שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 26

נושא: שאלה על נחיתות

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שאלה על נחיתות

    לרגל הטריינר הקרב ובא ..
    אני מתאמן בסימולטור על נחיתות שזה הדבר שהכי מפחיד אותי כרגע.

    אני נוחת 9 מכל 10 נחיתות בשלום אבל אני לא משוכנע שאני עושה את זה נכון.
    אחרי גישה לנחיתה בכיוון שלי עם הרוח בגב שלי כלומר בפנים של הטיסן, אני מוריד מצערת ל 1/3 בערך ומוריד גובה עם הסטיק של הגה גובה עד לנסיעה רציפה על הקרקע ורק אחרי ש 3 גלגלים על הרצפה אני סוגר מצערת.

    ככה עושים את זה ?

    או שמורידים מצערת לפני ?

    על הדרך אני מטיס רק עם הגה כיון ללא שימוש במאזנות ונחיתות עם קאט מנוע ישר אחרי ההמראה ....
    נערך לאחרונה על ידי guy1a; 31-01-2011 בשעה 16:13:28.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על נחיתות

    אתה בטוח שאתה רוצה ללמוד לנחות בהתכתבות?
    קח מישהו שידריך אותך בשלב הזה.
    באמת.
    אתה מפחית בחשיבותה של מיומנות נרכשת, ואתה הולך בעיקר עם אינטואיציה וכישרון, ואולי יש לך אותם אבל אוטודידקטיות עולה הרבה זמן וכסף בתחום הזה.

    כשקניתי את הטריינר שלי (אחרי הAXN) לקחתי איתי שני אנשים שילמדו אותי לנחות, ובפעם הבאה לקחתי מישהו שלישי שילמד אותי לנחות.
    בסימולטור זה הדבר הכי לא רלוונטי, כי אין אפקט קרקע אמין, אין משבי רוח פתאומיים, אין מערבולות ליד שיחים, אין אבנים קטנות על המסלול, אין לך שמש או זבובים בעיניים, אין לך שלושה אנשים שצועקים מאחוריך, או איזה טיסן אחר שדופק לך באז מעל הראש, אין לך את המשקל של השלט, את הרעד בברכיים, את הספקות לגבי האוריינטציה והמרחק...

    אתה אחד המתחילים האינטיליגנטים בפורום, אבל אתה עדיין מתחיל - אז קח את יכולותיך מול האגו בפרופורציה.

    או בקיצור - בוא להוד השרון, נעזור לך לרסק!
    נערך לאחרונה על ידי אייל שפירא; 31-01-2011 בשעה 16:18:56.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על נחיתות

    חמוד אתה ( ותודה על המחמאה )
    לרסק אני יכול לבד ויש מישהו שיטיס איתי ויעזור לי לרסק טיפה יותר קרוב לחיפה
    ( למרות שהבטחתי להגיע ואני אקיים !! )

    בנתיים אני מתאמן בלרסק בסימולטור .. בשביל זה הוא קיים .. לא ?

    עכשיו ברצינות, מה הדרך הנכונה לנחות עם טיסן עם גלגלים .. ( את הכנף אני מרסק מעולה !! )

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על נחיתות

    יש את המדריך של האדמו"ר ליאור בר-עמי שליט"א:
    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=8756

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על נחיתות

    יש לי עצה, אם אתה ממש רוצה להתאמן בנחיתה בסימולטור תשנה את המהירות ל150% או יותר.
    ולא רק זה, כל פעם שאתה מתרסק תמצא לעצמך עונש, כמו לצאת החוצה עד תיבות הדואר ולחזור, כדי שתהיה באמת לחוץ לנחות בלי "קנגורו" ובלי לעוף הצידה מהכביש לשיחים.

    כל עוד קל לך אתה לא לומד שם כלום.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על נחיתות

    שמתי מלא רוח ומשבים מופרעים לגמרי
    ואני לא עפתי לשיחים עדיין
    קפיצות כן הצלחתי לבצע..

    אני אקרא את המדריך של כבוד הרב.

    תודה

    עריכה: זה מגניב אש הקטע של 150%
    לא ידעתי שיש את זה !!

    ( כן, נחתתי כבר פעמיים ככה בלי ריסוק )
    נערך לאחרונה על ידי guy1a; 31-01-2011 בשעה 16:36:55. סיבה: וואווו !!

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על נחיתות

    גיא, חזרתי ודשתי את הנושא הזה בפורום מספר רב של פעמים.
    הסימולטור מטרתו לאמן אותך בחומרים שלמדת. אם תתרגל שגיאות, סופך שתטמיע אותן כך שלא תוכל להפטר מהן והן ילוו אותך לעולם.
    המתן עד שה'מקס' יהיה מוכן. תבוא איתו לשומרת ואני אלמד אותך איך, כמה ולמה בכל הקשור להטסה, לרבות המראות ונחיתות.
    שמעת שהחיפזון מהשטן ? אז זהו שזה ממש כך.
    הסבלנות משתלמת.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על נחיתות


  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    הודעות
    1,177
    תודה!
    18
    הודה 74 פעמים ב 58 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על נחיתות

    כמה אייל צודק הפעם שזה כואב.
    בסימולטור אני נוחת חלק בלי בעיה.
    יום שישי האחרון שבאתי להוד השרון עם הFUN CUB ושחר (FLYING STUDENT) עזר לי להטיס והסביר איך לבצע נחיתות זה לא מנע ממני עדיין:

    1) לנחות פעמיים בשדה.
    2) פעם אחת בשיח.
    3) לנסות לנחות בצד אחד של המסלול ובסוף להמריא בצד השני כי לא הצלחתי לנגוע בקרקע.

    אה והייתה עוד פעם שנחתתי ממש יפה .... על המוגי של בוגל! (למוגי שלום)

    בנית טריינר ממש יפה , חבל אליו , ואולי הסוויפט פשוט להנחתה , גם ה AXN הנחתתי בלי בעיה - ככה זה שמורידים דאון/כנף איפה שרוצים.
    תומר

    TBS Discovery Naza
    Multiplex Fun Cub
    VMar RV-4
    Axial SCX10 Jeep Rubicon
    Baja 5B SS
    Hitec Aurora 9 + Dragonlink UHF

    Once upon a time:
    TREX-50O ESP , TREX-600PRO EFL, Ritewing Zephyr 2 FPV , AXN, Eflite T-34 Mentor , FMS P-51D Mustang, T-33 Mini EDF

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על נחיתות

    טוב .. בסדר ...

    אז אני רק אתאמן בהקפות inverted ...

    מבטיח לא לנחות.


    עריכה: הערה, קראתי את המדריך של ליאור.
    הדבר הזה צריך להיות נעוץ !!! זה כמו הסבר על איך לנשום.
    נערך לאחרונה על ידי guy1a; 31-01-2011 בשעה 16:57:25.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על נחיתות

    ציטוט נכתב במקור על ידי T_A צפיה בהודעה
    כמה אייל צודק הפעם שזה כואב.
    בסימולטור אני נוחת חלק בלי בעיה.
    יום שישי האחרון שבאתי להוד השרון עם הFUN CUB ושחר (FLYING STUDENT) עזר לי להטיס והסביר איך לבצע נחיתות זה לא מנע ממני עדיין:

    1) לנחות פעמיים בשדה.
    2) פעם אחת בשיח.
    3) לנסות לנחות בצד אחד של המסלול ובסוף להמריא בצד השני כי לא הצלחתי לנגוע בקרקע.

    אה והייתה עוד פעם שנחתתי ממש יפה .... על המוגי של בוגל! (למוגי שלום)

    בנית טריינר ממש יפה , חבל אליו , ואולי הסוויפט פשוט להנחתה , גם ה AXN הנחתתי בלי בעיה - ככה זה שמורידים דאון/כנף איפה שרוצים.
    לבוגל יש מוגי???
    לא מספרים לי כבר כלום בבית הזה...

    (אני חושב שהתכוונת לסוויפט...)

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על נחיתות

    תומר ביום שישי האחרון היו רוחות צד (ביחס למסלול), אל תהיה קשה עם עצמך אלה היו תנאים רחוקים מאידיאליים והעובדה שחזרת עם אותו מספר חתיכות טיסנים זו הצלחה לא מבוטלת.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על נחיתות

    גיא, רוצה להתאמן על דברים שיעזרו לך? שפר את יכולותיך במקרי חירום.

    1. תטיס רחוק בלי החלונית שמראה לך את מצב הטיסן, ותתרגל לזהות את הכיוון שלו לפי התגובות שלו לסטיקים - במציאות זה קורה 90% מהזמן.

    2. תעשה הקפות דווקא לכיוון שאתה פחות רוצה, זה שאתה מתחמק ממנו. אצלי למשל זה עם כיוון השעון משמאל לימין.

    3. נסה להטיס בלי מאזנות, רק עם הגה כיוון. אותי זה הציל פעם אחת כשלא החלפתי מודל והן היו הפוכות - ביצעתי הקפה ונחתתי בלי לגעת במאזנות.

    4. טוס הפוך עם הראש כלפי מטה. האינסטינקט לדחוף את הסטיק של הגה הגובה בלי פחד יציל אותך מהמראות ממש ממש ממש ממש ממש ממש גרועות.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    איזור השרון
    הודעות
    1,052
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על נחיתות

    באופן כללי :
    * גלישה בשליש מצערת עד תחילת מסלול , הקפד על מהירות הגלישה שלא תזדקר .
    * תחילת מסלול (דימיוני או אמיתי) אתה חצי מטר מעל הקרקע , סגירת מצערת והצפה עד לנגיעה .
    * פינוי מסלול

    שימוש במנוע בזמן ההצפה ? אשמח לדעת מה הצורך .

    * אתה חש לא בטוח , פתח מצערת ולך סביב , לדוגמא אפקט קרקע או קנגרו גרמו לך
    להגיע לנקודה שאתה חש שאתה לא מצליח לסיים ת'נחיתה , לך סביב .

    * יש רצון להגיע במינימום מהירות , אבל זה מתורגם להגה גובה שכבר כמעט מגיע לקצה
    הטווח שלו , כך שלא נותר מקום לתיקונים , מצא את הנקודה האופטימלית שתאפשר לך
    עוד קצת UP למקרה הצורך .

    בהצלחה .

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    1,868
    תודה!
    168
    הודה 167 פעמים ב 126 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על נחיתות

    ציטוט נכתב במקור על ידי T_A צפיה בהודעה
    אה והייתה עוד פעם שנחתתי ממש יפה .... על המוגי של בוגל! (למוגי שלום)
    .
    זה לא מוגי, וזה לא היה אשמתך היתה שם אנדרלמוסיה כי נגמרו לו הסוללות או משהו כזה. וחוץ מזה, זה היה ממש ממש ממש מצחיק

    ולגיא- תתחיל לתרגל גם לצעוק "נחיתה" לפני... כדי שבשטח לא תשכח
    ושיהיה לכולנו רק טוב

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על נחיתות

    ציטוט נכתב במקור על ידי ilan_l צפיה בהודעה
    באופן כללי :
    * גלישה בשליש מצערת עד תחילת מסלול , הקפד על מהירות הגלישה שלא תזדקר .
    * תחילת מסלול (דימיוני או אמיתי) אתה חצי מטר מעל הקרקע , סגירת מצערת והצפה עד לנגיעה .
    * פינוי מסלול

    שימוש במנוע בזמן ההצפה ? אשמח לדעת מה הצורך .

    * אתה חש לא בטוח , פתח מצערת ולך סביב , לדוגמא אפקט קרקע או קנגרו גרמו לך
    להגיע לנקודה שאתה חש שאתה לא מצליח לסיים ת'נחיתה , לך סביב .

    * יש רצון להגיע במינימום מהירות , אבל זה מתורגם להגה גובה שכבר כמעט מגיע לקצה
    הטווח שלו , כך שלא נותר מקום לתיקונים , מצא את הנקודה האופטימלית שתאפשר לך
    עוד קצת UP למקרה הצורך .

    בהצלחה .

    בנוסף למה שכתב ilan_l חשוב למתחיל (וגם ללא-כל-כך-מתחיל) לנצל את טיסת המבחן כדי ללמוד את התנהגות הטיסן. כשקונים טיסן, טיסת המבחן היא לא בשביל לבדוק אם הדבר הזה בכלל טס - זה כבר נבדק, כן, בטוח שהוא טס. גם ממש לא חשוב לבדוק אם הוא עושה לולאות וכמה מהר הוא טס. המטרה היותר חשובה היא ללמוד את ההתנהגות של הטיסן שלך, עם ה-setup שאתה קנית עבורו, בטיסה איטית.
    חשוב ללמוד בעיקר את התנהגות הטיסן במהירות נמוכה ואת צורת ההזדקרות שלו. לשם כך כדאי לטוס בגובה סביר, (שהטיסן יכול לצלול ממנו ואתה יכול לחלץ אותו מהמצב הזה בבטחון) ולהוריד מצערת בטיסה אופקית בלי להפסיד גובה. חשוב לשים לב למצב המצערת כשהטיסן טס במהירות המינימלית שנוח לך להטיס אותו (בלי שהוא מסרב לשמור גובה או מפיל כנף) מצב המצערת הזה הוא המצב הכי דומה לזה שהמטיס צריך להיות בו בנחיתה, אולי קליק אחד או שנים גבוה יותר במצערת בשביל הביטחון. בטיסן אחד זה יכול להיות מצערת כמעט סגורה ואילו בטיסן אחר הוא יכול להיות באמצע המהלך של המצערת. כך אפשר להעריך "ולהרגיש" גם מה המהירות המינימלית שבה כדאי לנחות.
    תרגול חשוב נוסף הוא לבדוק את צורת ההזדקרות של הטיסן בטיסה אופקית תוך סגירת המצערת לחלוטין (אבל בהדרגה - לא בפתאומיות). המטיס יכול להרגיש באיזה מהירות מתרחשת ההזדקרות. האם הטיסן מפיל חרטום בחריפות או בעדינות והאם הוא מפיל כנף וכו'. גם המידע הזה יאפשר נחיתה בטוחה יותר והמטיס יוכל לצפות לתגובת הטיסן בגובה נמוך ומהירות איטית.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    3,672
    תודה!
    3
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על נחיתות

    כל נמה שאני יכול להוסיף הוא שאתה לא נוחת נכון ואין תחליף למדריך!
    לא שמנה כמה תברח מזה, רק הדרכה מסודרת בשטח תסדיר לך את הנחיתות כי ממה שאתה רושם- אין לך מושג מהי הצורה הנכונה לנחות.

    מצטער על הישירות אבל ככה זה כשמתעלמים ממה שרושמים לך.
    RcWorks
    ניר בורשטיין
    Nir Burshtein
    בנייה, הרכבה והדרכה
    ייעוץ וליווי מתחילים
    054-245-7838

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על נחיתות

    כדאי להתחיל מהמראה .

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על נחיתות

    טיפ שקיבלתי מעודד כשהטסתי טיסן חדש בפעם הראשונה וחששתי לנחות - לפני שאתה נוחת באמת תעשה איזה שני סיבובים של כמעט נחיתה, תישאר בגובה 2-3 מ' מעל המסלול ותבחן את המהירות שבה הוא מגיע, את כיוון הרוח בציר המסלול ואת המרחק שאתה צריך כדי להתיישר ולהנמיך.

    ולגבי מה שיגאל אמר -
    את האפרנטיס הפכתי פעם בהמראה לא מסודרת, כשפתחתי מצערת עד הסוף עם UP מקסימלי, עם רוח צד ושיחים גבוהים שיצרו מערבולת ששאבה לי את הטיסן במהירות. התוצאה היתה דומה למה שקרה לT_A - ביצעתי חצי לופ ונחתתי הפוך בשיחים לידי. (ונשבר מייצב הכיוון)

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    מיקום
    עמק חפר
    הודעות
    322
    תודה!
    2
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על נחיתות

    זו הדרך שלי :

    נוחתים מול הרוח
    מורידים סל"ד לשליש בסיום ההקפה
    בעקרון מתכננים ככה שלא יהיה צורך לגעת בהגה גובה, נותנים להפחתת הכוח במנוע לתת לטיסן לרדת
    כחצי מטר מעל הקרקע מעבירים את הסלד לסרק (בחשמלי זה בעצם כיבוי)
    ושנייה לפני הנגיעה מרימים אף בעדינות וממש קצת על מנת שהגלגלים האחוריים יגעו קודם במסלול
    אחרי נגיעה מיד משחררים הגה גובה ונותנים ברקס (אם יש)

    אם יש מדפים אפשר לפתוח בסיום ההקפה לנחיתה
    זה משפר את העילוי ומאיט את הכלי
    סינים מצדדיך, מעליך ומאחורך !

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על נחיתות

    ציטוט נכתב במקור על ידי Flying_student צפיה בהודעה
    זה לא מוגי, וזה לא היה אשמתך היתה שם אנדרלמוסיה כי נגמרו לו הסוללות או משהו כזה. וחוץ מזה, זה היה ממש ממש ממש מצחיק

    ולגיא- תתחיל לתרגל גם לצעוק "נחיתה" לפני... כדי שבשטח לא תשכח
    ומה עם לצעוק "גלגלים" ?

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על נחיתות

    נושא טעון

    עכשיו ברור שאני אצטרך לנסות לבד

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על נחיתות

    הנושא לא טעון בכלל
    המראה ונחיתה היא עניין שיטתי ומטודי ונורא קשה להשתפר או ללמוד בניסוי וטעיה.

    בעולם האמיתי אין את מקש הרווח שמאתחל את הטיסן למצבו הקודם.

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על נחיתות

    רק כדי להמחיש את העניין


    הנחיתה מתחילה ב 3:30

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלה על נחיתות

    פוסט חשוב, אבל הוא מבהיר רק דבר אחד קטן:
    לא לומדים שחייה בהתכתבות, וכנ"ל גם לא טיסנאות
    אין תחליף למדריך. גם כשלמדת להחנות את האוטו היה לידך מורה נהיגה...
    כל העצות האחרות נכונות, אבל ברגע האמת רק מוטוריקה מלומדת תפעל, ולא דיפדוף בתאים האפורים לזכור מה נכתב כאן
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. תל אביב והסביבה חסר מוט קרבון לערכת אימון נחיתות למסוק
    על ידי SEVEN בפורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-07-2010, 20:18:26
  2. [שאלה] שאלה שאלה דחוףף
    על ידי moshe amzaleg בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 07-09-2009, 22:37:01
  3. [שאלה] נחיתות .. מי יכול לעזור בכמה מילים ?
    על ידי giluriel בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 18-05-2009, 01:00:14
  4. [מדליק] שרשור נחיתות משונות
    על ידי איהאב בפורום גלריה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 06-04-2009, 22:44:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •