שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 19 מתוך 19

נושא: חום מנוע

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    479
    תודה!
    7
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל חום מנוע

    התחדשתי לי ב DX8,
    לאחר חיבור סנסור חום מנוע , אני נדרש לעדכן נתון של חום מקסמלי .
    האם יש מידע מהו החום שמנוע מסוג OS75 יכול לעמוד בו ?
    תודה

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חום מנוע

    למה זה טוב ?
    פתח שני קליקים את המחט הראשית ותטיס עשיר

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    479
    תודה!
    7
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חום מנוע

    עמי.
    תקרא שוב את ההודעה שלי !

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    ראש העין
    הודעות
    7
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חום מנוע

    ממליץ לך ב-"חום" רב לחפש באתר של OS את נתוני היצרן למנוע ולא שום דבר אחר .

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    479
    תודה!
    7
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חום מנוע

    באתר של OS , וגם לאחר התכתבות איתם, אין המלצה לחום מנוע וזה בשל משתנים שונים כגון דלק ,מז"א ועוד. להמלצתם להטיס וללמד לבד מתי המנוע חם יותר מדי !

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חום מנוע

    חום מנוע אינו דבר קבוע ומשתנה מכמות הניטרומטן בדלק, מסוג הפלאג ועם יש כיסוי למנוע או שהמנוע חשוף...
    לא נתקלתי בטמפרטורת עבודה של מנוע בנתוני ייצרן של מנועים שיצא לי להכיר.
    המלצה שלי- תמדוד חום מנוע ביום חם ובתנעי עבודה קשים למנוע, תוסיף כמה מעלות כטווח בטחון שלא יתריע לך כל הזמן ואם הטמפרטורה ממש תעלה רק אז שיתריע אבל אין לך הרבה מה לעשות עם זה כשהטיסן באוויר.
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: חום מנוע

    גם הפרופ משפיע מאוד המידה ,סוג החומר (עץ קבון וכו ) והמשקל שלו
    כמו שיעצתי לך קודם מיותר .

    בכדי שהייה אפקטיבי פשוט תבדוק את החום מנוע בפול מצערת על הקרקע מספר דקות תוסיף לחום הנימדד כחצי מעלה
    נערך לאחרונה על ידי עמי; 01-03-2011 בשעה 19:56:52.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חום מנוע

    מישהו יכול להסביר לי למה צריכים את המדד הזה של חום המנוע?
    תקפיד על ניקיון חיצוני בעיקר באזור צלעות הקירור וטוס בראש שקט.
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חום מנוע

    אני יכול להגיד מתחום המכוניות, מתקופת הדלק לפחות, שאם הייתי מודד חום מנוע גבוהה מ110-120 מעלות הייתי פותח קצת סיכה, לא יודע למה ספציפית, אבל "ככה אומרים"
    כנראה שמעל לטמפרטורה הזאת יש חשש לנזק לחומרים\חלקים וכו' וכו'.

    אני יודע שמנועי מכוניות עובדים "שונה", אבל האלומיניום של הקראנק הוא אותו אלומיניום והשרוול+בוכנה מצופים באותו כרום\ניקל, ככה שאם אתה לא מוצא מידע איכותי בתחום מנועי הטיסנים הייתי ממליץ לך בכיוון של 110-120 צלזיוס מקסימום.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חום מנוע

    בלי לזלזל ב-dx8 ומקווה שלא אשמע פרימיטיבי מידי, מה היה רע במה שעשינו עד היום, נוגעים במנוע לפני ואחרי טיסה..בדיקות שגרתיות, למי שיש ניסיון יודע מתי המנוע חם מידי, מה שכן המנועים האלו יודעים לעבוד בטמפרטורות משתנות, עוד לא יצא לי לראות מנוע ממש נשרף בטיסה.
    אני לא רואה את החשיבות בפיצ'ר הזה, אבל אולי התרגלתי פשוט לגעת עם האצבעות במנוע לחוש ולדעת מתי הוא חם מידי..בדיוק כמו שהאוזן שלי יודעת מתי המנוע מזייף או לא מגיע לפול טורים, אולי אני מיושן

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    מיקום
    קרית מוצקין
    הודעות
    1,041
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חום מנוע

    המנוע לא יישרף אולי במהלך הטיסה, אבל היית מטיס עם סיכה סגורה למקסימום סל"ד?
    אין ספק שהחום פוגם באורך החיים של המנוע.

    מה גם שחום גבוהה (למרות שזה תלוי גם בקירור, טמפ' הסביבה וכו', אך אני מדבר בצורה יחסית) מרמז לרוב על מנוע שעובד בסל"ד גבוהה מדי, וכאן אפשר להעלות בדמיון נזק למייסבים, שבירת תלתל, התקלפות ציפוי השרוול והבוכנה ועוד ועוד...

    וכל אחד מאיתנו עם קצת זמן בתחום חווה מיסבים גמורים ובוכנות ושרוולים גמורים. תלתל שבור נדיר יותר, אני יכול להעלות תמונות אם מישהו מעוניין.
    נערך לאחרונה על ידי valaza; 01-03-2011 בשעה 22:18:45.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חום מנוע

    במכוניות מכוונים את מד החום אינפרא לפלאג ומודדים כ 100 מעלות כאשר 110-120 פותחים מעט סיכה.
    אין לי מושג איך עובד סנסור החום של DX8 אבל זה בטח חוט שצריך ללפף מסביב לבלוק , כך שהמדידה היא שונה וסביר להניח שהטמפרטורה נמוכה בהרבה.
    בכל אופן בטיסנים אין כל כך משמעות לטמפרטורה כי מכוונים סיכה למקסימום ומוסיפים עוד כמה קליקים עד ששומעים ירידת סלד , וזה הכיוון האופטימלי .

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    332
    תודה!
    0
    הודה 15 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חום מנוע

    הרגתם את הילד במעשיות.....
    אחי בעל הDX8-חום מנוע מומלץ הוא בסביבות ה90 מעלות.
    ביום חם מאוד ברור שתאלץ לפתוח סיכה בכדי לשמור על החום הזה ולהקריב מעט מכוח המנוע.
    אם הגעת ל90 מעלות ביום קפוא גם זה לא תקין.
    בכל אופן סביבת עבודה תקינה היא באיזור ה90 מעלות.
    בהצלחה

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חום מנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי MYHOBBY צפיה בהודעה
    הרגתם את הילד במעשיות.....
    אחי בעל הDX8-חום מנוע מומלץ הוא בסביבות ה90 מעלות.
    ביום חם מאוד ברור שתאלץ לפתוח סיכה בכדי לשמור על החום הזה ולהקריב מעט מכוח המנוע.
    אם הגעת ל90 מעלות ביום קפוא גם זה לא תקין.
    בכל אופן סביבת עבודה תקינה היא באיזור ה90 מעלות.
    בהצלחה
    ואם להיות מעשי
    איפה מודדים את החום ?

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    479
    תודה!
    7
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חום מנוע

    תודה לכולם,
    חום מנוע מכוון עכשיו ל 95 מעלות !עובד נהדר
    חשוב לדעת בכדי לתת חיים ארוכים למנוע .

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    332
    תודה!
    0
    הודה 15 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חום מנוע

    95 לדעתי טיפה גבוה לטמפרטורה בחוץ בימים אלה.
    פתח כשתי קליקים סיכה בבקשה.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    צפון
    הודעות
    854
    מנחת הבית
    זמנית מחוץ לתחום
    תודה!
    3
    הודה 22 פעמים ב 15 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חום מנוע

    מדובר על הגדרת הטמפ׳ המקסימאלי בשלט ולא פיזית במנוע.
    מנשה משירוב
    0545791737
    menash@outlook.com

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חום מנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    ואם להיות מעשי
    איפה מודדים את החום ?
    זו שאלה נכונה !
    טמפרטורת ראש או גוף שונים בהחלט, ואין משמעות למספר ללא מיקום.
    אני רגיל למדוד על הגוף בצד הנגדי לפליטה קרוב ככל האפשר לתושבת המנוע. (בד"כ זהו המיקום של התערובת לפני ההזרקה לצילינדר)
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    332
    תודה!
    0
    הודה 15 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חום מנוע

    לא הצלחתי להבין אותך...בכל אופן תכוון את השלט שלך לכמה שבא לך באיזור ה100.
    המנוע צריך להיות ביום שכזה באיזור ה85-90

נושאים דומים

  1. [עזרה!] שאלה מעניינת, איך בוחרים מנוע חשמלי לטיסן עם מנוע דלק
    על ידי mishali8 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 19-10-2010, 17:10:26
  2. תל אביב והסביבה מנוע 1400KV, מנוע 4500KV ומנוע 1850KV מיקרו מעוניין להחליף ל - 2000KV+
    על ידי alexk בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-06-2010, 18:29:45
  3. מחפש מניפה EDF 64 + מנוע או מנוע למניפה בלבד
    על ידי gal בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-01-2010, 17:45:51
  4. מחפש מניפה EDF 64 + מנוע או מנוע למניפה בלבד
    על ידי gal בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-01-2010, 17:44:12
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 16-01-2009, 22:27:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •