תגובה להודעה: טסט לא מוצלח ליאק של טלינק, צריך עצות

נכתב במקור על ידי
aofer
היום אחרי שהחלפתי את המנוע ל3530 עד שיגיע המנוע החדש ושמתי פרופלור 10X4.7 הייתי מוכן לעלות לאוויר ואז התחילו הבעיות ברדיו, בהתחלה חשבתי שמאריך של הסרבו או הסרבו של ההגה כיוון נדפק בסוף התברר לי שמשהו במקלט לא טוב ויש מצב שזה גם מה שגרם לי לאבדן שליטה לפני יומיים.
החלפתי מקלט למקלט פוטבה שלצערי קצת יותר גדול וכבד, בדקתי שהכל מאוזן ואחרי בערך שעה וחצי של התקשקשות בשטח הטיסן עלה לאוויר.
התחילה קצת רוח שדי הציקה ובאמת מרגישים שחסר לטיסן כח, נראה לי שזה גם בגלל ששמתי לטסט פרופ סיני. בפול המנוע מושך 30A ונותן בסביבות ה300W.
ההגאים לא היו מספיק חריפים גם בלי דיול רייטס ואחרי הנחיתה הוספתי עוד תנועה למאזנות ולהגה גובה.
בטיסה השניה הוא התנהג יותר יפה והתחלתי לנסות כל מיני תרגילים, לטעמי עדיין הרולים לא מספיק מהירים, אני לא בטוח מה הסיבה, אולי זה קשור למנוע החלש יחסית.
הטיסן היה ממש קליל להטסה, את הנחיתות ביצעתי עם קצת מנוע ולא היו שום בעיות מיוחדות.
אולי אלך להטיס אותו שוב היום אבל אני מת כבר שיגיע המנוע החזק יותר כדי שבאמת יהיה אפשר להשתולל.
נ.ב הדבקתי את המאזנת עם הדבק של ביזון, דבק מעולה! כאילו המאזנת לא נקרעה בכלל.
35-30 זהו אחלה מנוע...
שים לו פרופ 11X4.7 והוא יהיה מעולה.
וגם יחזיק לך יותר זמן טיסה(לעומת- 35-36).
נערך לאחרונה על ידי yanivoz; 25-09-2010 בשעה 10:00:57.
escapade great planes
cessna 400- נמכר
funjet
yak 55 telink - נמכר
multiplex minimag