הסרוו המקורי התחיל להקליק ולזייף אחרי עשרות הקפיצות וההתהפכויות, ואחרי נסיעה די פרועה בשטח חקלאי שהעמיסה עליו.
עכשיו אני לא יודע איזה סרוו לבחור מהסיני, האם אני צריך torque של 20 ק"ג או מה?
הסרוו המקורי התחיל להקליק ולזייף אחרי עשרות הקפיצות וההתהפכויות, ואחרי נסיעה די פרועה בשטח חקלאי שהעמיסה עליו.
עכשיו אני לא יודע איזה סרוו לבחור מהסיני, האם אני צריך torque של 20 ק"ג או מה?
הסרוו הזה בן ז... בדיוק למה שאתה צריך
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...sp?idProduct=2
אני מקווה שאין לי שגיאות כתיב
שלא תטחן לי המוח![]()
אני הזמנתי את הסרוו הזה:
http://www.hobbycity.com/hobbyking/s...idProduct=9440
הוא מיועד לזחלן העתידי שלי לכן עדיין אני לא יכול להגיד לך עם הוא עמיד, וטוב לטווח ארוך.
אני חושב שמה שBOP999 הביא לך יכול לספק אותך.
מתן.
שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.
אייל איזה מכונית אתה מסיע? בסרוו כמו בסרוו צריך משהוא כמה שיותר איכותי.. אני לא יודע על טיסנים הרבה אבל אני משער שבטיסנים עניין הסרווים יותר אמין..
מטאל-גיר אכן יחזיק יותר זמן..אני מניח שבגלל שזאת מכונית חובבנית אתה לא מתכוון להשקיע יותר מדי ובצדק..אז לך באמת על משו סיני אבל תדע שאתה לא צריך 20 קילוגרם של כוח.. מספיק ל1:10 טראק אפילו 9 קילו כולל חישוב בהגזמה כי זה סיניל'ה..
במכונית ישנו חלק, בעצם מערכת קטנה שנקראת סרוו-סיבר תפקידה לאפשר לגלגלים (במקרים של הפעלה מאולצת) לזוז מבלי להוזיז את הסרוו. הסרווסיבר ניתן לכיוון.
אם בא לך להתעסק עם זה, תבדוק עד כמו קשה להוזיז את הגלגלים ובלי להודיד את זרוע הסרוו.
אם זה כמעט בלטי אפשרי הרי שהסרווסיבר חגור מדי, יש לפרק ולפתוח טיפה אותו (אום או בורג שנועל מנגנון קפיצי שכזה)
מקווה שהבנת ולא סיבכתי אותך..
שתי הקישורים שקיבלת נראים טוב, מבחינת המחירים, הראשון יותר מוצדק כי אתה לא באמת צריך 14 קילו אבל אני לא מכיר את החברות האלו ,אתם אמורים להכיר אותן..
אם ככה העדיפות הברורה היא למהירות, אז נראה לי שאני אקח את זה:
Turnigy Metal Gear Servo 60g/15.5kg/.16sec
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=9617
עולה 10.20$ בסווארם והוא מהיר וחזק יותר מהשכנים שלו בקטגוריית המחיר הזו.
הנתונים שם באתר די מזייפים.
לך על בלו בירד, יחסית הרבה מסיעים איתם, הוא לא שיא האיכות אבל ל20$ הוא אחלה של סרוו.
סרוואים ברמת הביצועים שלו מחברות מוכרות עולים בסביבות ה80$+
לא נכון.
הסרוו סייבר פועל ככה:
אתה מסיע לך כיף, ואז! פתאום- אתה עובר במקום צר כך שהגלגלים "נעולים" ואתה לא יכול לתת היגוי.
אז במקום לנסות ולשרוף את הסרוו, הסרוו סיבר "מחליק" ומאפשר לסרוו לזוז למרות שהגלגלים "נעולים"
אני היום התקנתי את הבלו בירד (הזאת שנתתי לך קישור) בטן טי, ונראה מרשים מאוד!!!
חזק בטירוף! אבל קצת איטי...
ד"א
אני ממליץ לך לבוא לגלילות לטעום קצת מהתחום האמיתי
אתה תוכל לראות את הסרוו סייבר בפעולה, ואני אתן לך מיכל עלי![]()
נערך לאחרונה על ידי ebay007; 01-01-2011 בשעה 19:06:16.
מתן.
שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.
מתן אני מציע שתשאיר לגדולים ומבינים ממך להציע ולהסביר על דברים מבלי להתערב, ככה גם הבחור יקבל את המידע הנכון וגם לא תצא נבוך מהשטויות שאתה מדבר..
סרווסיבר נועד ונוצר למצבים שהמכונית מתהפכת\מתגלגלת\מקבלת מכה מהצד. מה שיגרום להזזה מאולצת של הגלגלים הקדמיים, הסרבווסייבר מפריד בין תנועת הסרוו לבין תנועת הגלגלים בצורה מוגבלת ביותר, אם הסרוו שלך מצליח להסתובב כשהגלגלים אינם זזים אז או שהסרוו שלך 25 קילו-ואולי גם יש צורך ביותר..והוא לא, תאמין לי. או שהסרווסיבר שלך לא פועל כמו שצריך ויש צורך לסגור אותו..
אייל ,אכן אתה מוזמן למסלול טופדרייב, אולי תזכה בלהסיע מכונית מקצועית מא' ועד ת' במסלול..![]()
דן, לא הבנתי שזה אתה!
בסופו של דבר אנחנו מסכימים על אופן העיקרון, אבל לא בדיוק על אופן השימוש.
מה שכתבתי זה מה שהבנתי מהחברה או שפשוט לא הבנתי נכון.
מתן.
שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.
http://www.efly.co.il/forums/showthr...ht=servo+saver
אייל, תסתכל על הקישור ששמתי
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
לא מזמן הסיני שלח פרסומת על סרוו בטכנולוגיה חדשה , במקום פוטנצימטר משהו עם מגנטים אם הבנתי נכון והוא אמור להיות יותר מדויק ויותר עמיד אם הבנתי נכון.