אבי, האם תוכל לפרט את מצב המצערת כשאתה טס?
כוונתי האם אתה ממריא במלא ואז כשמגיע לישרה ואופקית אתה מוריד אותה ל50-80% או שאתה מעלה ומוריד אותה רק לפני נחיתה?
דע לך ששימוש נכון במצערת מאריך את זמן הטיסה ולא בכל מצב צריך 100% מצערת פתוחה.
אתן לך פה דוגמה מ"החיים" (כבר נתתי פעם אבל זה משהו ששוה לחזור).
לחברי יש אז"מ (אולטראלייט) ויש לו שני שותפים, כאשר אנו טסים (ואני איני מקלי המשקל ) הוא מכוון את המצערת ל4500 סל"ד בשיוט ואנו טסים בתצרוכת ממוצעת של 13 ליטר לשעה.
שותפיו , אוהבים "יותר אקשן" וטסים על 4800 סל"ד, תצרוכת הדלק שלהם היא 16 ליטר לשעה.
ההבדל במהירות הטיסה כ5% (

).
אם כך מה אני אומר? עלה לאויר התייצב בישרה ואופקית והתחל להפחית מצערת כל עוד אתה לא שוקע, זהו מצב טבעי וטוב לטיסן, קזז אותו במצב הטיסה הזה ותראה שאתה נשאר באויר לזמן ארוך משמעותית. (כמובן לא לשכוח לפתוח קצת חזרה ביציאה מפניות, טיפוס, ותרגילים ארובטיים

)
לעניין הסוללות, בצע להן טעינה ב"BALANCE" כשהמטען מכוון בדיוק ל1C. ואחרי כן טען אותן למצב STORAGE , רק לפני ההטסה טען אותן חזרה בFAST.
בהצלחה (אגב, קניית סוללות חדשות תשפר את מצבך בלי קשר לכלום כי הסוללות של היום הן לא הסוללות של אתמול)