סוללה אחת לשני שלטים. קונקטורים שונים.
סוללה אחת לשני שלטים. קונקטורים שונים.
לא משנה מה אנשים אומרים לכם, מילים ורעיונות יכולים לשנות את העולם.
סליחה על הערה, אבל למה תמונות מטושטשות ?
נ.ב
אחלה רעיון .![]()
EFLY בפייסבוק....
הלכו לי העיניים בנסיון להבין את התמונות. האם זו באמת בעיה לצלם בפוקוס ?
ולגופו של ענין. ככל שתתקע ותמשוך את הקונקטור בכל אחד מהשלטים, אתה מגדיל את הסיכוי להתרופפות המגעים. לא מיד, אבל יום אחד זה עלול להגיע. נתק חשמלי בשלט במהלך הטיסה ואז לתדהמתך מתברר לך שהרעיון היה לא משהו.
נערך לאחרונה על ידי flatspin; 15-02-2011 בשעה 18:54:48.
לא קצת מסורבל ומיותר???
הרבה יותר פשוט לקנות סוללה נוספת...
כל פעם לנתק ולחבר לנתק ולחבר...
עוז אברהמי
ואם כבר נזק אפשרי....
שים לב טוב טוב כאשר אתה מחבר את הסוללה לשלט הסנווה
בשלטים של סנווה, בניגוד לחברות אחרות, הפין החיובי הוא הפין הקיצוני ולא האמצעי (בשלט הזה ספציפית זה הפין התחתון). אין לי מושג איך זה בשלט של טורניג'י.
בכל מקרה- טעות אחת קטנה של חיבור הסוללה הפוך והדלקה של השלט, אפילו לאלפית השניה, והשלט הולך לפח.
ממש במקרה יש לי כאן 2 שלטים כאלה, שחיברו להם סוללה הפוך.... שניהם שווים כרגע רק את הפלסטיק...
מענין לענין באותו ענין, זו בדיוק הסיבה שאני מתנגד לרעיון של שימוש בסוללות ליפו לשלט. צריך לטעון את הסוללה מחוץ למשדר ואז חיבורים חוזרים ונשנים יביאו לתוצאה שאתה מדבר עליה.
מיועד לאותם עצלנים (חד וחלק, אין לי מילה אחרת לבטלנים הללו) "שנורא קשה" להם לטעון משדר פעם בשבוע או שבועיים.
הכול תקין והטעינה היא רגילה לחלוטין
המינוס היחידי הוא זה שאים אני צריך להטיס שני כלים בשלטיםשונים אז אני צריך להעביר את הסוללה
לשלט השני ממש לא נורא ואין לי ניתוקים וניתוקים יכולים לקרות בכול המערכת בלי קשר לשלט או לסוללה. ו עוד דבר אם המחבר לא תקין בחיבור השלט לא יתניע ולכן אין סכנה לטיסן . הסוללה היא בקיבולת של 3000 כך שהיא מספיקה לי לכול היום אני מאוד חושש לחבר לשלט 9X ליפו ומה עוד שזה מוחזק ביד אז השאלה מה עדיף סוללת נימה בקיבולת גדולה או פצצת זמן ביד
לי זה מצויין מה איתכם![]()
לא משנה מה אנשים אומרים לכם, מילים ורעיונות יכולים לשנות את העולם.
קצת בעניין מחברים וליפו....
מחבר "מסחרי" מן הסוג המשמש בשלטים מיועד לחיות כמה אלפי מחזורי חיבור.
סוללת ליפו / לייף לשלט טוענים כל 8-10 שעות פעולה.
רוב המשתמשים מפעילים שלט לשעה בשבוע בממוצע- אני אלך רחוק... שעתיים בשבוע.
ז"א שמנתקים טת חיבור הסוללה אחת לחודש.
אלף חיבורים = אלף חודשים....
האם אני צריך להוסיף משהו להסבר?
קחו הכל ברוח הלייף....![]()
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
אם תסתכל על חיבור המתח בשלט (לפחות בחברת אירטרוניקס - ב-rd6000 super, שמשרת אותי בנאמנות) תראה שהוא בנוי משני חוטים קשיחים וארוכים מאוד שמחוברים ללוח האם ויוצאים בתא של הסוללה. ממש מומלץ לא להעמיד אותם בניסיון של 1000 חיבורים, לא 500, גם לא מאה ועדיף אפילו לא הרבה פחות מזה (כמו שנאמר ב"מקורותינו" - אל תגע בו, לא יגע בך). זה מעמיד את כל התאוריה שהצגת קצת אחרת !
שיהיה יום טוב.
זה לא 2 חוטים קשיחים, זה 2 פינים סטנדרטיים לחלוטין, הם אולי ארוכים באורך הכללי אך גם נתמכים ע"י חריצים תואמים בפלטת השלט האחורית.
פינים סטנדרטיים משמע אותם פינים כמו שיש במקלט נניח, במחבר סרוו נקבה וכו', תסכים איתי שאלו יכולים להחזיק שנים, יש לי מקלטים בני מעל 20 שנה והפינים עדיין נראים כמו חדשים.
עמירם, זכותך לחלוק עלי.
זה עדיין לא עושה אותך צודק![]()
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי