שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

נושא: שאלת בקר: 8KHZ או 16KHZ

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    הודעות
    61
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שאלת בקר: 8KHZ או 16KHZ

    שלום,

    בהוראות של בקר MYSTERY40A נכתב, כי אחת מפונקציות התכנות הנה בחירת תדר בין 8KHZ המתאים למנועי INRUNNER לבין תדר 16KHZ המתאים למנועי OUTRUNNER.

    ברירת המחדל של הבקר היא 8KHZ וההסבר שלהם הוא שב-16KHZ יש יותר רעש RF.

    ושאלתי היא האם מדובר בפקטור מהותי ? אני אשתמש בו למנוע OUTRUNNER האם לשנות ל-16 או להשאיר את ברירת המחדל ?

    ליאור

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת בקר: 8KHZ או 16KHZ

    זה תלוי במנוע שלך.
    לא כל מנוע יכול לעמוד בשינוי הגדרות אלה.
    באופן כללי, ככל שערך זה גדול יותר, תקבל פעולת מנוע חלקה יותר, חזקה יותר אבל גם חמה יותר.
    נסה לעשות שינוי בקפיצה קטנה יותר, אל תעלה ישר מ 8 ל16, נסה קודם איך המנוע עובד ב 12KHZ.
    רון טוסמן

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    ראש פינה
    הודעות
    32
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת בקר: 8KHZ או 16KHZ

    16Khz עלול לחמם את הפטים של הבקר קצת יותר.
    ככל שממתגים אותם יותר הם נוטים להתחמם יותר.

    אם זה עובד לך טוב ב 8Khz הייתי משאיר את זה ככה.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    1,083
    תודה!
    127
    הודה 162 פעמים ב 117 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת בקר: 8KHZ או 16KHZ

    יש מצב שאם המנוע הוא אוט-ראנר ובקר מקונפג ל 8KHZ תגלה שבמצערת מלאה המנוע ישתנק.
    תנסה עם פרופ ותפתח פול מנוע - אם אתה חש/שומע שהמנוע פתאום מרעיש ונשמע "משתנק" או "נחנק" אתה צריך לעבור לתדר גבוה יותר.
    אם לא, אז תשאר ב 8KHZ - במעבר לתדר גבוה יותר המנוע יצרוך יותר חשמל.
    Airplanes don't mind if you like to look at other airplanes

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת בקר: 8KHZ או 16KHZ

    ציטוט נכתב במקור על ידי Observer צפיה בהודעה
    יש מצב שאם המנוע הוא אוט-ראנר ובקר מקונפג ל 8KHZ תגלה שבמצערת מלאה המנוע ישתנק.
    תנסה עם פרופ ותפתח פול מנוע - אם אתה חש/שומע שהמנוע פתאום מרעיש ונשמע "משתנק" או "נחנק" אתה צריך לעבור לתדר גבוה יותר.
    אם לא, אז תשאר ב 8KHZ - במעבר לתדר גבוה יותר המנוע יצרוך יותר חשמל.
    תודה על ההסבר !
    עזרת לי המון להבין למה התעלף לי המנוע במצערת מלאה.

נושאים דומים

  1. שאלת EDF
    על ידי srGal בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 22-12-2010, 20:33:29
  2. שאלת בור..
    על ידי רן לוי בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 23-01-2010, 19:45:39
  3. שאלת בור
    על ידי רן לוי בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 31-12-2009, 05:49:21
  4. [שאלה] עוד שאלת מכס
    על ידי maozasaf בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 18-12-2009, 03:19:14
  5. שאלת זנב ב 450
    על ידי sharonx בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 18-03-2009, 00:31:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •