שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: תמונה שווה אלף מילים

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    2,194
    תודה!
    318
    הודה 19 פעמים ב 15 הודעות
    כניסות לבלוג
    5
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Thumbs up תמונה שווה אלף מילים

    סוללה אחת לשני שלטים. קונקטורים שונים.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	PICT0299.jpg‏ 
Views:	158 
Size:	333.3 קילובייט 
ID:	39108   Click image for larger version. 

Name:	PICT0300.jpg‏ 
Views:	158 
Size:	324.7 קילובייט 
ID:	39109  
    לא משנה מה אנשים אומרים לכם, מילים ורעיונות יכולים לשנות את העולם.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    Arad, Israel, Israel
    הודעות
    1,008
    תודה!
    34
    הודה 12 פעמים ב 12 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תמונה שווה אלף מילים

    סליחה על הערה, אבל למה תמונות מטושטשות ?

    נ.ב

    אחלה רעיון .

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תמונה שווה אלף מילים

    הלכו לי העיניים בנסיון להבין את התמונות. האם זו באמת בעיה לצלם בפוקוס ?
    ולגופו של ענין. ככל שתתקע ותמשוך את הקונקטור בכל אחד מהשלטים, אתה מגדיל את הסיכוי להתרופפות המגעים. לא מיד, אבל יום אחד זה עלול להגיע. נתק חשמלי בשלט במהלך הטיסה ואז לתדהמתך מתברר לך שהרעיון היה לא משהו.
    נערך לאחרונה על ידי flatspin; 15-02-2011 בשעה 18:54:48.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    217
    תודה!
    2
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תמונה שווה אלף מילים

    לא קצת מסורבל ומיותר???
    הרבה יותר פשוט לקנות סוללה נוספת...
    כל פעם לנתק ולחבר לנתק ולחבר...
    עוז אברהמי

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תמונה שווה אלף מילים

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    ככל שתתקע ותמשוך את הקונקטור בכל אחד מהשלטים, אתה מגדיל את הסיכוי להתרופפות המגעים. לא מיד, אבל יום אחד זה עלול להגיע. נתק חשמלי בשלט במהלך הטיסה ואז לתדהמתך מתברר לך שהרעיון היה לא משהו.
    הסרבול הוא כאין וכאפס לעומת הסיכוי לנזק אפשרי

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תמונה שווה אלף מילים

    ואם כבר נזק אפשרי....
    שים לב טוב טוב כאשר אתה מחבר את הסוללה לשלט הסנווה
    בשלטים של סנווה, בניגוד לחברות אחרות, הפין החיובי הוא הפין הקיצוני ולא האמצעי (בשלט הזה ספציפית זה הפין התחתון). אין לי מושג איך זה בשלט של טורניג'י.
    בכל מקרה- טעות אחת קטנה של חיבור הסוללה הפוך והדלקה של השלט, אפילו לאלפית השניה, והשלט הולך לפח.
    ממש במקרה יש לי כאן 2 שלטים כאלה, שחיברו להם סוללה הפוך.... שניהם שווים כרגע רק את הפלסטיק...

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תמונה שווה אלף מילים

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    הסרבול הוא כאין וכאפס לעומת הסיכוי לנזק אפשרי
    מענין לענין באותו ענין, זו בדיוק הסיבה שאני מתנגד לרעיון של שימוש בסוללות ליפו לשלט. צריך לטעון את הסוללה מחוץ למשדר ואז חיבורים חוזרים ונשנים יביאו לתוצאה שאתה מדבר עליה.
    מיועד לאותם עצלנים (חד וחלק, אין לי מילה אחרת לבטלנים הללו) "שנורא קשה" להם לטעון משדר פעם בשבוע או שבועיים.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    2,194
    תודה!
    318
    הודה 19 פעמים ב 15 הודעות
    כניסות לבלוג
    5
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תמונה שווה אלף מילים

    ציטוט נכתב במקור על ידי valaza צפיה בהודעה
    ואם כבר נזק אפשרי....
    שים לב טוב טוב כאשר אתה מחבר את הסוללה לשלט הסנווה
    בשלטים של סנווה, בניגוד לחברות אחרות, הפין החיובי הוא הפין הקיצוני ולא האמצעי (בשלט הזה ספציפית זה הפין התחתון). אין לי מושג איך זה בשלט של טורניג'י.
    בכל מקרה- טעות אחת קטנה של חיבור הסוללה הפוך והדלקה של השלט, אפילו לאלפית השניה, והשלט הולך לפח.
    ממש במקרה יש לי כאן 2 שלטים כאלה, שחיברו להם סוללה הפוך.... שניהם שווים כרגע רק את הפלסטיק...
    הכול תקין והטעינה היא רגילה לחלוטין
    המינוס היחידי הוא זה שאים אני צריך להטיס שני כלים בשלטיםשונים אז אני צריך להעביר את הסוללה
    לשלט השני ממש לא נורא ואין לי ניתוקים וניתוקים יכולים לקרות בכול המערכת בלי קשר לשלט או לסוללה. ו עוד דבר אם המחבר לא תקין בחיבור השלט לא יתניע ולכן אין סכנה לטיסן . הסוללה היא בקיבולת של 3000 כך שהיא מספיקה לי לכול היום אני מאוד חושש לחבר לשלט 9X ליפו ומה עוד שזה מוחזק ביד אז השאלה מה עדיף סוללת נימה בקיבולת גדולה או פצצת זמן ביד
    לי זה מצויין מה איתכם
    לא משנה מה אנשים אומרים לכם, מילים ורעיונות יכולים לשנות את העולם.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    2,194
    תודה!
    318
    הודה 19 פעמים ב 15 הודעות
    כניסות לבלוג
    5
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תמונה שווה אלף מילים

    ציטוט נכתב במקור על ידי umbo צפיה בהודעה
    מענין לענין באותו ענין, זו בדיוק הסיבה שאני מתנגד לרעיון של שימוש בסוללות ליפו לשלט. צריך לטעון את הסוללה מחוץ למשדר ואז חיבורים חוזרים ונשנים יביאו לתוצאה שאתה מדבר עליה.
    מיועד לאותם עצלנים (חד וחלק, אין לי מילה אחרת לבטלנים הללו) "שנורא קשה" להם לטעון משדר פעם בשבוע או שבועיים.
    מצוברך אחי ?
    קח הכול ברוח הפרופ
    לא משנה מה אנשים אומרים לכם, מילים ורעיונות יכולים לשנות את העולם.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    2,194
    תודה!
    318
    הודה 19 פעמים ב 15 הודעות
    כניסות לבלוג
    5
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תמונה שווה אלף מילים

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    הלכו לי העיניים בנסיון להבין את התמונות. האם זו באמת בעיה לצלם בפוקוס ?
    ולגופו של ענין. ככל שתתקע ותמשוך את הקונקטור בכל אחד מהשלטים, אתה מגדיל את הסיכוי להתרופפות המגעים. לא מיד, אבל יום אחד זה עלול להגיע. נתק חשמלי בשלט במהלך הטיסה ואז לתדהמתך מתברר לך שהרעיון היה לא משהו.

    משו משו
    לא משנה מה אנשים אומרים לכם, מילים ורעיונות יכולים לשנות את העולם.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תמונה שווה אלף מילים

    קצת בעניין מחברים וליפו....

    מחבר "מסחרי" מן הסוג המשמש בשלטים מיועד לחיות כמה אלפי מחזורי חיבור.

    סוללת ליפו / לייף לשלט טוענים כל 8-10 שעות פעולה.

    רוב המשתמשים מפעילים שלט לשעה בשבוע בממוצע- אני אלך רחוק... שעתיים בשבוע.
    ז"א שמנתקים טת חיבור הסוללה אחת לחודש.
    אלף חיבורים = אלף חודשים....
    האם אני צריך להוסיף משהו להסבר?

    קחו הכל ברוח הלייף....
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תמונה שווה אלף מילים

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    קצת בעניין מחברים וליפו....

    מחבר "מסחרי" מן הסוג המשמש בשלטים מיועד לחיות כמה אלפי מחזורי חיבור.

    סוללת ליפו / לייף לשלט טוענים כל 8-10 שעות פעולה.

    רוב המשתמשים מפעילים שלט לשעה בשבוע בממוצע- אני אלך רחוק... שעתיים בשבוע.
    ז"א שמנתקים טת חיבור הסוללה אחת לחודש.
    אלף חיבורים = אלף חודשים....
    האם אני צריך להוסיף משהו להסבר?

    קחו הכל ברוח הלייף....
    אם תסתכל על חיבור המתח בשלט (לפחות בחברת אירטרוניקס - ב-rd6000 super, שמשרת אותי בנאמנות) תראה שהוא בנוי משני חוטים קשיחים וארוכים מאוד שמחוברים ללוח האם ויוצאים בתא של הסוללה. ממש מומלץ לא להעמיד אותם בניסיון של 1000 חיבורים, לא 500, גם לא מאה ועדיף אפילו לא הרבה פחות מזה (כמו שנאמר ב"מקורותינו" - אל תגע בו, לא יגע בך ). זה מעמיד את כל התאוריה שהצגת קצת אחרת !
    שיהיה יום טוב.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תמונה שווה אלף מילים

    ציטוט נכתב במקור על ידי umbo צפיה בהודעה
    אם תסתכל על חיבור המתח בשלט (לפחות בחברת אירטרוניקס - ב-rd6000 super, שמשרת אותי בנאמנות) תראה שהוא בנוי משני חוטים קשיחים וארוכים מאוד שמחוברים ללוח האם ויוצאים בתא של הסוללה. ממש מומלץ לא להעמיד אותם בניסיון של 1000 חיבורים, לא 500, גם לא מאה ועדיף אפילו לא הרבה פחות מזה (כמו שנאמר ב"מקורותינו" - אל תגע בו, לא יגע בך ). זה מעמיד את כל התאוריה שהצגת קצת אחרת !
    שיהיה יום טוב.
    זה לא 2 חוטים קשיחים, זה 2 פינים סטנדרטיים לחלוטין, הם אולי ארוכים באורך הכללי אך גם נתמכים ע"י חריצים תואמים בפלטת השלט האחורית.
    פינים סטנדרטיים משמע אותם פינים כמו שיש במקלט נניח, במחבר סרוו נקבה וכו', תסכים איתי שאלו יכולים להחזיק שנים, יש לי מקלטים בני מעל 20 שנה והפינים עדיין נראים כמו חדשים.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תמונה שווה אלף מילים

    עמירם, זכותך לחלוק עלי.
    זה עדיין לא עושה אותך צודק
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    2,194
    תודה!
    318
    הודה 19 פעמים ב 15 הודעות
    כניסות לבלוג
    5
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: תמונה שווה אלף מילים

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    קצת בעניין מחברים וליפו....

    מחבר "מסחרי" מן הסוג המשמש בשלטים מיועד לחיות כמה אלפי מחזורי חיבור.

    סוללת ליפו / לייף לשלט טוענים כל 8-10 שעות פעולה.

    רוב המשתמשים מפעילים שלט לשעה בשבוע בממוצע- אני אלך רחוק... שעתיים בשבוע.
    ז"א שמנתקים טת חיבור הסוללה אחת לחודש.
    אלף חיבורים = אלף חודשים....
    האם אני צריך להוסיף משהו להסבר?

    קחו הכל ברוח הלייף....
    ליפו בידיים = רימון ולא זה שאוכלים.
    נערך לאחרונה על ידי דוד פלד; 17-02-2011 בשעה 20:32:18.
    לא משנה מה אנשים אומרים לכם, מילים ורעיונות יכולים לשנות את העולם.

נושאים דומים

  1. [מדליק] תמונה אחת שווה אלף מילים
    על ידי sagi בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 16-11-2010, 18:47:33
  2. ללא מילים
    על ידי wind556 בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 29-10-2010, 08:09:08
  3. [מדליק] תמונה אחת שווה אלף מילים !!!
    על ידי levyoram בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-09-2009, 17:47:44
  4. תמונה אחת שווה אלף מסוקים
    על ידי daniel30 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 23-01-2009, 13:58:31

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •