שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 21 מתוך 21

נושא: ירידת סל"ד belt-cp

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    1,017
    תודה!
    94
    הודה 64 פעמים ב 49 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל ירידת סל"ד belt-cp

    שבת שלום לכולם

    בעת ריחוף הרגשתי ירידת סל"ד- יש לציין שהבקר לא היה חם בצורה משמעותית
    בטיסה השניהלאחר החלפת פק-היה תקין
    האם קודם כל זו היחידה הבעייתית?
    ודבר שני-איך אפשר לבדוק תקינות הבקר הנ"ל?

    האם מומלץ להחליף אותו בדגם יותר חזק כגון 30a ?

    תודה מראש

    דותן

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    567
    תודה!
    2
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ירידת סל"ד belt-cp

    בבקרים ישנה פונקציה אשר נקראת LVC - Low Volteg Cut off , שתפקידה להגן על הסוללה מפני פריקת יתר ע"י התראה למטיס על מתח נמוך באמצעות ירידה בסל"ד המנוע, אני מניח שהירידה בסל"ד שהרגשת נובעת מכך שהבקר הפעיל הגנה זו.
    להבא תשתדל לא לפרוק את הסוללה עד נקודה זו.
    רועי

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    1,017
    תודה!
    94
    הודה 64 פעמים ב 49 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ירידת סל"ד belt-cp

    להלן העדכון: לאחר הטענה ארוכה ומלאה של הסוללה,בוצע נסיון נוסף של ריחוף.
    הריחוף היה כ-3 דקות לערך ושוב הרגשתי ירידת סל"ד
    בדיקת חום ידנית של הבקר-חם בגדר הנורמל.
    מה מומלץ לעשות?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    567
    תודה!
    2
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ירידת סל"ד belt-cp

    מה מתח הסוללה לאחר הריחוף?
    רועי

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    1,017
    תודה!
    94
    הודה 64 פעמים ב 49 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ירידת סל"ד belt-cp

    היי רועי

    לצערי אני עדיין לא מאובזר בבקר מתח.
    אני אחדד טיפה את מה שקרה:
    אתמול התחלתי ריחוף עם פק 2100-כעבור 5 דקות לערך ירידת סל"ד.
    החלפה לפק שני 1800 - ריחוף של 3-4 דקות-היה בסדר.
    היום-התחלת טיסה עם ה-1800 -4 דקות ריחוף-ירדית סל"ד.
    יש לציין שלאחר הירידת סל"ד נחתתי-מנוחה של חצי דקה והסל"ד חזר לעצמו.
    האם הגיוני ששני הפקים יהיו תקולים?

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    567
    תודה!
    2
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ירידת סל"ד belt-cp

    דרושים כמה פרטים נוספים
    1. האם אתה משתמש בשלט של Esky?
    2. האם הבקר הוא המקורי של ה BELT אם לא מה דגם הבקר.

    יתכן מאוד שבעבר פרקת את הפקים יתר על המידה כך שלאחר זמן קצר יחסית ישנה נפילה במתח הפק דבר שגורם לירידה בסל"ד.
    אם באמת מתח הפק הגיע למתח ה LVC של הבקר "מנוחה" והפעלה מחדש רק יהרסו את הפק ויגרמו לפריקת יתר.

    מאיזה איזור בארץ אתה?
    רועי

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    1,017
    תודה!
    94
    הודה 64 פעמים ב 49 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ירידת סל"ד belt-cp

    אכן שלט ובקר מקוריים של esky.
    המסוק אצלי בערך כשבועיים.
    ידוע שעניין זמן הטיסה כשאין מד מתח הינו לא מדויק לחלוטין
    אך אני יודע שלא הגעתי למצב שבו ירד הסל"ד בכדי לנחות.
    הזמן שנלקח היה בערך 8 דקות (לכל פק)לשני הפקים שהזכרתי קודם וכמובן ריחוף בלבד כרגע
    ללא idle וכד.

    אני מראשון לציון
    תודה

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    567
    תודה!
    2
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ירידת סל"ד belt-cp

    יש לך 2 כפתורים סיבובים בשלט האם 2 הכפתורים נמצאים באמצע?
    רועי

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    1,017
    תודה!
    94
    הודה 64 פעמים ב 49 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ירידת סל"ד belt-cp

    כן-כביכול על 0

    האם בקר שניתן לתכנות יעבוד טוב עם רדיו esky?
    תוכל לתת לי פרטים לגבי המודים שיש בבקרים?

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ירידת סל"ד belt-cp

    ציטוט נכתב במקור על ידי kal1311 צפיה בהודעה
    כן-כביכול על 0

    האם בקר שניתן לתכנות יעבוד טוב עם רדיו esky?
    תוכל לתת לי פרטים לגבי המודים שיש בבקרים?
    לגבי בקר - מומלץ Turnigy 40A מ HobbyCity. שים לב שיש שני דגמים, שניהם טובים אבל בנראה הטוב מביניהם זה ה Sentry שהוא עם Switching BEC ומבקר את התאים עצמם ולא רק את מתח הסוללה כולה. המחיר של שניהם בערך זהה ורצוי לרכוש גם את כרטיס התכנות (יופיע לך מתחת להם)

    אבל לי נשמע שהבעיה היא הסוללה. יכול להיות שאם טסת 8 דקות עם 1800mAh אז פגעת בהן.

    עוד רכיב שאולי יעניין אותך הוא מכשיר שמבקר על מתח הסוללה ומצפצף כאשר המתח נופל מתחת לסף מסוים. יש מספר כאלה, אני קניתי אחד לאחר סריקה של בערך כל אלה שקיימים ואני די מרוצה כיוון שניתן לתכנת לו מתח + הוא מצפצף (לא צריך לראות נורות) : http://www.customidea.com/shop/produ...roducts_id=102

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    567
    תודה!
    2
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ירידת סל"ד belt-cp

    גם לדעתי הבעיה בסוללה ולא בבקר.
    רועי

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    דרום לבנון
    הודעות
    285
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ירידת סל"ד belt-cp

    פעם היה לי בעיה במיסב החד כיווני הוא כבר לא תפס כמו שצריך וכתוצאה מכך מהירות הסיבוב ירדה.
    שווה בדיקה לדעתי
    Spektrum DX6i
    Trex-250 Super Combo
    Trex-500 ESP (בקופסא) + Spartan DS760 + 9257

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    1,017
    תודה!
    94
    הודה 64 פעמים ב 49 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ירידת סל"ד belt-cp

    אהלן חברים

    קודם כל תודה לכולכם על העזרה.
    את הבטריות לקחתי לחבר עם מכשיר פורק/טוען שיבדוק אותן לעומק ואז נדע אם הבעיה מהן.
    במידה והכל בסדר איתן-נעבור לבדיקה של אותו מיסב? היכן ממוקם ואיך לבדוק?

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    567
    תודה!
    2
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ירידת סל"ד belt-cp

    פורק???? תבדוק שהחבר יודע איך לטעון LIPO כי פריקה של הסוללה תגרום לנזק....
    רועי

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    1,017
    תודה!
    94
    הודה 64 פעמים ב 49 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ירידת סל"ד belt-cp

    אהלנים

    לאחר בדיקה של הבטריות-ממצאים תקינים לחלוטין.
    היום שוב לאחר 3-4 דקות ריחוף -ירידת סל"ד.
    בבדיקה ידנית של הבקר מייד לאחר הנחיתה הורגש חום מסוים שאינני יודע במדויק אם תקין או לא-בואו נגיד שלא יכולתי להחזיק את האצבע שם יותר מ-5-6 שניות. זה מקובל??
    כדאי יהיה להחליף את הבקר המקורי הזה ולהיות שקט?
    האם למישהו יש בקר 40a טוב בשביל הbelt cp ?

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ירידת סל"ד belt-cp

    ציטוט נכתב במקור על ידי kal1311 צפיה בהודעה
    אהלנים

    לאחר בדיקה של הבטריות-ממצאים תקינים לחלוטין.
    היום שוב לאחר 3-4 דקות ריחוף -ירידת סל"ד.
    בבדיקה ידנית של הבקר מייד לאחר הנחיתה הורגש חום מסוים שאינני יודע במדויק אם תקין או לא-בואו נגיד שלא יכולתי להחזיק את האצבע שם יותר מ-5-6 שניות. זה מקובל??
    כדאי יהיה להחליף את הבקר המקורי הזה ולהיות שקט?
    האם למישהו יש בקר 40a טוב בשביל הbelt cp ?
    תסתכל על התגובה שלי מלמעלה ואם תעשה חיפוש בפורום תגיע לזה שזה מתבסס על שאלות זהות בעבר.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    1,017
    תודה!
    94
    הודה 64 פעמים ב 49 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ירידת סל"ד belt-cp

    צודק-תודה

    אך האם לדעתך זה יפתור את הבעיה?

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ירידת סל"ד belt-cp

    ציטוט נכתב במקור על ידי kal1311 צפיה בהודעה
    צודק-תודה

    אך האם לדעתך זה יפתור את הבעיה?
    אין לי מושג. אבל אם זו בעיית בקר אז הבקר הזה בפירוש טוב. זה אותו אחד כמו HobbyWing ועוד מספר שמות אחרים שהוא נמכר תחתם.
    מאיפה אתה בארץ?

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    567
    תודה!
    2
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ירידת סל"ד belt-cp

    דותן,

    מה הכוונה ב "ממצאים תקינים לחלוטין"???
    כיצד התבצעה בדיקת הסוללות?
    לדעתי הבעיה היא בסוללה ולא בבקר.
    רועי

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    1,017
    תודה!
    94
    הודה 64 פעמים ב 49 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ירידת סל"ד belt-cp

    שבת שלום לכולם

    לאחר השרשור הארוך והמייגע לגבי ירידת הסל"ד שחווה הבלט סי פי שלי החלטתי לשתף אתכם שהוחלף בקר מהירות ל-35 אמפר והכל בסיידר.
    אני מודה שוב לכל חברים כאן שייעצו,הגיבו ועזרו.

    דותן

  21. #21
    אורח Guest

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ירידת סל"ד belt-cp

    ציטוט נכתב במקור על ידי kal1311 צפיה בהודעה
    שבת שלום לכולם

    לאחר השרשור הארוך והמייגע לגבי ירידת הסל"ד שחווה הבלט סי פי שלי החלטתי לשתף אתכם שהוחלף בקר מהירות ל-35 אמפר והכל בסיידר.
    אני מודה שוב לכל חברים כאן שייעצו,הגיבו ועזרו.

    דותן
    לא הספקתי להגידלך שזה הבקר.
    היה לי את זה פעם אחת במיני טיטאן

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •