שלום לכולם,
אני מרכיב על המסוק מנוע חדש O.S 37 ואני רוצה לדעת כמה סיבובים אני אמור לפתוח את הסיכות למשך ההרצה.
תודה,
אלרן
שלום לכולם,
אני מרכיב על המסוק מנוע חדש O.S 37 ואני רוצה לדעת כמה סיבובים אני אמור לפתוח את הסיכות למשך ההרצה.
תודה,
אלרן
אוקי מצאתי שרשות שמתייחס לגבי הרצה נכונה.
לגבי הסיכה החיצונית אני מתחיל ב 2.5 סיבובים בערך שהיא פתוחה מה לגבי הסיכה הפנימית? 1.5?
אני חושב שרשום לך בהוראות בדיוק כמה צריך
אני לא זוכר שצריך לגעת בסיכה הנגדית בזמן ההרצה וזה גם לא מתבקש ע"י היצרן.
באופן כללי המנוע מגיע עם סיכה נגדית מכוונת ואת הכיוון העדין שלה בד"כ עושים כשמגיעים לכיוון מנוע סופי.
ההרצה מתבצעת עם מנוע שאינו מכוון לביצועים ועשיר ביותר לכן כל עניין ההחשה של המנוע אינו נושא לכיוון בזמן הרצה.
עבור על עמ' 17 ו 20 שמתייחסים לעניין ההרצה והסיכה הנגדית.
ההנחיות מדברות על הרצה של מספר טיסות עשירות 2.5-3 סיבובים של הסיכה הראשית שהם כ 1.5 סיבובים מעבר לכיוון האופטימלי של המנוע.
מומלץ לעשות את ההרצה בטיסה רגועה, מצד אחד לתת למנוע מאמץ מתון בלבד בטיסה ומצד שני לתת לו קירור טוב תוך כדי טיסה, כל טיסה לסגור מעט סיכה כך במשך כ 4-5 מיכלים עד לכיוון אופטימלי שבד"כ מגיעים אליו בסיכה ראשית שפתוחה באיזור ה 1.5.
כשמתכנסים לכיוון הזה אז כדאי לתת דגש לכיוון הסיכה הנגדית שאחראית על ההחשה של המנוע בתחום הנמוך.
לזה אני קורה מקצועיות
שבוע הבא יגיעו חלקים אחרונים למסוק ואז לאויר העדכן איך היה.
תודה ציקי