שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

נושא: צריך יעוץ מכל ה Brainiacs של התחום

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    157
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל צריך יעוץ מכל ה Brainiacs של התחום

    אני יודע שזה לא פורום מכוניות אבל בכל זאת, זה המקום לשתף ולקבל רעיונות מגניבים...
    אז ככה, אני רוצה לחשמל מכונית ניטרו, בעלת מנוע 21 (2.5 כ"ס, 38000 סל"ד)

    האם זה אפשרי לדעתכם? מה מבחינת כח? האם מערכת חשמל יכולה להגיע לביצועים כאלה?
    באיזה מחיר כלכלי? איזה מחיר אחר? משקל, וכו...
    אנא פזרו הצעות כיד הדמיון הטובה עליכם, בצירוף הסברים תומכים.
    האם יש מישהו שכבר הלך בדרך זו?

    תודה מראש לכולכם

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    194
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: צריך יעוץ מכל ה Brainiacs של התחום

    2.5 כוחות סוס~ 2000 ואט
    אפשרי כמובן אבל תצטרך להפרד מהרבה כסף כתלות בטיב המערכת שתבחר.
    מנוע ובקר בערך 300 $ (לא סיני)
    סוללה לפחות אותו סכום
    כל המערכת תהיה כבדה יותר ממנוע בנזין באותו הספק

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    157
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: צריך יעוץ מכל ה Brainiacs של התחום

    איזה מנוע למשל נותן הספק כזה?
    חוצמזה, בהזדמנות זו, תוכלו להסביר בבקשה מה המשמעות של KV על המנוע החשמלי?..
    כתוב 4300KV מה זה אומר על ההספק? האם במקרה זה, מספר גבוה יותר, זה חזק יותר?
    מה בנוגע למהירות הסיבוב המקסימאלית? באיזה סימון משתמשים?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    רמת השרון
    הודעות
    724
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: צריך יעוץ מכל ה Brainiacs של התחום

    לדעתי עדיף לך למכור את המכונית שיש לך כרגע ולקנות אחת אורגינלית חשמלית אני אישית ראיתי כאלה ממש מהירות וחזקות חשמליות.. עם בקר כפול ו2 מנועים על אותו גיר ולאותו ציר שזה כח כפול..
    אז עדיף לך לקנות ישר אורגינלית..
    ולמה אתה מחפש לעשות חשמלית? מה רע בבנזין?
    לגבי הKV . הKV הוא בעצם הסלד של המנוע.. ב1V זאת אומרת שאם יש לך מנוע חשמלי שהוא 2700 KV עם סוללה 11.1 אתה תגיע קרוב ל30000 אלף סלד..
    תקנו אותי אם אני טועה במשהו.
    מקווה שעזרתי ובהצלחה.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    194
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: צריך יעוץ מכל ה Brainiacs של התחום

    ציטוט נכתב במקור על ידי toto צפיה בהודעה
    איזה מנוע למשל נותן הספק כזה?
    חוצמזה, בהזדמנות זו, תוכלו להסביר בבקשה מה המשמעות של KV על המנוע החשמלי?..
    כתוב 4300KV מה זה אומר על ההספק? האם במקרה זה, מספר גבוה יותר, זה חזק יותר?
    מה בנוגע למהירות הסיבוב המקסימאלית? באיזה סימון משתמשים?
    יש הרבה מנועים של hacker, neu, kontronik ואחרים שמגיעים להספק הזה
    kv מתייחס למספר הסיבובים לדקה שיסתובב ציר המנוע ללא עומס עליו על כל וולט שתספק לו.
    מספר גבוהה יותר אומר סל"ד גבוהה יותר אבל מומנט נמוך יותר. אתה צריך להתייחס גם למומנט המופעל על ידי הגיר והגלגלים של המכונית על המנוע , אם תבחר מנוע עם Kv גבוה מדי צריכת הזרם תהיה גבוהה מדי והמנוע או רכיבים אחרים עלולים להינזק.
    לגבי סל"ד מכסימלי- לרוב הייצרן מציין זאת במפרט של המנוע
    kontronik-25000
    neu- 60000-50000
    עד כמה שאני זוכר....כמובן שצריך לבדוק פרטנית
    לסיכום העניין, נראה לי שהעצה של לקנות מכונית מוכנה היא עצה טובה מאוד, חבל לעשות נסיונות שכנראה לא יתנו תוצאה אופטימלית.
    אם אתה מתעקש לקנות מנוע כדאי לך להתייעץ בפורום rcgroups . יש שם פורום מכוניות ובעלי הנסיון יוכלו לעזור לך.

    בהצלחה בכל אופן

    עמיחי

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •