שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 22 מתוך 22

נושא: מעבר לכמות המנועים... מה ההבדל....

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    1,088
    תודה!
    9
    הודה 15 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מעבר לכמות המנועים... מה ההבדל....

    מה ההבדל בין קוואד ו-הקסא?

    יציבות? כושר הרמה?
    ארז
    !!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    1,088
    תודה!
    9
    הודה 15 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר לכמות המנועים... מה ההבדל....

    ואם אני כבר שואל....

    את המתח לוקחים מה-BEC של בקר אחד או מחברים ביחד?
    ארז
    !!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    קרית ים
    הודעות
    931
    תודה!
    17
    הודה 42 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר לכמות המנועים... מה ההבדל....

    ציטוט נכתב במקור על ידי erazz צפיה בהודעה
    ואם אני כבר שואל....

    את המתח לוקחים מה-BEC של בקר אחד או מחברים ביחד?
    אחד! חס וחלילה לקצר כמה ביחד. חלק מהלוחות באים עם מייצב פנימי ואז אתה פשוט מחבר אליו את הסוללה ישירות.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    1,088
    תודה!
    9
    הודה 15 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר לכמות המנועים... מה ההבדל....

    דווקא ראיתי שאנשים מחברים את מחברי ה-RC ללא כל מחשבה. (גם אני נחרדתי)
    בעצם זה די הגיוני להשתמש רק באחד - גם ככה זו רק סוללה אחת. רק צריך לא לחבר את ה-"+". חיזקת את דעתי

    מה לגבי השאלה הראשונה?
    ארז
    !!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    קרית ים
    הודעות
    931
    תודה!
    17
    הודה 42 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר לכמות המנועים... מה ההבדל....

    דבר אחד ברור וזו היתירות. עם 8 מנועים יכול ללכת מנוע ועדיין תטוס. עם 6 מנועים זה כבר יהיה גבולי. עם 4 מנועים kiss your ass goodbye, ריסוק מיידי מובטח. הנה מה שקורה (במיקרה הזה סתם היה פרופלור רופף):



    כך שאם הייתי צריך להרים מצלמה יקרה או לטוס מעל אנשים לא הייתי מתפשר. כמובן שיש דברים אחרים שמתקלקלים כך שאם דואגים ליתירות צריך לעשות זאת בצורה נבונה.

    מעבר לזה אני לא ממש יודע. מסתובבים פה כמה בעלי נסיון עם 8 מנועים שיוכלו לשפוך אור על הנושא.

    דרור

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר לכמות המנועים... מה ההבדל....

    שישה מנועים גם לא נותנים יתירות, אתה אומנם לא תיפול כמו אבל אבל תסתבסב חזק מאוד בדרך לריצפה.
    (למעט תצורה של טרי קופטר כפול - בדומה ל X6 של דרגנפליי - יש להם סרטון שהוא טס בלי פרופ.)
    גיא.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר לכמות המנועים... מה ההבדל....

    ציטוט נכתב במקור על ידי master_bebe צפיה בהודעה
    שישה מנועים גם לא נותנים יתירות, אתה אומנם לא תיפול כמו אבל אבל תסתבסב חזק מאוד בדרך לריצפה.
    (למעט תצורה של טרי קופטר כפול - בדומה ל X6 של דרגנפליי - יש להם סרטון שהוא טס בלי פרופ.)
    בסרטון של ההקסה של מיקרוקופטר הם מבטלים מנוע אחד והוא טס "בלי בעיות".

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר לכמות המנועים... מה ההבדל....

    ציטוט נכתב במקור על ידי master_bebe צפיה בהודעה
    שישה מנועים גם לא נותנים יתירות, אתה אומנם לא תיפול כמו אבל אבל תסתבסב חזק מאוד בדרך לריצפה.
    (למעט תצורה של טרי קופטר כפול - בדומה ל X6 של דרגנפליי - יש להם סרטון שהוא טס בלי פרופ.)
    מה ההבדל בין 6 מנועים לטרי-קופטר כפול ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    1,088
    תודה!
    9
    הודה 15 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר לכמות המנועים... מה ההבדל....

    אז בכ"ז, למה הקסה? מה זה נותן?
    ארז
    !!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    161
    תודה!
    0
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר לכמות המנועים... מה ההבדל....

    בעיקר יכולת העמסת PAYLOAD נוסף.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר לכמות המנועים... מה ההבדל....

    ציטוט נכתב במקור על ידי אייל שפירא צפיה בהודעה
    בסרטון של ההקסה של מיקרוקופטר הם מבטלים מנוע אחד והוא טס "בלי בעיות".
    זה לא סרטון של אוקטו ?
    גיא.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר לכמות המנועים... מה ההבדל....

    ציטוט נכתב במקור על ידי erazz צפיה בהודעה
    ואם אני כבר שואל....

    את המתח לוקחים מה-BEC של בקר אחד או מחברים ביחד?
    ראה את זה:
    http://www.efly.co.il/forums/showpos...8&postcount=28


    ציטוט נכתב במקור על ידי master_bebe צפיה בהודעה
    שישה מנועים גם לא נותנים יתירות, אתה אומנם לא תיפול כמו אבל אבל תסתבסב חזק מאוד בדרך לריצפה.
    (למעט תצורה של טרי קופטר כפול - בדומה ל X6 של דרגנפליי - יש להם סרטון שהוא טס בלי פרופ.)
    לכלים הנ"ל אין יתירות ואני אסביר: 3-6 מנועים אין בכלל. כאשר לוקחים אוקטו נגיד של מיקרוקופטר, מעלים אותו עם סוללה לטיסה של נגיד 10 דקות, או בקיצור העמסה מינימאלית, משקל הכלי נטו. ישנה יתירות של שני מנועים אפילו.
    אז למה אמרתי שאין?! אחת הסיבות להטיס אוקטו היא יכולת ההרמה המדהימה שלו. ברגע שהכלי הזה עמוס = ציוד צילום+מנגנון ייצוב למצלמה+סוללה שיכולה לסחוב את כל הנ"ל למשימה של 15 דקות - אין שום יתירות - תוריד מנוע אחד ואתה בדרך למטה.

    מלבד קושר ההרמה, אני מתרשם שדיוק התנועות בשישה ושמונה מנועים הוא הרבה יותר טוב, חלק ורציף. אולי בגלל שגודל הדיסקה הכללי גדל או בגלל שיש יותר נקודוק (מנועים) על גרף הייצוב? בסה"כ התחושה היא שונה מאוד בין הכלים השונים.

    פרופיציק
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר לכמות המנועים... מה ההבדל....

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק רונן צפיה בהודעה
    ראה את זה:
    http://www.efly.co.il/forums/showpos...8&postcount=28




    לכלים הנ"ל אין יתירות ואני אסביר: 3-6 מנועים אין בכלל. כאשר לוקחים אוקטו נגיד של מיקרוקופטר, מעלים אותו עם סוללה לטיסה של נגיד 10 דקות, או בקיצור העמסה מינימאלית, משקל הכלי נטו. ישנה יתירות של שני מנועים אפילו.
    אז למה אמרתי שאין?! אחת הסיבות להטיס אוקטו היא יכולת ההרמה המדהימה שלו. ברגע שהכלי הזה עמוס = ציוד צילום+מנגנון ייצוב למצלמה+סוללה שיכולה לסחוב את כל הנ"ל למשימה של 15 דקות - אין שום יתירות - תוריד מנוע אחד ואתה בדרך למטה.

    מלבד קושר ההרמה, אני מתרשם שדיוק התנועות בשישה ושמונה מנועים הוא הרבה יותר טוב, חלק ורציף. אולי בגלל שגודל הדיסקה הכללי גדל או בגלל שיש יותר נקודוק (מנועים) על גרף הייצוב? בסה"כ התחושה היא שונה מאוד בין הכלים השונים.

    פרופיציק
    לגבי הרגשת החלקות והיציבות - מדובר על מומנט אינרציה של הכלי, כלי גדול וכבד שהמסה מפולגת יותר יהיה יציב יותר ורגיש פחות להפרעות. תדמיין משאית מרחפת באוויר ואותך מנסה לסובב אותה...
    לגבי היתירות, אין מצב ליתירות של שני מנועים, במיוחד אם הם בכיוון סיבוב זהה.
    לאף אחד אין מטרה להמשיך לטוס בשנייה של כשל, העניין הוא נחיתה/ ריסוק עם מינימום נזק.
    ברחפנים ישנם סיבות רבות שיכולות לגרום לכשל, וכמה מהם קריטיות, כשל של ה I2C BUS, מוריד לך את הכלי כמו אבן גם עם 20 מנועים...
    שבר של פרופ' (כתוצאה ממפגש עם מכשול או סתם כשל של הפרופים המעאפנים שמגיעים איתו) יגרום לויברציות כל כך חזקות בכלי, שאני בספק אם הוא יהיה נשלט או יתפרק באוויר. הסיכוי לכשל במנוע הוא נמוך מאוד...
    גיא.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר לכמות המנועים... מה ההבדל....

    ציטוט נכתב במקור על ידי master_bebe צפיה בהודעה
    לגבי הרגשת החלקות והיציבות - מדובר על מומנט אינרציה של הכלי, כלי גדול וכבד שהמסה מפולגת יותר יהיה יציב יותר ורגיש פחות להפרעות. תדמיין משאית מרחפת באוויר ואותך מנסה לסובב אותה...
    לגבי היתירות, אין מצב ליתירות של שני מנועים, במיוחד אם הם בכיוון סיבוב זהה.
    לאף אחד אין מטרה להמשיך לטוס בשנייה של כשל, העניין הוא נחיתה/ ריסוק עם מינימום נזק.
    ברחפנים ישנם סיבות רבות שיכולות לגרום לכשל, וכמה מהם קריטיות, כשל של ה I2C BUS, מוריד לך את הכלי כמו אבן גם עם 20 מנועים...
    שבר של פרופ' (כתוצאה ממפגש עם מכשול או סתם כשל של הפרופים המעאפנים שמגיעים איתו) יגרום לויברציות כל כך חזקות בכלי, שאני בספק אם הוא יהיה נשלט או יתפרק באוויר. הסיכוי לכשל במנוע הוא נמוך מאוד...
    שם הנעורים של אימי היה "אינרציה" (ראה חתימה), אתה לא רואה שום השפעה מעבר לאנרציה? נראה לי שיותר נקודות דחף יתנו ביצועי תיקון טובים יותר. ראית פעם כלי עם 22 מנועים?
    דוגמה מהצד השני: לקחתי את הקואד שעכשיו בניתי והעלתי לו את המסה קרוב להקסה. לצורך העניין מומט אנרציה דומה. ההתנהגות שלו נהייתה מגעילה שחבל על הזמן.

    לגבי השאר אתה צודק, I2C זה ממש אסון.

    ממומנטיציק אנרציה
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר לכמות המנועים... מה ההבדל....

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק רונן צפיה בהודעה
    שם הנעורים של אימי היה "אינרציה" (ראה חתימה), אתה לא רואה שום השפעה מעבר לאנרציה? נראה לי שיותר נקודות דחף יתנו ביצועי תיקון טובים יותר. ראית פעם כלי עם 22 מנועים?
    דוגמה מהצד השני: לקחתי את הקואד שעכשיו בניתי והעלתי לו את המסה קרוב להקסה. לצורך העניין מומט אנרציה דומה. ההתנהגות שלו נהייתה מגעילה שחבל על הזמן.

    לגבי השאר אתה צודק, I2C זה ממש אסון.

    ממומנטיציק אנרציה
    שאלה מתבקשת - שינית גם את ה PID בהתאם ?
    גיא.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר לכמות המנועים... מה ההבדל....

    ואני חושב שריבוי מנועים יוצר מצב שלכל מנוע "זוית שליטה" צרה יותר ברדיוס הדיסקה הכולל ולכן השפעתו לטובה ולרעה קטנה יותר.
    הדבר דומה ליריעת הצלה של כבאים - ככל שישנם יותר אנשים המחזיקים ביריעה, חוסר או תוספת של אדם תשפיע פחות.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    קרית ים
    הודעות
    931
    תודה!
    17
    הודה 42 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר לכמות המנועים... מה ההבדל....

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק רונן צפיה בהודעה
    שם הנעורים של אימי היה "אינרציה" (ראה חתימה), אתה לא רואה שום השפעה מעבר לאנרציה? נראה לי שיותר נקודות דחף יתנו ביצועי תיקון טובים יותר. ראית פעם כלי עם 22 מנועים?
    דוגמה מהצד השני: לקחתי את הקואד שעכשיו בניתי והעלתי לו את המסה קרוב להקסה. לצורך העניין מומט אנרציה דומה. ההתנהגות שלו נהייתה מגעילה שחבל על הזמן.

    לגבי השאר אתה צודק, I2C זה ממש אסון.

    ממומנטיציק אנרציה
    לדעתי אופי ההתנהגות נובע בעיקר מחוג הבקרה, וניתן על ידי תיכנות מתאים לגרום לו להתנהג איך שרוצים, במגבלות הפיזיקה. וכאן השאלה כמה טוב אלגוריתם הבקרה של KK או כרטיס אחר. אני בטוח שהיציבות של מיקרוקופטר מקורה בהשקעה גדולה בתוכנה.

    דרור

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר לכמות המנועים... מה ההבדל....

    ציטוט נכתב במקור על ידי dror צפיה בהודעה
    לדעתי אופי ההתנהגות נובע בעיקר מחוג הבקרה, וניתן על ידי תיכנות מתאים לגרום לו להתנהג איך שרוצים, במגבלות הפיזיקה. וכאן השאלה כמה טוב אלגוריתם הבקרה של KK או כרטיס אחר. אני בטוח שהיציבות של מיקרוקופטר מקורה בהשקעה גדולה בתוכנה.

    דרור
    איציק מדבר על אותו אלגוריתם, במקרה שלו של MK, פעם בתצורת קוואד ופעם אוקטו.
    גיא.

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר לכמות המנועים... מה ההבדל....

    ציטוט נכתב במקור על ידי master_bebe צפיה בהודעה
    שאלה מתבקשת - שינית גם את ה PID בהתאם ?
    האמת שלא מאוד חקרתי את הנושא. אניבהכשרה גם מהנדס בקרה ומסתדר טוב עם מציאת פרמטרי PID וכיול. עם MK שמתי לב שכל שינוי הביא לתוצאות פחות טובות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי dror צפיה בהודעה
    לדעתי אופי ההתנהגות נובע בעיקר מחוג הבקרה, וניתן על ידי תיכנות מתאים לגרום לו להתנהג איך שרוצים, במגבלות הפיזיקה. וכאן השאלה כמה טוב אלגוריתם הבקרה של KK או כרטיס אחר. אני בטוח שהיציבות של מיקרוקופטר מקורה בהשקעה גדולה בתוכנה.

    דרור
    אני מסכים שאיכות התוכנה ובוודאי אלגוריתמים טובים ופלטרים במקומות הנכונים יעשו הבדל של שמים וארץ בין שתי מערכות זהות חומרתית (ברזלים). אבל בדיוק כמו שאמרת "במגבלות הפיזיקה" פיזית יש יותר מנועים, זה אומר יותר פקדים ותתי זוויות לתיקון. הדוגמה של יוסי די קרובה לדעתי למה שקורה שם.
    יופי של דיון, אשמח שנעשה ניסוי ולו לשם הלמידה האקדמית.

    אמי תורם לטבת העניין את המולטירוטור 22 מנועים שלי, לטובת הניסוי

    איציק
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	22 MOTORS.jpg‏ 
Views:	87 
Size:	58.0 קילובייט 
ID:	37906  
    נערך לאחרונה על ידי איציק רונן; 21-01-2011 בשעה 00:50:27.
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר לכמות המנועים... מה ההבדל....

    עניין היציבות של כלי נובע מכמה פרמטרים עיקריים:
    1. מומנט האינרציה של הכלי.
    2. מומנט האינרציה של הפרופ' והמומנט שהמנוע מייצר.
    3. זמן התגובה וערכים של מערכת הבקרה.

    מס' מנועים לא משנה את עניין היציבות מבחינת יותר מנועים שמנהגים אלא רק את מומנט האינרציה.
    והוכחה לכך, קח אוקטו, שים פרופים כבדים מעץ על מנועים חלשים ואתה לא תצליח לגרום לו להיות מיוצב. קח קוואד רגיל עם מנועים מאוד חזקים ופרופים קלים, הוא יוכל לשנות סל"ד בקלות ויהיה מאוד יציב ואדיש לשינויים.

    איציק - אין מצב שאתה מעמיס על כלי עוד משקל, במיוחד אם זה מפולג מהמרכז כובד ולא משנה את ה PID.זה מובן מאליו שהוא כבר לא יהיה יציב כמו מקודם.
    נערך לאחרונה על ידי master_bebe; 21-01-2011 בשעה 08:24:05.
    גיא.

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר לכמות המנועים... מה ההבדל....

    מאסטר
    אתה מדבר על המכניקה הפרקטית, ואילו מרכז הדיון נסוב על השפעת ריבוי או חיסור מספר המנועים על היציבות הכללית.

    בדוגמה שנתת, תהיה השפעה דרסטית בכל כמות מנועים שתותקן - השאלה האם במצב שבו המנועים+פרופים הם האופטימאליים האפשריים, האם במצב זה ריבוי או חיסור מנועים משפיע על יציבות הרחפן ברמת העיקרון שבדבר - אני יוצא מנקודת הנחה שחוג הבקרה שווה ערך באופטימאליות שלו לגבי כל רחפן בין אם 2 מנועים או 22.

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מעבר לכמות המנועים... מה ההבדל....

    כשבוחנים יציבות, לפי דעתי אין משמעות למס' המנועים מבחינת היגוי, אלא מבחינת הגדלת מומנט האינרציה של הכלי. כלומר, אם תיקח קוואד רגיל, אבל עם מנועים גדולים מאוד, לעומת אוקטו קטן, הם יהיו יציבים באותה מידה.
    גיא.

נושאים דומים

  1. בקרים ומנועים ????
    על ידי sohos בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 12-01-2011, 07:27:29
  2. [שאלה] מה ההבדל בין המנועים הבאים
    על ידי daniel_geva בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-08-2010, 14:48:46
  3. מה ההבדלים בין המנועים ?
    על ידי k_aviv בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 18-08-2010, 21:50:27
  4. [שרשור בניה] לילות הקרים של החורף נתנו לי השראה לF3P
    על ידי חזי בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-01-2010, 16:55:52
  5. שני לילות עבודה , פוליגל ב 20 שקל ושאריות דבק מגע
    על ידי blacksea בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 45
    הודעה אחרונה: 27-11-2008, 20:07:19

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •