עדן יקירי, לי אין מושג על מה אתה מדבר

בקופטר פתרו כמה מהבעייות שיש בטי רקס, בעיקר בתחום המבנה וחוזק חומרים. שים אחד ליד השני ואפילו אתה תמצא את ההבדלים...
אני מדבר על דגם ה250 בלבד.
ובאשר לחיקויים, היותר מוצלחים מהמקור, אתה פשוט צעיר ולא מנוסה, העולם מלא בתחום הזה. החל ממחשבים וכלה במכוניות, ובמיוחד במוצרי תחביב.
יש בתחביב שלנו אין סוף דוגמאות לזה. ראה למשל את הבדתי האיכות בין הסרוואים והג'יירו של אליין שהם בינוניים למדי (והג'יירו לא אמין ) לבין המוצרים הזולים והטובים שיש אצל ידידינו הסיני שעולים פחות מאליין וטובים יותר.
הידעת שבדגמים מסויימים של הונדה סיויק היו רכיבים שכשהושתלו ברולס רויס נפתרו ברולס רויס כמה בעיות? (הרכיב של הסיויק היה חיקוי של הרכיב המקביל ברולס רויס).
להזכיר לך גם את IBM ותחילת עולם התואמים?
תרצה להכיר קצת את עולם אופנועי ה"קאסטום" נוסח הארלי דייוידסון והחיקויים היפניים? (שעולים על ההארלי בשנות אור)
יש עוד מליון דוגמאות וזאת סתם דוגמה קטנה, אבל בהחלט לא נושא לדוש בו.
את הפוסט הזה מיציתי