היי...
האם מישהו מכם ניסה את המוצר הזה בעבר?
http://www.rcecho.com/aeo-model-1550...ess-motor.html
זה 2 מנועים או אחד עם תמסורת גג"ש?
היי...
האם מישהו מכם ניסה את המוצר הזה בעבר?
http://www.rcecho.com/aeo-model-1550...ess-motor.html
זה 2 מנועים או אחד עם תמסורת גג"ש?
זה שניים.
מדובר בשני מנועים נפרדים - שניהם brushless outrunner, אשר לקדמי יש ציר חלול, שדרכו עובר הציר של האחורי ומסובב את המדחף הקדמי.
תדרש לשני בקרים נפרדים, המוזנים שניהם מערוץ 3 במקלט, עם 'מאזֵן'; כדי ששני המדחפים יסובו במהירות זהה\קרובה מאוד...
...ציפור קטנה לחשה לי כעת, שקיימת קרבה משפחתית בין המנוע הכפול הזה, לבין הקוזנצוב NK-12.
אבל שיטת הבקרה קצת שונה ויש הפרש קטן בין ההספקים שלהם...
נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 12-01-2011 בשעה 10:10:57. סיבה: תיקון.
מה ההיתרון של השיטה הזאת??
היתרון של שיטת המדחפים ההפוכים, הוא שהאויר הנזרק לאחור על ידיהם נע ישר לאורך הטיסן; ולא באופן לולייני, כמו שקורה עם מדחף יחיד.
התוצאה היא איזון המטוס ומניעת תופעות הנגרמות ע"י זרימה לא אורכית על הגה-הכיוון.
הזרימה 'הרגילה' של מדחף יחיד, דורשת שימוש בהגה-הכיוון לתיקון (ימינה עם גלגל חרטום - שמאלה ולאחר מכן ימינה עם גלגל-זנב), בעת ריצת ההמראה.
עם המדחפים ההפוכים, הטיסן מאיץ ישר קדימה ורק רוח-צד מחייבת התייחסות ותיקון.
אין גם השפעה של ה-P-factor בעת נסיקה.
בנוסף, הסחב כפול לערך, ביחס למדחף בעל אותו הקוטר; כתוצאה מהכפלת מספר הלהבים.
דר, שכחת את השיקול הכי חשוב.
הדו נראה סקסי!!!!!