ישנם סימני זיהוי למוט עם מיסב חד כיווני?
איך מבדילים בין רגיל לאחד עם מיסב?
ישנם סימני זיהוי למוט עם מיסב חד כיווני?
איך מבדילים בין רגיל לאחד עם מיסב?
מסובבים.
יש מסוקים שלא צריך כי יש להם מובנה
ויש מסוקים שצריך
גם אני לא ממליץ על מוט התנעה עם מיסב חד כיווני (עוד פוטנציאל לתקלות), אלא אם כפי שנאור ציין, במסוק אין מיסב חד כיווני.
בברכה,
נדב ברק.
אלו שמתקלקלים זה הזולים. היקרים מחזיקים בלי בעיות.
לגבי הזיהוי: במוט ללא מיסב- הבוקסה קשורה ישירות למוט וסיבובה בשני הכיוונים מסובב את הסטרטר.
במוט עם מיסב (הבוקסה גדולה הרבה יותר כדי להכיל את מנגנון המיסב) בסיבוב לצד אחד המוט מחליק בחופשיות מבלי לסובב את הסטרטר. בדרך כלל אלו עם המיסב גם מתפרקים וזה גם נוח.
לגבי הצורך:
במסוקים בהם ציר ההתנעה מחובר ישירות למנוע ללא מיסב חד כיווני- אם מנסים להניע עם מוט רגיל, אז ברגע שהמנוע מותנע הוא מסובב את הסטרטר במהירות גדולה יותר- דבר מסוכן שגם כאילו נועל את המוט ומקשה על הסרתו. במסוקים אלו חייבים מוט מיוחד עם מיסב.
במסוקים בהם מיסב חד כיווני חוצץ בין מוט ההנעה למנוע אין בכך צורך.
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il
היי אסף,
עד כמה שאני זוכר אתה מטיס את ה-TREX600 ומכאן שאתה לא צריך מוט ממוסב.
אני עבדתי בזמנו עם מוט כזה בגלל ה-FREYA שלה אין מיסב במנגנון ההתנעה שלה.
אם אתה צריך מוט ממוסב דבר אתי במסרים.
Flying is the second greatest thrill known to man.
Landing is the first...
לאופיר , בסינרגי מאוד רצוי עם מייסב אחרת המנוע מסובב את הסטרטר לאחר ההתנעה
כמובן. יש לי מוט ממוסב הכי טוב שיש.
בקרו בגלריה שלי:
http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il