לילה טוב
יש לי trex 450 ניראה לי שהוא צורך יותר מדי זרם
יש לי סוללה 2200 ואחרי 3 דקות של ריחוף בלבד ניגמרת הסוללה
מה יכולה ליהיות הסיבה???
כיצד מודדים זרם??ואיך יודעים שהוא תקין???
תודה
לילה טוב
יש לי trex 450 ניראה לי שהוא צורך יותר מדי זרם
יש לי סוללה 2200 ואחרי 3 דקות של ריחוף בלבד ניגמרת הסוללה
מה יכולה ליהיות הסיבה???
כיצד מודדים זרם??ואיך יודעים שהוא תקין???
תודה
יותר סביר שהסוללה לא תקינה מאשר צריכה גבוהה של המסוק.
באיזו מהירות ראש אתה עובד?
רון טוסמן
איזה מנוע ואיזה פיניון יש לך
בסיום הטיסה, האם הסוללה / בקר / מנוע חמים באופן יוצא דופן?
אם התשובה כן אז כנראה שישנה בעיית סטאפ. אחרת כנראה שהסוללה לא תקינה.
כמה זרם נכנס לתוכה בסיום הטיסה?
יש לך רק סוללה אחת ?
הכי פשוט לבדוק האם התופעה חוזרת בסוללה נוספת.
כל התשובות נכונות
לא ענית על השאלות הבאות:
איזה מנוע? (קישור)
איזה פיניון?
איזו סוללה ובת כמה היא? (קישור)
איזה בקר ואיך תיכנתת אותו? (קישור)
איזה קונקטור יש על הסוללה?
ענה על כל אלה ונתמקד בפתרון
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
כמה תשובות כדי למקד את הבעיה
מנוע של אליין 3700kv
בקר של אליין 35a
פיניון 13 שיניים
3 סוללות של אלקטריטפלי 2100 20c ניראה לי ישנות אבל בבדיקה של התאים
כול תא 3.75 3.8 .3.4 סה"כ 11.4
אני מטעין אכשיו את הסוללה וניראה
התופעה בכל 3 הסוללות לאחר ריחוץ בלבד הכל יורד חם
תשובתכם
תודה ולילה טוב
הסוללות שלך לא מספפקות מספיק זרם, הן ישנות כנראה לפי דבריך וערך ה C שלהן לא מספיק. אתה צריך לפחות 25C, עם 30C המסוק ירגיש הרבה יותר טוב.
תקננה לך סוללת 2200 30C אחת לבדיקה - החיים ייראו אחרת.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
לפי המתחים של התאים בסוללה הסוללה ישנה או לא מאוזנת בעליל.
20C יכול להספיק ל-450, אבל אם הסוללה ישנה - ככה"נ יש צניחה בזרם.
מצטרף להמלצות של החברים להשתמש בסוללה עם ערך C גדול קצת יותר.
הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...
ואדים
Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
Great Planes Super Sportster EP
Futaba 7C 2.4GHz
סוללות לא מאוזנות
התופעה שאתה מתאר כאן היא טעינה/פריקה לא מאוזנת וסביר ביותר שבמהלך הפריקה בעת טיסה או ריחוף אחד התאים מפיל לך מתח ומכאן זמן הטיסה הקצר.
עליך לוודא שאתה מטעין תוך איזון התאים, שבסוף הטעינה שלושת התאים עומדים על 4.2V ולאחר כדקה שתיים של עבודה התאים נפרקים באופן שווה ולא כמו שאתה מתאר, אם לא כך הדבר הרי שהסוללות סיימו את חייהם.
אין סיבה שמסוק 450 עם סוללת 20C 2100 תקינה לא יהיה מסוגל לרחף לפחות כ 8 דקות.
נערך לאחרונה על ידי ziki; 08-02-2011 בשעה 10:09:49.
אולי בתיאוריה אתה צודק אבל בפועל הסוללות מתחממות הרבה יותר גם בריחוף (אל תשכח שמדובר גם על הגדרות גרף מנוע) ונגמרות מהר יותר, ב 25C ומעלה זה קורה הרבה פחות אם בכלל.
יכול להיות שהסיבה היא כמו שכבר שמעתי (ואני לא יודע אני רק משער!) שהסוללות לא באמת מספקות את מה שכתוב עליהן - לפחות לא הישנות.
יכול להיות אבל כמו שאתה יודע זה מאוד תלוי גם בגרף המנוע, גרף הפיטצ' וההתאמה ביניהם, אולי אצל פותח השירשור הם מוגדרים לא נכון ויוצרים עומס גדול מדי למנוע..
מר פותח השירשור - עם איזה שלט אתה עובד, מה המספרים בגרפים ועם אילו זויות להבים?
נערך לאחרונה על ידי ziki; 08-02-2011 בשעה 10:01:51.
בחישוב פשוט, 2100mAh הם 2.1Ah. כפול 20C - מתקבלים 42 אמפר.
אם הסוללות באמת נותנות את ערך ה- C המפרטי שלהן ויש בעיה בצריכת זרם - הבקר יייכנע הרבה לפני הסוללה (להזכירכם, הבקר תומך ב-35 אמפר).
עם פיניון 13 שיניים מהירות הראש צריכה להיות בהחלט בטווח הנורמלי שלה ל-450 ואין צורך בפיטץ' גדול מדי לשמור את המוסק בריחוף. מה שאומר - ככה"נ בעיית סוללה.
אם לעבור מתיאוריה למציאות - גם אני הטסתי 450 עם סוללת 20C לא מעט טיסות ולא הגעתי לזמני טיסה קצרים כאלה.
דוד (דודו?) - לדעתי כדאי שתבדוק עם סוללה אחרת.
הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...
ואדים
Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
Great Planes Super Sportster EP
Futaba 7C 2.4GHz
זה נכון אבל ככל שאתה יורד ב C הסיכוי שהסוללה תעמוד בהספק שלה יורד משום אתה עובד בתחום העליון של ההספק שהיא מסוגלת לתת.
בתחום הזה מתפתח חום גבוה יותר על הסוללה בזמן העבודה, הנצילות שלה יורדת תוך כדי עבודה כך שבפועל אתה מקבל תוך כדי עבודה C נמוך יותר בניגוד לעבודה עם סוללות בעלות C גבוה יותר.
ה20 C במסוק 450 לאחר שתי דקות טיסה כבר לא באמת 20 C.
בכל מקרה בטיסה רגועה עם סוללה כזו ומסוק מכוייל כהלכה אפשר לעבור גם את 10 דקות הטיסה למרות שלא מומלץ לעשות זאת.