
אגב ,, ביום רביעי אני מגיע לפתח תקווה לשלושה ימים
אני מביא אתי את המטען שלי כך שנוכל לעשות בדיקות אם הבעיה בבלנסר או בספק
אם זה מתאים לך תיצור קשר 7305470 -050
נערך לאחרונה על ידי אופטימי10; 27-09-2010 בשעה 14:14:12.
צהריים טובים
ראשית יש לך אחלה מטען אני אישית עובד איתו בשטח כבר שנתיים ואין שום בעיה
אם אתה כבר עובד עם ציוד חשמלי אז יכול להיות שיש לך מכשירי מדידה כגון אלו הנמכרים אצל "אחינו "
הסיני.
חבר את המכשיר בכניסה לפני המטען תמדוד את המתח והזרם אם המתח קבוע ללא נפילה ורק הזרם לא מספיק אז יכולה להיות לך בעיה במטען אם המתח לא יציב והוא יורד אז כנראה שהספק לא מספק את הסחורה
כמו כן תמיד יכולה להיות בעיה גם במטען אבל הבדיקה שביקשתי ממך לעשות יכולה לפתור לך את החידה
יום טוב
תומר
נערך לאחרונה על ידי imac1; 27-09-2010 בשעה 14:30:30.
Team Zion
נולד לטוס
להלן מספר סיבות שיכולות להעיד על התופעה שאתה מתאר.
סיבה ראשונה, הטענה בפחות מ 1C: קח את הסוללה לאחר שימוש (כאשר היא פרוקה) והכנס אותה למחזור טעינה ב 1C.
אתה אומר שלוקח לך 3 שעות להטעין את הסוללה לכן בדוק כמה קיבולת הסוללה נטענת בכחצי שעת טעינה, צריך לבדוק אם המטען שלך מטעין בפחות מ 1C ולכן לוקח לו יותר מידיי זמן לטעון את הסוללה.
סיבה שניה, המטען מבצע את שלב הטעינה האחרון בו הוא מוריד את זרם הטעינה מוקדם מידיי מה שמאריך את זמן הטעינה אבל את זה ניתן לבדוק רק במעקב אחר כל תהליך הטעינה (צריך לבדוק שזרם הטעינה מתחיל לרדת שמתח התאים מגיע ל 4.2 בתום טעינת כ 90% מהקיבולת של הסוללה ולא לפני כן).
סיבה שלישית, חוסר יכולת של המטען להגיע לאיזון מדוייק של התאים מה שמאריך את זמן הטעינה.
צריך לבדוק את הנ"ל ולאחר שמוצאים את הבעיה צריך להצליב עם סוללה אחרת על מנת לוודא שהבעיה במטען ולא בסוללה.
תומר
ספק אמור לספק מתח קבוע וזרם משתנה בהתאם לצרכן אליו הוא מחובר במסגרת מגבלות ההספק אליו הוא תוכנן.
ספק שיפיל את מתח הכניסה בעקבות אי עמידה בזרם שהצרכן צורך, יגרום למטען להפסיק להטעין או פשוט יאתחל אותו (המתח יפול,המטען יפסיק להטעין,המתח יעלה בחזרה והמטען ידלק חזרה או שפשוט פעולת הטעינה תופסק תלוי במטען).
ספק תקול שלא ישמור על מתח כניסה יציב יפסיק את עבודת המטען אם יחרוג במתח מהתחום שהמטען אמור לעבוד בו ובמידה והחריגות קטנות הרי שהמטען לא ירגיש בכך (למטען יש מייצב מתח משלו) בכל מקרה זה לא רלוונטי לבעיה של טעינה שאורכת יותר זמן.
נערך לאחרונה על ידי ziki; 27-09-2010 בשעה 15:13:06.
לגבי הבלנסר IMX הוא מטען מעולה מציג את מתח התאים בנפרד
מציג את מתח הסוללה ומציג את הזרם שהסוללה מושכת
אני ממש לא מבין כיצד הוא לא מזהה היכן הבעיה
אני מטעין אתו את כל סוגי הסוללות בכל פעם אני טוען במתח אחר לפי
הצורך .. והספק שלי כולה 2.5 אמפר אני טוען איתו סוללה 2.8 אמפר שעה
מכוון לזרם 2 אמפר , זמן הטעינה גג שעה בדרך כלל פחות ..
TREX 450 PRO FBL
TREX 600 N FBL
TREX 700N FBL
TREX 700E V2 FBL
שלט DX7
למה כולם מחפשים מתחת לפנס..? די ברור שהבעיה במטען, יש מעגל בתוכו שדוגם את זרם הטעינה, ובמעגל הזה יש נגד הספק של 0.1 אוהם, סביר להניח שהנגד הזה נדפק.. אם בנגד הזה ההתנגדות עולה אז הוא משגע את הפיקוד של המטען.
אפשר לשלול את הבעיה מהספק כח חיצוני ע"י זה שתחבר את המטען למצבר ברכב, ותבדוק אם הבעיה נמשכת..
לפי מה שכתבת אתה פורק ולא מטעין
אני יוצא מנקודת הנחה שפשוט כתבת הפוך והכוונה היתה מ 3.4 ל 3.8
ההימור שלי בעניין הזה הוא המטען שפשוט לא מספק את זרם הטעינה הנכון (הוא מטעין בפחות מ 1C).
אל תמהר להסיק מסקנות, עשה את הבדיקות שכתבתי ודווח מה הקיבולת שהוכנסה לסוללה בחצי שעה, ועבור איזו סוללה.
ציקי ערב טוב
הבחור הצעיר לא סיפק אפילו נתון אחד קטן שיאפשר לנו להבין את מה שקורה
אצלו .
מניסיון המטען הזה עובד מאזור ה 10V ועד משהו כמו 18V
בתחום ה10V קיימות תופעות מוזרות במטען (וזה מניסיון איתו)ואני לא מדבר על התראה על מתח נמוך
ובלי שום קשר לא מזיק לבצע מדידה כדי שתוכל לשתף את הפורום אותו אתה שואל שאלות.
עכשיו יש ספקים שלא מעבירים מעל זרם מסוים על כל גיד שיוצא מהם גם את זה ראיתי וזה בלי שום תקלה בספק מדידה זאת יכלה לאשר לנו שזו לא הבעיה!!!!
ועכשיו לחלק הכי חשוב תודה "LEETAL"
למה כולם מחפשים מתחת לפנס..? די ברור שהבעיה במטען, יש מעגל בתוכו שדוגם את זרם הטעינה, ובמעגל הזה יש נגד הספק של 0.1 אוהם, סביר להניח שהנגד הזה נדפק.. אם בנגד הזה ההתנגדות עולה אז הוא משגע את הפיקוד של המטען.
אפשר לשלול את הבעיה מהספק כח חיצוני ע"י זה שתחבר את המטען למצבר ברכב, ותבדוק אם הבעיה נמשכת..
Team Zion